Hoezo magerquote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:29 schreef onlogisch het volgende:
Ik verorber momenteel 500 gram magere kwark.
Daar noem je ook een lul met vingers.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:35 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Buitendam krijgt een ferme tik op de vingers in NWS.
Bedank makker!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:36 schreef onlogisch het volgende:
aantal posts: 51.000 (gemiddeld 9 per dag)
En hij heeft vandaag zijn 51.000ste post gemaakt jongens
Chapeau @:Buitendam
Bedankt Roland! Geef je mijn bedankje ook door aan @GGMM?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ook namens mij en @:ggmm
Ik kan soms geen yoghurt en kwark meer zien.quote:
Eens maatje. Maar als we allemaal zonder ruggengraat verder gaan dan zijn er wel heel veel Dombohetolifantje1'squote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan soms geen yoghurt en kwark meer zien.
Precies maat. Die zal wel weer een blessure hebben opgelopen tijdens het chips schranzen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens maatje. Maar als we allemaal zonder ruggengraat verder gaan dan zijn er wel heel veel Dombohetolifantje1's
Maar die heeft dan wel weer een zeer lief snuitje.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens maatje. Maar als we allemaal zonder ruggengraat verder gaan dan zijn er wel heel veel Dombohetolifantje1's
Misschien kan je een stuk appeltaart eten om tot rust te komenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik flip echt volkomen de pan uit hier.
Zou ik het wel met slagroom doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je een stuk appeltaart eten om tot rust te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |