Ow, daarstraks zag ik de foto nog, op mn telefoon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was echt heel leuk en heel goed voor m'n zelfvertrouwen.
Maar toen ik zaterdagochtend vroeg bij hem weg kwam (nachtje doorhalen, was ook jaren geleden, voelde me wel een beetje puberig) kwam ik 'de date die niet meer wilde' tegen en uiteindelijk heb ik daar de hele dag mee doorgebracht.
Zo heb je niks. En zo stroomt het over.
Ondertussen ook nog een dickpic gekregen vorige week. Hoezo denken mannen toch dat dat sexy is??
I see what you did therequote:
Van een Fokker?quote:Ondertussen ook nog een dickpic gekregen vorige week. Hoezo denken mannen toch dat dat sexy is??
Hahaha, oh die was niet eens bewust.quote:Op maandag 8 april 2024 19:08 schreef Modus het volgende:
[..]
I see what you did there
[..]
Van een Fokker?
Zo ongemakkelijk 😂!quote:Op maandag 8 april 2024 19:04 schreef Donna het volgende:
Ondertussen ook nog een dickpic gekregen vorige week. Hoezo denken mannen toch dat dat sexy is??
Was meteen afgeknapt. Hij vroeg of het door z'n penis kwam. Ik had niet de ballen om te zeggen dat dat idd zo was.quote:
Niet iedereen heeft een Fok!-pener van 30cm natuurlijk.quote:
Gelukkig gaat het daar ook niet omquote:Op maandag 8 april 2024 20:08 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een Fok!-pener van 30cm natuurlijk.
Dat zeggen ze allemaalquote:
Ik kan oprecht zeggen dat dit, iig met mijn vriendinnen en op deze leeftijd echt niet zo isquote:Op maandag 8 april 2024 20:20 schreef Faxie het volgende:
Als ze met de vriendinnen roddelen, doen ze giechelen als het gaat over die ene met het kleintje, en zijn ze gefascineerd als het gaat over die ene met de knoeperd.
Wacht maar tot er drank in gaatquote:Op maandag 8 april 2024 20:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik kan oprecht zeggen dat dit, iig met mijn vriendinnen en op deze leeftijd echt niet zo is
quote:Op maandag 8 april 2024 19:04 schreef Donna het volgende:
Heb via Badoo vorige week 3x een date gehad met dezelfde jongen.3x een seksdate in 1 week met dezelfde persoon? Dat is best vaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was echt heel leuk en heel goed voor m'n zelfvertrouwen.
Maar toen ik zaterdagochtend vroeg bij hem weg kwam (nachtje doorhalen, was ook jaren geleden, voelde me wel een beetje puberig) kwam ik 'de date die niet meer wilde' tegen en uiteindelijk heb ik daar de hele dag mee doorgebracht.
Zo heb je niks. En zo stroomt het over.
Ondertussen ook nog een dickpic gekregen vorige week. Hoezo denken mannen toch dat dat sexy is??En nu met allebei aan het daten?
Had die ene die niet meer wilde toch z'n kansen nog niet verspeeld!
Maar wel leuk hoor, gewoon doen waar je zelf zin in hebt, geniet ervan!Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶
Ja in 3 dagen ook nog.quote:Op maandag 8 april 2024 20:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
3x een seksdate in 1 week met dezelfde persoon? Dat is best vaakEn nu met allebei aan het daten?
Had die ene die niet meer wilde toch z'n kansen nog niet verspeeld!
Maar wel leuk hoor, gewoon doen waar je zelf zin in hebt, geniet ervan!
Hij die niet meer wilde was toch iemand anders tegen gekomen? Dat is niets geworden?quote:Op maandag 8 april 2024 20:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja in 3 dagen ook nog.![]()
Hij was erg goed in bed, echt heel goed. Maar een voor mijn doen te dominant. Dus ik heb dat eerlijk gezegd en afgekapt ook. Plus zijn levensstijl waar ik niks mee te maken wil hebben.
En nu inderdaad veel contact met hij die niet meer wilde. Leuke vent.
Ik laat je drie dagen lang alle hoeken van de kamer zien en nu kom je hier klagen dat ik te dominant ben en dat je mijn levensstijl afkeurtquote:Op maandag 8 april 2024 20:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja in 3 dagen ook nog.![]()
Hij was erg goed in bed, echt heel goed. Maar een voor mijn doen te dominant. Dus ik heb dat eerlijk gezegd en afgekapt ook. Plus zijn levensstijl waar ik niks mee te maken wil hebben.
En nu inderdaad veel contact met hij die niet meer wilde. Leuke vent.
Foksters hosselen?quote:Op maandag 8 april 2024 20:35 schreef Donna het volgende:
Plus zijn levensstijl waar ik niks mee te maken wil hebben.
Daar moeten we het nog even over hebben want ik vermoed toch stiekem dat dat een smoesje was omdat hij me erg leuk begon te vinden.quote:Op maandag 8 april 2024 20:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hij die niet meer wilde was toch iemand anders tegen gekomen? Dat is niets geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |