nee ik wacht geduldig tot Juliquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Tis maar te hopen dat @:devzero niet een kloon is en ik ineens met @:speklap3000 op date ga
Oeps, betraptquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Tis maar te hopen dat @:devzero niet een kloon is en ik ineens met @:speklap3000 op date ga
Ik dacht dat dev een kloon is van kree?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Even wachten tot het weer winter is, ik doe niet aan zomerstampottenquote:
Ik kan je alleen complimenteren met je goede keuze.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Nouja het zal wel goedkomen met die date dan
Wanneer gaan we.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik eet (bijna) geen stamppotten. Want ik vind het zonde om lekkere groenten samen te prakken met aardappelsquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Even wachten tot het weer winter is, ik doe niet aan zomerstampotten
Trek een nummertje zou ik zeggen. Daarnaast ben je wel een beetje late to the partyquote:
Ik moest eten.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Trek een nummertje zou ik zeggen. Daarnaast ben je wel een beetje late to the party
Als ik mario zou zijn, dan zal de communicatie waarschijnlijk wel wat stroever verlopen. En het is maar te hopen dat je dan van kartoffelsalad houdtquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:53 schreef ieniminimuis het volgende:
en salamibrot niet te vergeten.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik mario zou zijn, dan zal de communicatie waarschijnlijk wel wat stroever verlopen. En het is maar te hopen dat je dan van kartoffelsalad houdt
Hoeveel wachtenden zijn er nog voor hem?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Trek een nummertje zou ik zeggen. Daarnaast ben je wel een beetje late to the party
Geen problemen met aardappelsaladequote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik mario zou zijn, dan zal de communicatie waarschijnlijk wel wat stroever verlopen. En het is maar te hopen dat je dan van kartoffelsalad houdt
Nee we zijn wel ooit bij elkaar op het eiland geweest.quote:
@devzeroquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoeveel wachtenden zijn er nog voor hem?
Heb je ook een leuk wachtmuziekje?
@Paul, wat moet Wilma hier wel niet over denken?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
@:devzero
@:speklap3000
@:gianni61
@:thestighdutchcousin
@:paul
En ik ben vast nog wel iemand vergeten
Wat heb ik nu weer misdaan?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
@:devzero
@:speklap3000
@:gianni61
@:thestighdutchcousin
@:paul
En ik ben vast nog wel iemand vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |