ligt niet aan jou maatquote:Op maandag 25 maart 2024 19:44 schreef Gibson88 het volgende:
Ik merk aan mezelf dat ik niet de vriendelijkste pet op heb vandaag. Die haai;s best oke maar de rest.... wat een patiënten
Jij wil dat mensen wel alcohol nodig hebben?quote:Op maandag 25 maart 2024 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
Het zegt heel veel over iemand als ze "ik heb geen alcohol nodig om gek te doen" zeggen. Voor mij is dat een red flag.
Ja en wat voor een. Vaak ook roomser dan de paus en moraalridders.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
Het zegt heel veel over iemand als ze "ik heb geen alcohol nodig om gek te doen" zeggen. Voor mij is dat een red flag.
Ik snap wat je bedoelt, maar altijd drank nodig hebben vind ik dan ook weer kansloos.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
Of een verleden met alcoholquote:Op maandag 25 maart 2024 19:45 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja en wat voor een. Vaak ook roomser dan de paus en moraalridders.
Ik zou denk ik niet snel iemand daten die geen alcohol drinkt.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij wil dat mensen wel alcohol nodig hebben?
quote:Op maandag 25 maart 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Wanneer je vriendin korter haar heeft dan je hond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |