al een tijdje niet meer. Wisten we vooraf al dat het tactisch vrij weinig is. Zorgen dat de boel niet ontploft is het wel best en dat doet hij.quote:
Ooit wel maar aankomend seizoen niet.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:42 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
die zie ik ook echt niet terugkomen idd.
Lijkt mij ook niet. Die zal ook wel afwachten tot er eerst weer wat rust in de tent is bij Ajax.quote:
Ik schat hem wel hoog in ja, zelfde kan je over Guardiola zeggen, als een trainer wint zijn het de spelers, als ze verliezen is het de trainer.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:18 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zou ten Hag iets kunnen zonder een once in a generation lichting wereldtalenten?
die heeft een prima pass en inzicht idd.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:39 schreef Heeinz het volgende:
V/d Boomen kan je flink van genieten als hij in z'n kracht wordt gebruikt. Jammer van de trainer
Normaal gesproken in het eerste kwartier na rustquote:Op zondag 31 maart 2024 13:19 schreef Bofjijff het volgende:
Nou hoelang voor het tegendoelpunt na rust?
blij dat pec echt heel slecht is.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Normaal gesproken in het eerste kwartier na rust
quote:Op zondag 31 maart 2024 13:19 schreef Bofjijff het volgende:
Nou hoelang voor het tegendoelpunt na rust afgelopen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |