Ligt aan jouw verbinding, mobiel werkt bij mij prima. Mocht je dit leuk vinden, dan kan je ook wel eens een kijkje nemen bij crazyshit.com.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:45 schreef roos94 het volgende:
www.bestgore.fun
De site doet het bij mij wel maar al een maand laden de filmpjes niet. (Warning,; grafische content)
Iemand tips hoe ik dit kan fixen? Ligt t aan mij? Heb diverse browsers geprobeerd
Doet het prima hier. Ik gebruik coc coc (Vietnamese browser) en surfshark vpn. Ik heb ook geen YT reclame.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:45 schreef roos94 het volgende:
www.bestgore.fun
De site doet het bij mij wel maar al een maand laden de filmpjes niet. (Warning,; grafische content)
Iemand tips hoe ik dit kan fixen? Ligt t aan mij? Heb diverse browsers geprobeerd
Mijn verbinding doet het prima op alle websites. Alleen deze laadt niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:36 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ligt aan jouw verbinding, mobiel werkt bij mij prima. Mocht je dit leuk vinden, dan kan je ook wel eens een kijkje nemen bij crazyshit.com.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:38 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik was ook ooit 12 en vond rotten.com heel wat
Hier geen problemen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:41 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mijn verbinding doet het prima op alle websites. Alleen deze laadt niet.
Exact wat ik zei, maar ik wilde het niet onvermeld laten.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:47 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Joh, het is roos. Watdenkjenouzelf?
Zelfs bagger heeft waarde in roos topics.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Exact wat ik zei, maar ik wilde het niet onvermeld laten.
Hoe kan ik dit fixen?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:51 schreef benhorse het volgende:
Doet het prima Roos. Genoten van de zelfontbrandingen en Mexicaanse onthoofdingen.
Mijn hele mobiel? Ja dagquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:55 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Resetten naar fabrieksinstellingen.
Je wilt het toch fixen? Fabrieksinstellingen is the way to go.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:55 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mijn hele mobiel? Ja dagmijn man kan er met zijn mobiel ook niet op.
Nog nooit gecommentquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:57 schreef benhorse het volgende:
[..]
Heb geen idee, heb je een nare command gezet? En zo gebanned?
Nergens geen last van.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:45 schreef roos94 het volgende:
www.bestgore.fun
Could not connect to the database server (cause: SQLSTATE[HY000] [2002] Connection refused)quote:Op zaterdag 23 maart 2024 00:31 schreef gepromoveerT het volgende:
Sjezus; heb er dus nu weer een bij; en site met blood gutts and gore.
Moet je eens naar Kaotic gaan en daar dooklikken op affiliated sites
Enfin; deze doet het prima op win10 & FF & VPN & win defender & Ublock & A-virus &zo.
Echt raar, alsof je gebanned bent voor het plaatsen van content die nog te gore is voor daar.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
https://streamable.com/mrmych
Ook niet.
Ik heb dit ook op mijn mans mobiel en op het wifi netwerk van een familielid. Maar ik heb er nog nooit een comment geplaatst en ook nog nooit iets geupload.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:49 schreef benhorse het volgende:
[..]
Echt raar, alsof je gebanned bent voor het plaatsen van content die nog te gore is voor daar.
Ja dan doe je het lekker niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:44 schreef roos94 het volgende:
[..]
Was net bij iemand thuis en daar geprobeerd op de wifi, doet het ook niet
Gedaan geen succesquote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:52 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Ja dan doe je het lekker niet.
Jij bent ook een klantenservice als iets niet werkt en luistert vervolgens niet.
Was het maar een act dan kon ik gewoon rustig elke avond mijn filmpjes kijken wat ik al sinds '14 doe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |