De schilders zijn ook klaar. Dus ik ben al drie dagen bezig om mijn balkon lenteklaar te maken. Alles is lekker schoon en vers geschilderd. Ik sterf nu wel van de spierpijn, maar het is het waardquote:
Dan maar hopen dat er mooi weer aan komt en je lekker kan genietenquote:Op donderdag 21 maart 2024 17:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
De schilders zijn ook klaar. Dus ik ben al drie dagen bezig om mijn balkon lenteklaar te maken. Alles is lekker schoon en vers geschilderd. Ik sterf nu wel van de spierpijn, maar het is het waard![]()
Lentetijd!!![]()
[ afbeelding ]
Ik hoorde geruchten dat het met de Pasen rond de 20 graden ging wordenquote:Op donderdag 21 maart 2024 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat er mooi weer aan komt en je lekker kan genieten
Lekker, maar dat duurt nog een paar dagen, een dag vooruit voorspellen lukt vaak al nietquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoorde geruchten dat het met de Pasen rond de 20 graden ging worden
Ik heb geruchten opgevangen dat er dit jaar met Kerstmis sneeuw zal liggen. Maar ik bekijk het nog even.quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoorde geruchten dat het met de Pasen rond de 20 graden ging worden
Nee dat is waar. Als je wilt weten wat voor weer het wordt die dag dan moet je 's morgens naar buiten kijkenquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, maar dat duurt nog een paar dagen, een dag vooruit voorspellen lukt vaak al niet
Is ook gewoon gezellig. Bloemen houden van mensenquote:[ afbeelding ] Op donderdag 21 maart 2024 17:20 schreef mazaru het volgende:
Ik heb de lente in mijn bol![]()
Vanmiddag naar het tuincentrum geweest en plantjes gekocht. Morgen in de potjes doen![]()
Leuk. Hier gister ook 2 treetjes violen grootbloemig voor 6 euro bij de Welkoop. Doe het elk jaar, ze bloeien meestal tot eind juli.
2 geel 2 wit 2 blauw en 2 rood.
Vind het altijd zo vrolijk staan. Beetje bos bloemen is duurder en zo op.
Gezellig!!!quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:18 schreef Iceage het volgende:
[ link | afbeelding ]
in een treetje zitten 6 potjes dus ik heb er met 48 denk ik wel voldoende
48 potjes he geen 48 treetjesquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:20 schreef Lovely het volgende:
Daar kan je wel een tuin mee vol stoppen
Had ik eerder al hier gepost. Vorige topic 1500 vierkante meter waarin vijver van 10x3quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja ga er vanuit dat je nog wel planten in je tuin hebt staan of tuintje
Oh wat voor vissen heb je ?quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:26 schreef Iceage het volgende:
[..]
Had ik eerder al hier gepost. Vorige topic 1500 vierkante meter waarin vijver van 10x3
Goudwindes. stuk of 15 nu vanaf 2016 Ze worden best groot en elk jaar moet ik er stel jonge visjes uitvangen. Gaan naar vijvercentrum dan.quote:
En dan nog kan de wind het doen veranderenquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Als je wilt weten wat voor weer het wordt die dag dan moet je 's morgens naar buiten kijken
Dat zijn er nogal wat zeg, maar die seksen er wel op los dus die vissenquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:29 schreef Iceage het volgende:
[..]
Goudwindes. stuk of 15 nu vanaf 2016 Ze worden best groot en elk jaar moet ik er stel jonge visjes uitvangen. Gaan naar vijvercentrum dan.
quote:
Ja zag het net in vorig topic, heel schattig die twee jonkies.. dat ze niet weg vluchten zijn best wel schuwe beetjes volgens mijquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:31 schreef Iceage het volgende:
[..]
mijn jonge egelfilmpje gezien ?
https://streamable.com/sr1r8z
Ja behoorlijk. Ze paaien in het snoekkruid. Span er dan een net achter en over (dat gedeelte) omdat ze dan ook springen. Behoorlijk ook. Dus geen risico dat ze uit de vijver springen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat zijn er nogal wat zeg, maar die seksen er wel op los dus die vissen
Ah slim wel inderdaad..quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:38 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. Ze paaien in het snoekkruid. Span er dan een net achter en over (dat gedeelte) omdat ze dan ook springen. Behoorlijk ook. Dus geen risico dat ze uit de vijver springen.
Ja maar, we hebben dit in 2 verdeeld. 12 are voor de schaapjes van de buurman, en enkele kippen van ons.quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:26 schreef Iceage het volgende:
[..]
Had ik eerder al hier gepost. Vorige topic 1500 vierkante meter waarin vijver van 10x3
Maarja baas boven baas Jockari met 22 are .
Serieus vijvertje al. Wij zo'n polyester kuip ingegraven van 2 op 1,5 of zoiets voor onze vroegere eendjes (weggehaald door de vos).quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:26 schreef Iceage het volgende:
[..]
Maarja baas boven baas Jockari met 22 are .
De eendjes bedoel ik dus, niet het vijvertje zijn weggehaald door de vosquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Serieus vijvertje al. Wij zo'n polyester kuip ingegraven van 2 op 1,5 of zoiets voor onze vroegere eendjes (weggehaald door de vos).
quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:03 schreef Lovely het volgende:
Wow veel vogeltjes, hier zitten er ook elke dag wel wat musjes in de boom en te eten van voedersilo's
Ik zie dat er drie mannen genomineerd zijn samen met Ash. Dus ga er maar vanuit dat een van de mannen weg gaatquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:35 schreef Iceage het volgende:
Het zou mij niet verbazen als de Febo met eea raar spel ervoor zorgt dat Ashley een vrijstelling krijgt
Soul had vandaag wat andere afspraken.Dus dat gaan we binnenkort even doen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar nog iets leuks gedaan voor je verjaardag @:FreshFruit? Hapje eten of zo?
Ik noem het meer een kleuterschoolquote:Op donderdag 21 maart 2024 21:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ga lekker hier zitten... de CoS is een schoolplein van de basisschool geworden.. pfff
Dan ben jij Juf Dotteke.quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik noem het meer een kleuterschool
Henk gisteren naar zijn huis. En dochter is vanavond weer naar huis gegaan. Henk ligt dus thuis doodmoe op bed en dochter thuis doodziek in bed.quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoe is het thuis @:Dotteke? Al weer iets tot rust gekomen?
Ja als ze dan ook nog eens luisteren 🤣🤣🤣🤣quote:
Oei !!!quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Henk gisteren naar zijn huis. En dochter is vanavond weer naar huis gegaan. Henk ligt dus thuis doodmoe op bed en dochter thuis doodziek in bed.
Ja hopelijk knappen ze snel op.quote:
Beterschap hoor voor hen allen. En sterkte voor jou!quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Henk gisteren naar zijn huis. En dochter is vanavond weer naar huis gegaan. Henk ligt dus thuis doodmoe op bed en dochter thuis doodziek in bed.
Pffff het houdt ook niet op bij julliequote:Op donderdag 21 maart 2024 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Thnxquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2024 23:26 schreef Ireth het volgende:
Oliver is beus
Ik snap hem heel goed. Dat negatieve gedoe en die haat naar bewoners en dag gehakketak van mensen onderling is te kinderachtig voor woorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Morguh Enginequote:
Hoi Dotquote:
Het is de laatste dagen wel weer feestquote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap hem heel goed. Dat negatieve gedoe en die haat naar bewoners en dag gehakketak van mensen onderling is te kinderachtig voor woorden.
Ja ik snap niet wat de lol er van is. Vooral als je wat over de een wat zeg gelijk een andere bewoner er bij wordt gehaald.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:40 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi Dot
[..]
Het is de laatste dagen wel weer feest
quote:Op donderdag 21 maart 2024 23:26 schreef Ireth het volgende:
Oliver is beus
Da's genieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen,quote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga ook wel eens de fout in heb Ash ook wel eens diklip genoemd en terecht dat iemand mij er op wees ( al mag het niet)
Morguh Icequote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:13 schreef Iceage het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Vraagje Jij schrijft (al mag het niet)
Waarom mag dat niet?
Fijne dag,
Morguhquote:
Ok snap ik (een beetje)quote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Ice
Omdat users niet mogen pseudomodden en mij of jou aan spreken dat je iets niet mag of goed doet is psuedomodden
Waarom zou men dat doen? Krijgt men alleen maar gedoe mee.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:23 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ok snap ik (een beetje)![]()
Mag het wel in een dm ?
Morguhquote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:55 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
@:dotteke beterschap voor de zieken!
Zal wel een staaie streamdag worden tot morgenavond.
Iquote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:13 schreef Iceage het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Vraagje Jij schrijft (al mag het niet)
Waarom mag dat niet?
Fijne dag,
Ik snap wat Ice bedoeld denk ik.... zoals jij het schijft, zou het betekenen dat wij bv geen diklip mogen zeggen en een berisping krijgen maar jij als mod zijnde kan dus alles zeggen omdat als wij er iets van zouden zeggen, wij aant pseudomodden zijn.... ik vind dat een beetje krom....quote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Ice
Omdat users niet mogen pseudomodden en mij of jou aan spreken dat je iets niet mag of goed doet is psuedomodden
Ik weet dat je het lief bedoeld. Dot en ik hebben goed en best lang even met elkaar overlegd. Fijn gesprek.quote:
Het is geen aanval van mij naar Dot... maar ik begrijp dat pseudomodden zelf soms niet zo...quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:16 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik weet dat je het lief bedoeld. Dot en ik hebben goed en best lang even met elkaar overlegd. Fijn gesprek.
Laat ik nou toch zo maar weten wie je bedoeltquote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:17 schreef Ireth het volgende:
Ik vind dat pseudomodden ook best een grijs gebied.
Stel dat een bepaalde buitenlandse user iets zou melden over de strakke broekjes van Alice, en iemand zegt "hé [naam] doe eens niet, alice is nu niet op de streams"
Valt zoiets dan al onder pseudomodden?
In de praktijk is dat ook zo natuurlijk. Een user mag een user nooit aanspreken op zijn of haar gedrag dat is persoonlijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
I
[..]
Ik snap wat Ice bedoeld denk ik.... zoals jij het schijft, zou het betekenen dat wij bv geen diklip mogen zeggen en een berisping krijgen maar jij als mod zijnde kan dus alles zeggen omdat als wij er iets van zouden zeggen, wij aant pseudomodden zijn.... ik vind dat een beetje krom....
Is niet lelijk bedoeld hé..
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:16 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik weet dat je het lief bedoeld. Dot en ik hebben goed en best lang even met elkaar overlegd. Fijn gesprek.
Helaba, ik heb nog niets gezegd over de strakke broekjes van Alice !quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:17 schreef Ireth het volgende:
Stel dat een bepaalde buitenlandse user iets zou melden over de strakke broekjes van Alice, en iemand zegt "hé [naam] doe eens niet, alice is nu niet op de streams"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een ontzettend random voorbeeldquote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:17 schreef Ireth het volgende:
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Helaba, ik heb nog niets gezegd over de strakke broekjes van Alice !Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(maar wel toen het op stream was
)
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Pseudomodden is een user aanspreken over wat hij post, of een waarschuwing geven.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:17 schreef Ireth het volgende:
Ja tis nog vroeg hoor, dit was het eerste wat me te binnen schoot, werk nog niet op volle kracht qua denkenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat een ontzettend random voorbeeld![]()
Okidoki ... dank voor je antwoord Dotje...quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de praktijk is dat ook zo natuurlijk. Een user mag een user nooit aanspreken op zijn of haar gedrag dat is persoonlijk.
Een user kan altijd in DM komen bij een MOD en zeggen wat is dit.
Ik heb het ook de persoon die dat zei niet kwalijk genomen. Het heeft mij alleen met de neus op de feiten gedrukt dat ik op moet letten en mij niet moet laten meeslepen in die negatieve flow.
Hey Ruudquote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Laat ik nou toch zo maar weten wie je bedoelt![]()
Is goed, zet hem maar even binnen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Ruud![]()
Mijn bolide remt niet goed, zou je die even na kunnen kijken
.. waar ze geen stroom voor kunnen leveren omdat het net het niet aan kanquote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:26 schreef Jockari het volgende:
Morgen het 11de vliegtuigje... En de europese unie maar de elektrische wagen door onze strot duwen.
Done hij staat erquote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is goed, zet hem maar even binnen.
Ook goedemorgen
Heeft Ruud voor mij gemaakt Frummie zorgt voor nieuwequote:
Krijg je van mij een stel virtuele handboeien en keyboard sloten die op afstand aan te leggen zijn bij users die niet luisterenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft Ruud voor mij gemaakt Frummie zorgt voor nieuweals ze op zijn en van Danny krijg ik volop noteboekjes
![]()
ALs het te gek is gooi ik de cos even dicht met deze bolide en rij langszaam alle trs langs
Kijk, wat een lieve meedenkende en gulle users zitten er toch hier.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:37 schreef Iceage het volgende:
[..]
Krijg je van mij een stel virtuele handboeien en keyboard sloten die op afstand aan te leggen zijn bij users die niet luisteren
Ik dacht even bij een fijne user uitproberen die wordt niet boosquote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Hey ... hoe eens op die uit te proberen! Moest ineens met m'n neus typen!
Je hebt helemaal gelijk en heb er al een paar keer wat van gezegd.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:39 schreef Verida het volgende:
Ik vind het ontzettend jammer dat de COS de hele godganse dag negatief is.
Zelfs nu, er vinden wat gesprekken plaats, die best wel leuk zijn om te horen en waar best wel goede dingen worden gezegd, maar ook deze gesprekken worden heel erg negatief benaderd, allemaal ouwe koeien worden erbij gehaald wat ( in dit geval bijv. Jimmy) ooit een keer heeft gezegd en dan moet hij zich er nu ook maar aan houden enz enz.
En dat gaat de hele dag door, over een klein groepje bewoners. En maar vergelijken enz
Mooi dan kun je wat uitrusten vandaag.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
And thanx, als het goed is niemand hier (bijmijthuis)vandaag.
Ik roep het nog niet te hard, je weet het hier nooitquote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mooi dan kun je wat uitrusten vandaag.
En niet vergeten hier en daar een fopspeen uitdelen, zuigt beterquote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk, wat een lieve meedenkende en gulle users zitten er toch hier.
Mijn dank is grootZijn er wel een paar die ik die boeien graag om zou willen doen door al het gezuig
![]()
En die sloten ook
O ja die heb ik ook nog gekregenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En niet vergeten hier en daar een fopspeen uitdelen, zuigt beter
Ja het is gezellig hier, vorig jaar wilde de SC helemaal niet lopen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:47 schreef Iceage het volgende:
Als BB is afgelopen en na een tijd het bb forum gedeelte dichtgaat zou het heel prettig zijn als deze SC (misschien onder andere topicnaam) open blijft . Veels te leuk hier om ook te sluiten dan.![]()
Leuke grappige users met leuke grappige postings trekken andere leuke grappige users aan.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is gezellig hier, vorig jaar wilde de SC helemaal niet lopen.
Hoe ik ook mijn best deed niemand kwam hierheen
Vind de naam fopspeen wel leuk een lettertje vervangen en we hebben de Fokspeenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En niet vergeten hier en daar een fopspeen uitdelen, zuigt beter
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind de naam fopspeen wel leuk een lettertje vervangen en we hebben de Fokspeen
Dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:50 schreef Iceage het volgende:
[..]
Leuke grappige users met leuke grappige postings trekken andere leuke grappige users aan.
Misschien kunnen ze die uit het vliegtuigje laten vallen vandaagquote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]Is voor de bewoners af en toe ook wel te gebruiken. In plaats van een SL er in te gooien dat BB b.v. omroept :"hee, Karen, stop even een Fokspeen in dat mondje van je."
Zeker waar, er zijn altijd users die er voor je zijn indien nodigquote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:54 schreef Iceage het volgende:
Maar gelukkig behalve leuke grappige postings kun je hier ook terecht met serieuze zaken en steun vinden bij ellende die je overkomt.
Ik zag je edit. Sterkte!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker waar, er zijn altijd users die er voor je zijn indien nodig
Dank je, dacht he nee niet doenquote:
Ik heb dus chronische zweetvoeten, zo erg dat mijn huid vaak kapot is door het overmatige vocht. Huisarts stelde ook botox voor.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Heeft mijn neefje ook gedaan. Die zweet ook heel erg op zijn voorhoofd en zijn huisarts adviseerde dat ook te doen. Hij doet dit nu een drie keer per jaar en heeft nergens meer last van. Wordt zelfs nog vergoed door zijn zorgverzekeraar
En dat terwijl ze normaal toch haantje de voorste isquote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:24 schreef Jockari het volgende:
Die Ash stond toch ook niet op de voorste rij toen ze de hersenen uitdeelden.
maar moet dat perse ook doorgaan in de SC?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:01 schreef Li0nHeart het volgende:
We geven weer wat Ashley zegt of doet .. daarna is het eigen interpretatie wat je daarvan vindt.
Misschien kom je er wel doorheen als je het wel laat doen Gewoon je ogen dicht doenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb dus chronische zweetvoeten, zo erg dat mijn huid vaak kapot is door het overmatige vocht. Huisarts stelde ook botox voor.
Ik heb een naaldenfobie![]()
Durf niet
Jammer, tot later Icequote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:06 schreef Iceage het volgende:
Ik ga er vandoor. Fijne dag allemaal. Baai Zwaai.
Al is de user nog zo snel, de bolide van Dotteke achterhaalt hem of haar wel !!!!!!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:05 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij zijn er mods die users aanspreken?
In het Antwerpse voorlopig nog droog. Regen wordt wel verwacht.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
prutsweer buiten ... ik wil zo naar de sportschool, maar dan word ik wel nat .....
Het is hier nog droog, kijken of de dag dit volhoudt danquote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
prutsweer buiten ... ik wil zo naar de sportschool, maar dan word ik wel nat .....
Motto?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:50 schreef Lovely het volgende:
Hier is het motto buiten, moet er straks ook door. Volgens mij is het dan droog
quote:
Oquote:
Volgende keer een snorkeltje meenemenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:04 schreef Ireth het volgende:
Ik ben net ff op en neer naar de Appie geweest.
Verzoop zowat in de motregen recht in mijn gezicht
Uit de grootste fb groepquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:05 schreef Frummelie het volgende:
Is er al een vers polletje voorbij gekomen? Ben eigenijk wel benieuwd hoe de stand is...
Ja dat is soms niet leuk, heb het ook als ik op mobiel post vaakquote:
Wow.. ik hoop dat dit zo blijft... jammer voor Danny maar iemand moet het veld ruimen... thnx...quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Uit de grootste fb groep
[ afbeelding ]
Ik zit op mobiel op de laptop heb ik dat gelukkig niet hahaquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is soms niet leuk, heb het ook als ik op mobiel post vaak
Liever Ash er uitquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wow.. ik hoop dat dit zo blijft... jammer voor Danny maar iemand moet het veld ruimen... thnx...
Ik ga er een beetje vanuit dat er 2 gaan dus ik reken op Ashley en Danny...quote:
Kan ik het wel in vindenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ga er een beetje vanuit dat er 2 gaan dus ik reken op Ashley en Danny...
Misschien een beetje.. voorbarig..
Nu valt voor mij het hele plaatje. Die de volder is bevriend met die marc denys, gelijkaardige eikels dusquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:39 schreef rinardo het volgende:
Oliver De Volder stopt ermee Peter de Smedt neemt het over .De grootste Facebook groep met 76K leden
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik wacht wel gewoon geduldig tot zaterdagavond voordat ik feest ga vierenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ga er een beetje vanuit dat er 2 gaan dus ik reken op Ashley en Danny...
Misschien een beetje.. voorbarig..
Is verstandig Engine, is denk ook een beter plan, de teleurstelling gaat anders mega zijn... in mijn geval dan hé..quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wacht wel gewoon geduldig tot zaterdagavond voordat ik feest ga vieren![]()
quote:
Ik heb geen idee hou mij helemaal niet met die FB pagina's van fans bezig.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:07 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Welk bedrijf is dit dan???
Bedrijf Voliver de Olderquote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:07 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Ze doen alsof het een miljoenenovername is. Zal Hart Van Nederland al gebeld hebben??quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:07 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze doen alsof het een miljoenenovername is. Zal Hart Van Nederland al gebeld hebben??
Het is toch eigenlijk te erg wat mensen achter hun schermpje teweeg brengen met al die haat en nijdquote:
Misschien komt het wel in het lokale BB nieuwsquote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze doen alsof het een miljoenenovername is. Zal Hart Van Nederland al gebeld hebben??
Zekerquote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk te erg wat mensen achter hun schermpje teweeg brengen met al die haat en nijd
Ik heb geen idee, ik volg het allemaal niet eens meer. Ben ik jaren geleden al meegestoptquote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeker
Maar meneer den Volder heeft zelf ook behoorlijk duiten in het zakje gedaan door zich niet onpartijdig op te stellen
Ik volg het enkel voor de pollsquote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik volg het allemaal niet eens meer. Ben ik jaren geleden al meegestopt
Wat ik daar allemaal las niet normaal
e staat erbij jaquote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:25 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zie dat ene Peter de Smedt de groep overneemt.
Is inderdaad in hetzelfde bedje ziek.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeker
Maar meneer den Volder heeft zelf ook behoorlijk duiten in het zakje gedaan door zich niet onpartijdig op te stellen
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeker
Die gooien ze ook allemaaal in de cos dus mis er niets vanquote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik volg het enkel voor de polls
De rest negeer ik
En Meneer de Volder wist de BB van Fok! ook wel te vinden.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die gooien ze ook allemaaal in de cos dus mis er niets van
Is hij hier ook lid, ik heb echt geen ideequote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Meneer de Volder wist de BB van Fok! ook wel te vinden.
Filmpjes,caps,leukje gifjes en zelfs SV en quotes werden klakkeloos overgenomen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is hij hier ook lid, ik heb echt geen idee
O was hij dat. Zag wel eens iemand hier daar over klagen inderdaad, weet zo niet meer wie maar dat is ook niet belangrijkquote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Filmpjes,caps,leukje gifjes en zelfs SV en quotes werden klakkeloos overgenomen.
Voor sommige filmpjesmakers wel dat hun account werd leeggehaald.Mede doordat het in die groep werd gedeeld.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O was hij dat. Zag wel eens iemand hier daar over klagen inderdaad, weet zo niet meer wie maar dat is ook niet belangrijk
Jammer is dat he, je mist nu ook wel de filmpjes, althans de kleine korte filmpjes van momentenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor sommige filmpjesmakers wel dat hun account werd leeggehaald.Mede doordat het in die groep werd gedeeld.
Idd. DGK_Tegengas was de klosquote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor sommige filmpjesmakers wel dat hun account werd leeggehaald.Mede doordat het in die groep werd gedeeld.
Hij niet alleen hoor, vele met hemquote:
Ik slide even in je DM.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij niet alleen hoor, vele met hem
Volgens mij maakte @:Hidiho ook altijd filmpjes vroeger
Heb hem trouwens deze BB nog niet hier gezien
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En dat noemen we dan .... iets van Commentaar op Streams op zo....
POA Praten Over Allesquote:
Of AITquote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
POA Praten Over Alles![]()
1 topic makkelijk modden
Denk niet dat de big boss het er mee eens zou zijnquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of AIT
Alles is toegestaan. Dan kun je helemaal achterover gaan zitten met een zak popcorn
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vrijdag sportdag.
Ik had nog een oud filmpje met zo'n sportapparaat.![]()
https://streamable.com/2w4ep8
O das is wel handigquote:
Stop ! Stop ! Ik kan niet meer !quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vrijdag sportdag.
Ik had nog een oud filmpje met zo'n sportapparaat.![]()
https://streamable.com/2w4ep8
Mooie uitvinding.quote:
Ja hoor, ik geef toch toestemmingquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet dat de big boss het er mee eens zou zijn
Kunnen we daar ook een soort van puntensysteem aan verbinden dan?quote:
Wat mij betreft wel hoor. En wie de meeste punten aan het einde van de maand heeft mag de baas zijn voor een maand. Je kunt punten verdienen als mensen TR's voor je zetten.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kunnen we daar ook een soort van puntensysteem aan verbinden dan?
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel hoor. En wie de meeste punten aan het einde van de maand heeft mag de baas zijn voor een maand. Je kunt punten verdienen als mensen TR's voor je zetten.
Dat win ik op mijn slofjes.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel hoor. En wie de meeste punten aan het einde van de maand heeft mag de baas zijn voor een maand. Je kunt punten verdienen als mensen TR's voor je zetten.
Dan denk ik wel te weten wie de winnaar wordtquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb me meestal netjes ingehouden maar als dat niet meer hoeft ..quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan denk ik wel te weten wie de winnaar wordt
Ik denk dat je die blijdschap voor je kan houden, gaat never niet gebeurenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb me meestal netjes ingehouden maar als dat niet meer hoeft ..
Je hebt natuurlijk wel gelijk, maar ik ben er wel een die vaak hogere machten aanroept, zij het niet in het openbaarquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat je die blijdschap voor je kan houden, gaat never niet gebeuren
Mwahhh ik ben wel concurrentie als ik me niet meer inhoud hoorquote:
Hee konkoerent, aufsaltzen doequote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mwahhh ik ben wel concurrentie als ik me niet meer inhoud hoor
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk wel gelijk, maar ik ben er wel een die vaak hogere machten aanroept, zij het niet in het openbaar
Ook als je je inhoudt welquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, ze zijn allemaal lekker onspannend bezigquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:02 schreef Ebinas het volgende:
Ik lees in SV dat er een nieuwe uitdaging domino is.
Ze hebben geen haast zie ik op de streams
Ben benieuwd wanneer ze starten.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ze zijn allemaal lekker onspannend bezig
Ja is ook leuk beter dan dat gehang, lijkt mij ook voor hun wel leuk om te doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer ze starten.
Vind het altijd wel leuk als er zulke dingen gaande zijn.
Voorlopig zie ik kaarten en 2 in de kookpot.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook leuk beter dan dat gehang, lijkt mij ook voor hun wel leuk om te doen.
Hoe is het vandaag?b
Hoorde Jimmy net zeggen dat hij tegen 17.45 ging kokenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:20 schreef engine het volgende:
Avondeten hebben ze ook al op dacht ik gezien te hebben dus dan kunnen ze naar bed
Het is "vreetschuur-vrijdag". Ze verwachten vandaag weer iets te krijgen, daarom vanmiddag al gegetenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:20 schreef engine het volgende:
Avondeten hebben ze ook al op dacht ik gezien te hebben dus dan kunnen ze naar bed
Ikhoop het voor jequote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Voorlopig zie ik kaarten en 2 in de kookpot.
Vandaag is het weer redelijk, hopelijk zet die tendens zich voort.
En bij jou?
41 had je er toch?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gaan ze niet haar amandelen knippen?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ikhoop het voor je![]()
Dochter lief was vanmorgen hier moest weer bloedprikken dus even op de kleine gepast
Gaat wel iets beter maar het houdt nog niet over zeg maar
Kleine stapjes vooruit dus.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ikhoop het voor je![]()
Dochter lief was vanmorgen hier moest weer bloedprikken dus even op de kleine gepast
Gaat wel iets beter maar het houdt nog niet over zeg maar
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
157, maar dat is terwijl ik me inhoud
Nee, niets over gezegd.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaan ze niet haar amandelen knippen?
Kan het wel afronden naar 200quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
157, maar dat is terwijl ik me inhoud
Moi Lovy.quote:
Haalt ze me nog niet in.quote:
Ja, daar wordt niet naar gekeken, maar ik klaag ook nooit. Het gaat altijd goed.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kleine stapjes vooruit dus.
En zo kom jij ook weer iets meer aan jezelf toe en kan je weer wat energie opbouwen
Moet ze nog even zo doorgaanquote:
Mannen zijn ook van het zwakke geslacht.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, daar wordt niet naar gekeken, maar ik klaag ook nooit. Het gaat altijd goed.![]()
Is altijd mooi als Henk hier is, die mag van de kids niets doen want zoveel klachten
En mij laten ze lopenik zeg wel eens tegen Henk zien ze nu niet dat ik bijna niet meer kan ik hoef dat toch niet te benoemen het is wel te zien
Ja da's wel weerquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, daar wordt niet naar gekeken, maar ik klaag ook nooit. Het gaat altijd goed.![]()
Is altijd mooi als Henk hier is, die mag van de kids niets doen want zoveel klachten
En mij laten ze lopenik zeg wel eens tegen Henk zien ze nu niet dat ik bijna niet meer kan ik hoef dat toch niet te benoemen het is wel te zien
Maar hoe gaat het nou met jou?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja da's wel weer![]()
Jammer dat ze niet zien. Al is het maar even vragen "maar hoe gaat het nu met jou?"
"Zwak" vind ik niet bepaald het juiste woordquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mannen zijn ook van het zwakke geslacht.
Nee eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja da's wel weer![]()
Jammer dat ze niet zien. Al is het maar even vragen "maar hoe gaat het nu met jou?"
Nou wie weet komt het nog en wordt het wat meer.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nooitkomen binnen gaan zitten en wachten tot ze bediend worden
![]()
AL moet ik zeggen dat de dochter die nu ziek is wel langzaam aan dingen voor mij doet zonder dat ik vraag
Zolang het me geen geld of vrienden kost mag je dat best doen hoorquote:
Het was leuker geweest als je gesmeekt had het niet te doen. Nu is het niet meer leukquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zolang het me geen geld of vrienden kost mag je dat best doen hoor![]()
Misschien wel een vakantiequote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zolang het me geen geld of vrienden kost mag je dat best doen hoor![]()
Ja kost haar ook geen geld is helemaal gratisquote:
Heb ik ook geen moeite mee hoor. Er zijn nog zoveel andere dingen te doenquote:
En geen tikkie.de Dot mobiel moet wel kunnen rijden.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was leuker geweest als je gesmeekt had het niet te doen. Nu is het niet meer leuk
Volgens mij heb ik dat nog nooit gehad ook hier. Maar ik kan me vergissen, dan ben ik dat vergetenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kost haar ook geen geld is helemaal gratis
Hebben de plantjes een leuk plekje gekregen?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb ik ook geen moeite mee hoor. Er zijn nog zoveel andere dingen te doen
Nou zeker wel.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb ik ook geen moeite mee hoor. Er zijn nog zoveel andere dingen te doen
Ja ook dat, hij gaat steeds meer verbruiken met al die matrialen die ik mee moeten nemenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En geen tikkie.de Dot mobiel moet wel kunnen rijden.
Nee nog niet. Ik moet nog even wat hydrokorrels halen. Die was ik gisteren vergetenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hebben de plantjes een leuk plekje gekregen?
Dat heb ik nooit gedacht, en ik zit ook nooit smachtend op een RLS te wachten.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou zeker wel.
In het verleden dacht ik altijd, maar wat moet ik dan als een RLS afgelopen is?
Dat wordt afkicken. Nou er gebeurde niets en ging gelijk weer lekker door..
Tegenwoordig kan ik het ook niet meer opbrengen om veel te kijken.
Dus sws al vaak andere dingen.
Het lijkt allemaal belangrijker dan het is. Als het is afgelopen dan weet je na een week al de helft van de namen niet meerquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou zeker wel.
In het verleden dacht ik altijd, maar wat moet ik dan als een RLS afgelopen is?
Dat wordt afkicken. Nou er gebeurde niets en ging gelijk weer lekker door..
Tegenwoordig kan ik het ook niet meer opbrengen om veel te kijken.
Dus sws al vaak andere dingen.
En de Gouden Kooi! Vooral als je wist dat ze 's nachts wat gingen doen. Gewoon opblijven om te kijken tot diep in de nacht.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gedacht, en ik zit ook nooit smachtend op een RLS te wachten.
Het leven gaat gewoon door met of zonder RLS
ALleen met Utopia vond ik het van mij zelf te gek
Baalde als er bezoek kwam of ik weg moest
Dat was een keer nooit weer
Toen UTO was afgelopen naar 40+ en daarna ging er even iets mis.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen was ik er nog niet.Ik mag over 2 maand in OO posten.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
En de Gouden Kooi! Vooral als je wist dat ze 's nachts wat gingen doen. Gewoon opblijven om te kijken tot diep in de nacht.
OO???quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen was ik er nog niet.Ik mag over 2 maand in OO posten.
ZO jammer van de autoquote:
Dat heb ik eigenlijk nooit gedaan.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
En de Gouden Kooi! Vooral als je wist dat ze 's nachts wat gingen doen. Gewoon opblijven om te kijken tot diep in de nacht.
Oldbies Only.quote:
Dat wel weer ja..quote:
O dat weet ik niet eens meer eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen UTO was afgelopen naar 40+ en daarna ging er even iets mis.
Ze hoefden niet dronken te zijn om bizarre dingen te doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk nooit gedaan.
Zelfs met feestjes haak ik af hou niet van dat dronken gedoe
Beter ook.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/topic/1058541quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is dat ook al een sub forum gedeelte?
Kloptquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het lijkt allemaal belangrijker dan het is. Als het is afgelopen dan weet je na een week al de helft van de namen niet meer
Dat was echt erg.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zag het van de week ook pas.quote:
Nee dat is waar, maar DGK heb ik niet extreem gestreamdquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hoefden niet dronken te zijn om bizarre dingen te doen.
Ja met Utopia ook hoor. O wat baalde ik als er iemand b innen kwam lopen of als ik weg moestquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Beter ook.
Ik ben echt wel verslaafd geweest eraan
Dat is nog zo ver weg, dat kunnen ze nooit voorspellen. Maar het zou wel fijn zijn. Ik teken ervoorquote:
Nee, ik ook niet meer hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja met Utopia ook hoor. O wat baalde ik als er iemand b innen kwam lopen of als ik weg moest
NIet gezond. Daarna nooit meer
Kan ook ineens weer anders zijn, maar hoop het welquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is nog zo ver weg, dat kunnen ze nooit voorspellen. Maar het zou wel fijn zijn. Ik teken ervoor
En nu weer die nattigheid. Nee, mag wel, maar dan 's nachts.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep, ben wel klaar met die kou.. is dan 1 dag lekker weer en daarna weer fris
10 jaar ingelogd en 1000 posts is de voorwaarde.quote:
Hele dag mottig en dan weer droog..quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En nu weer die nattigheid. Nee, mag wel, maar dan 's nachts.
Oh dan mag ik eind van t jaar daar na toequote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
10 jaar ingelogd en 1000 posts is de voorwaarde.
Als ik het goed heb.
Toch niet in de middag?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik hoor net morgen regen, met kans op hagel en onweer
Ja we krijgen gelijk een lente dipquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik hoor net morgen regen, met kans op hagel en onweer
Zal eens zoeken op buienradarquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hmmm heb half geluisterd, weet niet of ze het alleen over de ochtend had.
Was sbs6
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hmmm heb half geluisterd, weet niet of ze het alleen over de ochtend had.
Was sbs6
Da's wel als je toe bent aan OO.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:08 schreef FreshFruit het volgende:
Ook al weer 2 jaar niet onder de levenden.
Vorige week de vader van Soul en een kennis van mijn Familie.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Da's wel als je toe bent aan OO.
Je gaat steeds vaker zegen, die is ook niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |