Ik merk voor mezelf dat ik het (staats) nieuws gewoon steeds minder wil zien, wil het gewoon allemaal niet weten.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:50 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Kree, zat even de krant te lezen en daar word je niet blij van![]()
![]()
Steeds meer signale nu ook al de Europeese leiders
EU-leider Michel reageert gealarmeerd op dreiging Rusland
De voorzitter van de Europese Raad van regeringsleiders Charles Michel heeft gealarmeerd gereageerd op de dreiging van Rusland voor Europa. "We moeten onze defensie en onze economie klaarmaken voor eventuele oorlogsvoering overeenkomstig de urgentie van de dreiging", zegt Michel op X vlak nadat hij en de 27 EU-landen het in Brussel eens waren geworden over het opkrikken van de Europese defensie-industrie.
https://www.telegraaf.nl/(...)anvallen-op-oekraine
Je kop in het zand steken heb je niets aan.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:36 schreef kree het volgende:
I
[..]
Ik merk voor mezelf dat ik het (staats) nieuws gewoon steeds minder wil zien, wil het gewoon allemaal niet weten.
Want in mijn gedachten is het echt overal drama, en blijf ik liever in m'n (bubbeltje) met waar het wel goed gaat.
Mararja je komt er toch niet onderuit he.......
dat klopt maar media is wel een heel krachtig iets wat meningen bepaalt ook voor mensen,quote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kop in het zand steken heb je niets aan.
Ik lees het liever ook niet, maar je ontkomt er bijna niet meer aan
In talkshows gaat het er ook al over.
1 ding idd waar je zeker over kunt zijn dat een keer gaat gebeuren ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:49 schreef M_0_0_N het volgende:
Alles is toch eindeloos? behalve de dood
Precies..quote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:50 schreef kree het volgende:
[..]
1 ding idd waar je zeker over kunt zijn dat een keer gaat gebeuren ja.
Leiders van de europese uni die hun angst uitspreken zou ik niet als leugen zienquote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:41 schreef kree het volgende:
[..]
dat klopt maar media is wel een heel krachtig iets wat meningen bepaalt ook voor mensen,
Of het allemaal wel zo klopt, vraag twee. En echt ik ben geen doom denker ofzo of die overal wat achter zoekt. maar de NOS vertrouw ik ook niet helemaal dus.
Hey lekkere speklapquote:
Hey Moonquote:
auw..... pak die dot voor ze Justin inhaaltquote:
JAAAA !! Het gaat gebeurenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
auw..... pak die dot voor ze Justin inhaalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |