Ash is de grootste aanstichtster daarvan, ze heeft Karen en Glenn zo gemanipuleerd dat ze nergens anders meer over kunnen praten.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:32 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ach ik dacht dat hier altijd gezegd werd dat dit alleen Ash deed.
Daarom zal er nog weinig gekozen worden, iedereen wacht op iedereen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik las hier ook een oproep van haar haters om te wachten met stemmen tot het laatste moment om degene die net onder haar staat een boost te geven.
Ja die gaat liggend de finale in zoquote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:36 schreef Jockari het volgende:
Is hier nog al gezegd. Door al dat gebakkelei tussen de bewoners wordt Randy winnaar, zonder dat de anderen dat in de gaten hebben.
Of dit is de ware Tom.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ben het wel met Glenn eens dat Tom veranderd is. De vrolijke Tom is er niet meer, zit vaak in gedachten voor zich uit te kijken. Praat dingen uit, maar kan het niet loslaten en weer normaal doen. Heel jammer, zie echt wel een andere Tom.
Zitten in de hottubquote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:37 schreef Joyce-43 het volgende:
waar is de rest, Rand tyron Alice Tom enzo
Zou zo maar kunnen.....roddelt haast niet is tegen iedereen vriendelijk zelfs als zijn maatje zijn gal moet spuwen is het enige wat hij zegt "ja broh"......en gaat dan over iets anders beginnen of houdt zijn mond,quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:36 schreef Jockari het volgende:
Is hier nog al gezegd. Door al dat gebakkelei tussen de bewoners wordt Randy winnaar, zonder dat de anderen dat in de gaten hebben.
Dat kan ook, maar dat denk ik niet. Je kan geen weken zo toneel spelen.quote:
Tom is veranderd. Hij voelt zich niet meer op zijn gemak bij Ash en co omdat ze hem zo zwart gemaakt hebben en "verrader" en "matennaaier" genoemd hebben.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ben het wel met Glenn eens dat Tom veranderd is. De vrolijke Tom is er niet meer, zit vaak in gedachten voor zich uit te kijken. Praat dingen uit, maar kan het niet loslaten en weer normaal doen. Heel jammer, zie echt wel een andere Tom.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar dat denk ik niet. Je kan geen weken zo toneel spelen.
En ik lees veel dat het groepje rond Ashley zich om haar hebben gevormd omdat ze hoog in de poll staat/ stond en weer terug kam. Daar hoorde Tom ook bij.
Laatste keren zat Alice op de bank en kwam weer terug en met wie trekt Tom nu op? Met Alice.
Dat kan ook de tactiek van Tom zijn toch? Dicht bij degene blijven die hoog staat?
Ik ben at random niet vergetenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen.....roddelt haast niet is tegen iedereen vriendelijk zelfs als zijn maatje zijn gal moet spuwen is het enige wat hij zegt "ja broh"......en gaat dan over iets anders beginnen of houdt zijn mond,
Maar wat voor zin heeft dat....dicht bij diegene staan die hoog staat.....zie er geen voordeel in.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar dat denk ik niet. Je kan geen weken zo toneel spelen.
En ik lees veel dat het groepje rond Ashley zich om haar hebben gevormd omdat ze hoog in de poll staat/ stond en weer terug kam. Daar hoorde Tom ook bij.
Laatste keren zat Alice op de bank en kwam weer terug en met wie trekt Tom nu op? Met Alice.
Dat kan ook de tactiek van Tom zijn toch? Dicht bij degene blijven die hoog staat?
Onderwijl zit Tom vrolijk met Alice en Ty in de hottub niet te praten over andere in het huis maar over de leuke dingen thuis.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De bewoners daar wel, en die hebben het hem vergeven denk ik..quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ben at random niet vergeten
Nee die gaat echt niet winnen
Plus dat Tom altijd goed met Alice is geweestquote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar wat voor zin heeft dat....dicht bij diegene staan die hoog staat.....zie er geen voordeel in.
laatste plaatjes van de genomineerden schieten. De rest is er volgende week ook nog welquote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:42 schreef Joyce-43 het volgende:
ohhhh daar waren ze 2 seconden en weer weg, mogen hun niet in beeld ofzo
Maar die stemmen niet, als Randy op de bank komt is hij exitquote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
De bewoners daar wel, en die hebben het hem vergeven denk ik..
Meeliften op de populariteit...hopen dat fans van die ook op jou gaan stemmen omdat je "bevriend" bent. Daarom trok Ashley ook naar Tom toen ze terugkwam omdat Tom populair is.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar wat voor zin heeft dat....dicht bij diegene staan die hoog staat.....zie er geen voordeel in.
Dat werd ook als reden gegeven dat mensen zich rond Ashley begaven en hoopte mee te liften.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
En ineens is het te laat...quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daarom zal er nog weinig gekozen worden, iedereen wacht op iedereen.
denk dat Randy ze wel wil hahaquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:41 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Tom is veranderd. Hij voelt zich niet meer op zijn gemak bij Ash en co omdat ze hem zo zwart gemaakt hebben en "verrader" en "matennaaier" genoemd hebben.
Zijn ogen zijn geopend wat die groep betreft. Dus logischerwijs gaat ie anders met hen om. Toen het balletje kwijt was verwachtte hij ook dat iemand het bij hem gelegd had om hem zwart te maken. Hij is dus niet meer zo zorgeloos als in het begin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |