Hielenlikkende kuthoer.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij hoeft je niet aangesproken te voelen hoor.
Dan ontneem je mensen hun Zweedse gehaktballetjes bij de Ikea.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:15 schreef KingRoland het volgende:
@:tarado
Metrostations zoals overamstel en bullewijk/strandvliet kun je echt opheffen. Wat een tijdverspilling. In west kan ik ook een paar noemen die echt gewoon nutteloos zijn.
Net als de rest van die hele grafstadquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:15 schreef KingRoland het volgende:
@:tarado
Metrostations zoals overamstel en bullewijk/strandvliet kun je echt opheffen. Wat een tijdverspilling. In west kan ik ook een paar noemen die echt gewoon nutteloos zijn.
Holendrecht dan met de bus 2 haltesquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan ontneem je mensen hun Zweedse gehaktballetjes bij de Ikea.
Ben je nou helemaal bekkhorsed?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Holendrecht dan met de bus 2 haltes
Jij mag niet horse zijn, is niet voor burgerlulletjes die seksueel inactief zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:03 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ben je nou helemaal bekkhorsed?
Hoe is je lepra?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:14 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Jij mag niet horse zijn, is niet voor burgerlulletjes die seksueel inactief zijn.
User KingRoland heeft gewoon gelijk.
Kbrquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Nasiquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rotterdammert.quote:
Pizza.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pizza.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Picsquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Pizza.
Ik stuur @:r-woud93 een pic ervan omdat hij ook pizza ga eten en voor mij dit heeft gezegd (in geval andere users ook een pic willen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |