quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er staan hier meerdere malen pols dan dat het er op de streams er over gaat
ALs alle pols bij elkaar staan is het ook makkelijker terug te vinden voor iedereen
Het komt voor, ze worden weleens gevonden maar het is niet een spin die in NL thuis hoortquote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:39 schreef rinardo het volgende:
Ashley wil de discussie wel aangaan buiten het huis
Vorige week werd ook in Nederland een huntsman-spin aangetroffen. Het dier sprong te voorschijn uit een een pakketje uit China dat bij een Hengelose winkel werd bezorgd. Medewerkers van de winkel belden de dierenambulance, die de huntsman-spin wisten te vangen.
Waar leven huntsman spiders?
De jachtkrabspin of giant huntsman spider, die vooral in tropische en subtropische gebieden leeft, kan maar liefst 30 centimeter groot worden. In zeldzame gevallen zelfs nog groter.
Dus normaal hier geen gewone huisspin???quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:39 schreef rinardo het volgende:
Ashley wil de discussie wel aangaan buiten het huis
Vorige week werd ook in Nederland een huntsman-spin aangetroffen. Het dier sprong te voorschijn uit een een pakketje uit China dat bij een Hengelose winkel werd bezorgd. Medewerkers van de winkel belden de dierenambulance, die de huntsman-spin wisten te vangen.
Waar leven huntsman spiders?
De jachtkrabspin of giant huntsman spider, die vooral in tropische en subtropische gebieden leeft, kan maar liefst 30 centimeter groot worden. In zeldzame gevallen zelfs nog groter.
Nee.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus normaal hier geen gewone huisspin???
Morgen toch??quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:41 schreef Cupfighter het volgende:
Over vliegtuigen gesproken, kwam er vandaag niet eentje voor Alice?
vanmorgen 11u was de planning, maar vanwege bewolking en in overleg met BB uitgesteld naar 16u vooralsnogquote:
Die is uitgesteld naar 16u omdat vanochtend het weer te slecht was. Verdere info heb ik niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:41 schreef Cupfighter het volgende:
Over vliegtuigen gesproken, kwam er vandaag niet eentje voor Alice?
Ja, om 1600 uur. De aanvliegroute voor schiphol is vandaag vanuit het zuiden, runway 36C en 36L, dus ik verwacht geen problemen voor Amsterdam Zuidoost.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus normaal hier geen gewone huisspin???
Vlieg spinquote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
J
[..]
Ja, om 1600 uur. De aanvliegroute voor schiphol is vandaag vanuit het zuiden, runway 36C en 36L, dus ik verwacht geen problemen voor Amsterdam Zuidoost.
Een vliegende spinquote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
J
[..]
Ja, om 1600 uur. De aanvliegroute voor schiphol is vandaag vanuit het zuiden, runway 36C en 36L, dus ik verwacht geen problemen voor Amsterdam Zuidoost.
Ik hoop wel dat er volgend jaar een apart topic komt voor dat soort aankondigingenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:44 schreef LonesomeFairy het volgende:
Dit wordt nr 10 dan?
Record!
(Al was dat nr 4 ook al denk ik)
we posten de updates hier BB / Teveel vliegtuigjes dit jaarquote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat er volgend jaar een apart topic komt voor dat soort aankondigingen
Ik hoop dat er volgend jaar geen vliegtuigen meer komen, het speciale is er af en ik vind het niet goed voor het milieu dit soort onzinquote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat er volgend jaar een apart topic komt voor dat soort aankondigingen
Het kan bijna in het Guiness Book of Records... even Erik bellen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er is er 1. (Weet nie hoe te linken)quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het loopt nu ten einde maar ik ben wel een beetje vliegtuigjes moequote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
we posten de updates hier BB / Teveel vliegtuigjes dit jaar
Ja belachelijk, als Ash dit gezegd had waren 3 topics verderquote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:58 schreef Luna68 het volgende:
In de hottub hebben ze honger, of Jimmy even wil gaan koken
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het kan bijna in het Guiness Book of Records... even Erik bellen.
Nog meer topics, nog meer waaarschuwingen. Heb ook een topic aan gemaakt voor de pols en toch vliegen ze hier voorbij. En is er ook al één hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |