Dus uiteindelijk wil je geen reacties want steeds grappigerquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:04 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
haha ik vindt het juist steeds grappiger worden hoe meer ik wordt ontmoedigd door geen reacties
andersom graagquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:20 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk wil je geen reacties want steeds grappiger
Maar niet grappig voor jou...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:35 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
andersom graag![]()
doordat er geen reacties komen, of er naar een aantal vragen niet meer gereageerd wordt vindt ik het grappig dat mensen blijkbaar niet echt iets willen, maar blijkbaar op zoek gaan naar het volgende appje van iemand anders, dopamine van korte en snelle reacties, maar niet met 1 iemand bezig zijn
Ben je 15?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:35 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
andersom graag![]()
doordat er geen reacties komen, of er naar een aantal vragen niet meer gereageerd wordt vindt ik het grappig dat mensen blijkbaar niet echt iets willen, maar blijkbaar op zoek gaan naar het volgende appje van iemand anders, dopamine van korte en snelle reacties, maar niet met 1 iemand bezig zijn
kinder logica is vaak duidelijker dan een sneer naar een aanname...quote:
Dat zal ooit. Volhouden.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:47 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
uiteindelijk niet. maar probeer maar eens een oprecht iemand te vinden..
Hey dame, je bent aan de Paasdate?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat zal ooit. Volhouden.
De volhouder wint.
Nee?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:45 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Hey dame, je bent aan de Paasdate?
Het kan niet op inderdaad en ik schuil nu op de zolder want zoveel vrouwelijk schoon kan ook ik niet aanquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee?
Jij wel, met je mooie dames uit het andere topic?![]()
![]()
Als je verder cool bent kan ik daar wel vrede mee hebben hoor.quote:
Eigen wereldje bouwen, eigen eten verbouwen etc. plotje land aan een bosrand oid.quote:
De dag is al geweest (29 februari). Maar wel een uurtje minder dit weekend / deze nacht hè!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:09 schreef Airforce1 het volgende:
goed weekend iedereen hier! en we hebben een extra dag om teleurgesteld of hoopvol van te worden![]()
thanks jesus
Al ketsend terug de tijd inquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:59 schreef Sally het volgende:
[..]
De dag is al geweest (29 februari). Maar wel een uurtje minder dit weekend / deze nacht hè!
Maar mss bedoelde @Airforce1 de vrije maandag, Tweede Paasdag..??quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Al ketsend terug de tijd in
29 februari? ook iets met jezusquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar mss bedoelde @:Airforce1 de vrije maandag, Tweede Paasdag..??
Nee, maar wel die extra dag - haha... daar associeerde ik het dan mee.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:21 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
29 februari? ook iets met jezus
maar bedoelde idd de vrije maandag
'Bon vivant' komt uit het Frans en letterlijk vertaald betekent dit 'een goede levende', maar figuurlijk is dit iemand die het ervan neemt in het leven.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:31 schreef Airforce1 het volgende:
[ afbeelding ]
kunnen we dit ook analyseren
wtf is bon vivant
Even quoten ik te kijken of ik de afbeelding nog kan bekijken.....quote:Op zondag 31 maart 2024 17:31 schreef Airforce1 het volgende:
[ afbeelding ]
kunnen we dit ook analyseren
wtf is bon vivant
Ow. Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |