quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
[..]
Je vind iig de witcher leuk, dat is wel goed.
Ik checkte je even om te zien waarom je je niet in aanmerking vond komen, ik dacht mischien heb je geen rood haar oid, maar dat is enkel een preferentie geen prequisiet.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:19 schreef Sally het volgende:
[..]Hoe weet jij dat....
![]()
Oh wacht- mn FoBo
(zonder foto's
)
Ow dear, ik kan veel méér afvinken waarom ik niet in aanmerking kom....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik checkte je even om te zien waarom je je niet in aanmerking vond komen, ik dacht mischien heb je geen rood haar oid, maar dat is enkel een preferentie geen prequisiet.
Als je vrdr sexy bent en zorgzaam, creatief en vrouwelijk verf ik je haar gewoon met een ouwe pot tomatensaus oid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en niet per se kattenmens, maar hou erg van honden en zou er best 1 willen
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow dear, ik kan veel méér afvinken waarom ik niet in aanmerking kom....
Waaronder leeftijdJa kinderen krijgen is eigenlijk de main-reason dat ik een relatie wil, heb geen interesse in pleziertjes etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en niet per se kattenmens, maar hou erg van honden en zou er best 1 willenVraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
De pleziertjes zijn wel leuk hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja kinderen krijgen is eigenlijk de main-reason dat ik een relatie wil, heb geen interesse in pleziertjes etc.
Nou als alle meidjes hier mijn post leuk vinden zit er vast een keer een tussen die kinderen wil en rood haar heeft (en wil homesteaden)quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:42 schreef Sally het volgende:
[..]
De pleziertjes zijn wel leuk hoor![]()
Maar ik proefde het erg uit je verhaal, dus dat liet ik maar even aan de kant liggen.
Ik vond je stuk introductie echter te leuk om dat niet te vermelden
Dat rood haar is dan geen harde eis. Dus die had ik hier even weggelatenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nou als alle meidjes hier mijn post leuk vinden zit er vast een keer een tussen die kinderen wil en rood haar heeft (en wil homesteaden)
Helaas geen rood haar hier, hahaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nou als alle meidjes hier mijn post leuk vinden zit er vast een keer een tussen die kinderen wil en rood haar heeft (en wil homesteaden)
Homesteaden?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee en ja. ik had gisteren na wat bier en iets meer zelfvertrouwen gezegd dat ik vandaag wel wou afspreken. maar vond het eigenlijk veel te snel gaan en appte vandaag dat ik even een versnelling terug wou...en wat denk je, daarna helemaal geen reactie meer!quote:
komt vast wel weer eens een kookpuntquote:
Dat, of het was een faker.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:43 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
nee en ja. ik had gisteren na wat bier en iets meer zelfvertrouwen gezegd dat ik vandaag wel wou afspreken. maar vond het eigenlijk veel te snel gaan en appte vandaag dat ik even een versnelling terug wou...en wat denk je, daarna helemaal geen reactie meer!
was blijkbaar een nymfomane die ik niet aan kan![]()
maar heb alleen een klein beetje spijt,maar denk verder wel de goede keus gemaakt
Ow. Die wilde maar 1 ding.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:43 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
nee en ja. ik had gisteren na wat bier en iets meer zelfvertrouwen gezegd dat ik vandaag wel wou afspreken. maar vond het eigenlijk veel te snel gaan en appte vandaag dat ik even een versnelling terug wou...en wat denk je, daarna helemaal geen reactie meer!
maar heb alleen een klein beetje spijt,maar denk verder wel de goede keus gemaakt
als ik in de telegram app kijk is altijd wel online, lukt een normaal mens ook nietquote:
forceer het niet zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:54 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe snel vragen jullie iemand op date? Na een aantal dagen of dezelfde avond nog? Of na een stuk of tien zinnen heen en weer?
Of gewoon het zoveelste nepaccount dat hele andere bedoelingen heeft.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:43 schreef Airforce1 het volgende:
haha ik vindt het juist steeds grappiger worden hoe meer ik wordt ontmoedigd door geen reactiesquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:02 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nou, je hebt van die mensen![]()
Maar jammer vent, laat je niet ontmoedigen
was ook mijn vermoeden! maar wat zou ik beleefd hebben? ze had het alleen maar over snel afspreken omdat ze horny was (alles Engels hielp ook niet echt)quote:
Zoietsquote:
Er zou uberhaupt nooit afgesproken gaan worden.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:09 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
was ook mijn vermoeden! maar wat zou ik beleefd hebben? ze had het alleen maar over snel afspreken omdat ze horny was (alles Engels hielp ook niet echt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |