quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Weet je direct waar jij mag posten @:Paul :-)
Hier verder herenquote:
Hey Paulquote:
Voor jou extra patat.quote:
Dat is toch uit?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Paul![]()
Nog gezellig naar Wilma het weekend?
Jammie en een klodder frietsaus/mayoquote:
Jemig ook nog een kennisquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vorige week de vader van Soul en een kennis van mijn Familie.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Paul![]()
Nog gezellig naar Wilma het weekend?
ja zondag hee, het is niet uit heequote:
Wordt steeds korter nu nog maar 1 dagje in de week?quote:
Dat was een een hele lieve man.Hij kon heel goed koken en deed dat met liefde voor veel mensen.Zorgde ook dat mijn vader goed te eten had.Hij werd 64.2 kanjers van dochters die het nu zonder hun heit moeten redden.quote:
Ghe ghe.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt steeds korter nu nog maar 1 dagje in de week?
Dat is wel heel erg jong. Sterkte met het verlies.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was een een hele lieve man.Hij kon heel goed koken en deed dat met liefde voor veel mensen.Zorgde ook dat mijn vader goed te eten had.Hij werd 64.2 kanjers van dochters die het nu zonder hun heit moeten redden.
Hoop dat er een hemel is waar ze samen eenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg jong. Sterkte met het verlies.
Zeg je dat weer mooiquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoop dat er een hemel is waar ze samen eendrinken en streams kijken van ons leven.
Dat is een fijne gedachtequote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoop dat er een hemel is waar ze samen eendrinken en streams kijken van ons leven.
Hier alles op een leptopscherm. Fok op een groot venster links. streams twee onder elkaar rechts.quote:
quote:
Leuke setup wel.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb die kleine niet altijd aan, af en toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |