Dat hoort ook bij programma's als BB , uiteindelijk worden mensen ook gecast om een bepaalde dynamiek in de groep te krijgenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:11 schreef Joyce-43 het volgende:
whahah zit toevallig afl 32 te kijken even van seizoen van Salar ( dacht dezelfde bank te zien die nu in cocoon staat maar nee niet dus) maar ook daar nominatie gesprekken ook hoor en groepjes haha
Dat denk ik ook. Hij pronkt er ook niet mee, hij doet het gewoonquote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:09 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja dat gaan ze nog wel missen denk ik als hij morgen degene is die weg moet
Dat is toch altijd zo. Er zijn altijd groepjes geweest en er is altijd gekonkel geweestquote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:11 schreef Joyce-43 het volgende:
whahah zit toevallig afl 32 te kijken even van seizoen van Salar ( dacht dezelfde bank te zien die nu in cocoon staat maar nee niet dus) maar ook daar nominatie gesprekken ook hoor en groepjes haha
als BB wat vraagt heb je BB gewoon op te volgen, zijn huis zijn regelsquote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:00 schreef marky het volgende:
[..]
Euhh nee want het is geen spel. Ze weten dat op vrijdagmiddag er gym toestellen staan en dathet dus niet verplicht is.
En het verbleekt allemaal vergeleken met DGKquote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo. Er zijn altijd groepjes geweest en er is altijd gekonkel geweest
En ieder jaar zegt met het is nog nooit zo erg geweest als nu.
Nou voor mij gevoel is het altijd zo.
En dat roddelen, ze hebben niets anders om over te praten dan alleen elkaar
Ze hebben geen andere prikkels.
ja wilde ook aangeven dat eigenlijk allemaal ieder jaar hetzelfde is hahaquote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat hoort ook bij programma's als BB , uiteindelijk worden mensen ook gecast om een bepaalde dynamiek in de groep te krijgen
Daar zit ook de dunne lijn tussen roddelen , stoken, ventileren/je hart luchten etcquote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo. Er zijn altijd groepjes geweest en er is altijd gekonkel geweest
ja maar dat was mijn opzet ook om het te plaatsen zo dacht ik er ook overquote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Karen stapte er net in toen ik het melde op stream 1quote:
Zo werkt het ook met groepsdynamiek ..dat maakt het ook interessant.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja wilde ook aangeven dat eigenlijk allemaal ieder jaar hetzelfde is haha
Ah dan heb ik niets gemistquote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Karen stapte er net in toen ik het melde op stream 1
Ik zit ook vaak op de verkeerde stream, gebeurd er wat op de andere. Ga ik naar de andere is het net over en is het weer op degene waar ik net vandaan komtquote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ah dan heb ik niets gemist![]()
Gisteren ben ik van de ene naar de andere stream gehobbeld , alles terug spoelen en nog een hoop missen
Klopt , die bank geeft rust lijkt het wel. Plus dat er vast ook een belang zit om je (tijdelijk) een beetje anders op te stellen voor het stemvolkquote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:32 schreef OmaJacky het volgende:
Wat me wel een beetje opvalt is dat Ash ineens veel meer bij Ty en Randy rondhangt de laatste dagen.
Haha valt inderdaad op en karen en jimmy weer bezig over tom. En jimmy praat met karen mee. Zegt ik kan er niets aan doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:32 schreef OmaJacky het volgende:
Wat me wel een beetje opvalt is dat Ash ineens veel meer bij Ty en Randy rondhangt de laatste dagen.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:32 schreef OmaJacky het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |