Dit was meteen al duidelijk. Daarom onbetrouwbaar.quote:
Huh maar ziekenhuizen werden toch helemaal niet gebruikt door Hamas als commandocentrum aldus de Hamas supporters hier ? @Kijkertje kom er eens in ??quote:
Ik wacht nog even wat er overblijft van deze bewering die 'toevallig' net komt op het moment dat er druk op de onderhandelingen gezet moet worden en de VS eindelijk met een ceasefire-resolutie gaat komen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Huh maar ziekenhuizen werden toch helemaal niet gebruikt door Hamas als commandocentrum aldus de Hamas supporters hier ? @:Kijkertje kom er eens in ??
Wie hou je voor de gek? Je doet alsof je anti-Netanyahu bent terwijl je al 245 topics lang anti-Israel sentiment verspreid en alleen maar Hamas propaganda napraat. Hou op met deze act, voordat je jezelf onsterfelijk belachelijk maakt zoals je maatjes Slayage en co.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik wacht nog even wat er overblijft van deze bewering die 'toevallig' net komt op het moment dat er druk op de onderhandelingen gezet moet worden en de VS eindelijk met een ceasefire-resolutie gaat komen.
[ x ]
Sws wordt er niks gezegd over een commandocentrum daar![]()
Vanwaar die behoefte trouwens om users die kritiek op het beleid van Netanyahu hebben 'Hamas supporters' te noemen terwijl je best weet dat ze dat niet zijn? Geeft je dat een lekker gevoel of zo![]()
Ik zie Hamas en de 70% van de Palestijnen die 7 oktober vieren als een van de vele takken van radicale islam. Wat dat betreft vecht Israël slechts tegen een klein gedeelte van de echte dreiging.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:19 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Al wordt Hamas verslagen, heeft weinig invloed op de radicale islam in Europa.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wie hou je voor de gek? Je doet alsof je anti-Netanyahu bent terwijl je al 245 topics lang anti-Israel sentiment verspreid en alleen maar Hamas propaganda napraat. Hou op met deze act, voordat je jezelf onsterfelijk belachelijk maakt zoals je maatjes Slayage en co.
Daarom staat er ook according to IDF. En we weten IDF en waarheid staan recht tegenover elkaar.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Huh maar ziekenhuizen werden toch helemaal niet gebruikt door Hamas als commandocentrum aldus de Hamas supporters hier ? @:Kijkertje kom er eens in ??
Op welke manier houdt Isreal radicaal islamieten tegen? Weer zo'n bullshit propaganda plaatje.quote:
Ja joh, die 600 leden inclusief hogere officieren die ze nu opgepakt hebben na intense vuurgevechten waren daar allemaal puur toevallig op bezoek bij familiequote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
Daarom staat er ook according to IDF. En we weten IDF en waarheid staan recht tegenover elkaar.
Israël wat Europa behoedt van radicale islam. Ik heb nu letterlijk alles gezienquote:
Of gewond of waren gewoon mensen die zich schuil hielden of hebben geen banden met hamas. 600 hamas leden met slechts 3 kalashnikovs die daar uit de kast gehaald werden. Oh de rest is natuurlijk door de niet bestaande tunnels gevlucht.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja joh, die 600 leden inclusief hogere officieren die ze nu opgepakt hebben na intense vuurgevechten waren daar allemaal puur toevallig op bezoek bij familie
Hahaha ja. Veel mensen begrijpen dat nog niet helemaal, maar figuren als Ben Gvir, Smotrich lachen de gijzelaars keihard uit. Dat waren toch linkies.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 05:40 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Wanneer komt er nou eens een onafhankelijk onderzoek naar het faalbeleid van Netanyahu?
Oh wacht hij heeft het te druk met het vernietigen van 'Hamas'![]()
[ x ]
Dat had ik dus ook.quote:Op donderdag 21 maart 2024 23:48 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wat een afgrijselijk slechte interviewer. Steeds een statement brengen als vraag vermomd en dan de gast onderbreken elke anderhalve seconde.
Zelfs als gewoon informeel gesprek zou ik er niet naar willen luisteren.
Het is zo iconisch, want het lijkt wel elke gemiddelde discussie met een Palestina supporter. En dan was dit ook nog een westers vrouwtje. Totaal niet luisteren, totaal niet laten uitpraten en haar hele relaas samengevat was "ja maar Israël".quote:Op donderdag 21 maart 2024 23:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Best wel symbolisch dit.
Hij heeft op ieder punt gelijk en zet haar te kijk met feiten.
Zij verdraait feiten, verzwijgt, liegt, wijst naar andere zaken en schreeuwt.
Hij is het eens met israel, zij met hamas.
Ik hoop dat je het krijgt. Ze zijn een beetje druk met uit elkaar spatten, levend begraven worden en door het IDF uit een ziekenhuis gesleurd te worden.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:53 schreef Chadi het volgende:
[..]
Of gewond of waren gewoon mensen die zich schuil hielden of hebben geen banden met hamas. 600 hamas leden met slechts 3 kalashnikovs die daar uit de kast gehaald werden. Oh de rest is natuurlijk door de niet bestaande tunnels gevlucht.
Ik wacht wel op bevestiging door Hamas. Die zijn betrouwbaarder.
Al Jazeeraquote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dit was meteen al duidelijk. Daarom onbetrouwbaar.
Dat zegt men al sinds 1987.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:29 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het krijgt. Ze zijn een beetje druk met uit elkaar spatten, levend begraven worden en door het IDF uit een ziekenhuis gesleurd te worden.
Daar zou ik niet te zeker van zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:19 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Al wordt Hamas verslagen, heeft weinig invloed op de radicale islam in Europa.
Het ontkennen en twijfel proberen te zaaien is al begonnen hoor. De mensen op de foto "waren er helemaal niet", foto's zus en zo "zijn dokters". Uiteraard heeft IDF op burgers geschoten want eigenlijk zaten er geen terroristen. Dan is er nog de claim dat er een vleugel opgeblazen zou zijn waardoor nu burgers verstoken zijn van cruciale zorg. Op beelden is de zien dat die vleugel er nog is, maar in de bubbel van Slayage & Co. is die gesloopte vleugel net zo echt als de door IDF gemaakte slachtoffers op 7 oktober, de honderden doden bij het door Israël gebombardeerde ziekenhuis en de massa- executies en verkrachtingen van burgers in die school.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja joh, die 600 leden inclusief hogere officieren die ze nu opgepakt hebben na intense vuurgevechten waren daar allemaal puur toevallig op bezoek bij familie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |