quote:Op maandag 25 maart 2024 19:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Tanja heeft nog niet eerder durven zeggen dat ze graag met een bal in de mond aan de muur hangt.
Ik heb ook wel liever iemand die alcohol drinkt hoor, al is het ook wel handig om altijd een bob te hebbenquote:Op maandag 25 maart 2024 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zou denk ik niet snel iemand daten die geen alcohol drinkt.
Maar het is meer dat het altijd van die "lekker gek" types zijn die zo'n uitspraak doen. Typisch die Loes, beetje gek doen op K3 enzo.
Boefjequote:Op maandag 25 maart 2024 19:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Tanja heeft nog niet eerder durven zeggen dat ze graag met een bal in de mond aan de muur hangt.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Wanneer je vriendin korter haar heeft dan je hond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Jaquote:Op maandag 25 maart 2024 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Vonden we hem niet allemaal heel raar de vorige keer?
Iemand met veel hautain jaquote:Op maandag 25 maart 2024 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Dat vind ik van bijna iedereen inclusief mijzelfquote:Op maandag 25 maart 2024 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Ja dat wel, maarja beetje afwisselen. Kan best ook een avond zonder alcohol. Liever niet drinken dan dat ik moet fietsen of met het OV moet.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb ook wel liever iemand die alcohol drinkt hoor, al is het ook wel handig om altijd een bob te hebben
Huidje staat ook helemaal strakquote:
Met het OV gaan is verschrikkelijk?quote:Op maandag 25 maart 2024 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat wel, maarja beetje afwisselen. Kan best ook een avond zonder alcohol. Liever niet drinken dan dat ik moet fietsen of met het OV moet.
Wat vind je van het kapsel van Tanja?quote:Op maandag 25 maart 2024 19:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Huidje staat ook helemaal strak
Snijdt nog net niet z'n eigen oor af.
Daarvoor moet hij eerst wat alcohol drinken!quote:Op maandag 25 maart 2024 19:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Met het OV gaan is verschrikkelijk?
Deze date is echt ergquote:Op maandag 25 maart 2024 19:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ik weet nu waarom ik er 2 weken niet was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |