Ja, vooral voor op Badoo inderdaadquote:Op donderdag 21 maart 2024 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voor een man?
[..]
Wel een mooie profieltekst voor op je badoo-account.
Spreek je uit ervaring?quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja en als je enthousiast en leuk overkomt, krijg je daarna misschien nog wel allemaal reacties van vrouwen die met je op date willen!
F1 fanquote:Op donderdag 21 maart 2024 20:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik hoor dit met het accent van George Russel.
Ik weet niet wat ik me moet voorstellen bij een hoerige manquote:
Een gigolo?quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik me moet voorstellen bij een hoerige man
Nee, niet heel veel vrouwen die met me op date willen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Spreek je uit ervaring?
[..]
Een player? Denk ikquote:Op donderdag 21 maart 2024 21:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou wel kijken als je meedeedquote:Op donderdag 21 maart 2024 21:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, niet heel veel vrouwen die met me op date willen.
En ik heb nog nooit meegedaan aan FD
Haha ja, het klinkt niet heel positief eigenlijk. Ik zat aan hoerige kleding te denken, maar weet niet wat dat voor mannen isquote:
Houthakkers shirt en shorts? Al komt dat volgens mij meer in de buurt van wat gay mannen aantrekkelijk vindenquote:Op donderdag 21 maart 2024 21:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, het klinkt niet heel positief eigenlijk. Ik zat aan hoerige kleding te denken, maar weet niet wat dat voor mannen is
Nou, @TheStigsDutchCousin bijvoorbeeldquote:Op donderdag 21 maart 2024 21:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lichtblauw pak van Hugo Boss met wit overhemd. Dat is het summum van wat een man aantrekkelijk maakt.quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:19 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Vrouwen zijn meer van het driedelig pak op uniform wat aantrekkelijk is.
Lichtblauw wel gewaagd. Ik ga altijd voor donkerrood. Maar verder eensquote:Op donderdag 21 maart 2024 21:21 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Lichtblauw pak van Hugo Boss met wit overhemd. Dat is het summum van wat een man aantrekkelijk maakt.
Donkerrood, klassiekquote:Op donderdag 21 maart 2024 21:23 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Lichtblauw wel gewaagd. Ik ga altijd voor donkerrood. Maar verder eens
quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:19 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Houthakkers shirt en shorts? Al komt dat volgens mij meer in de buurt van wat gay mannen aantrekkelijk vindenVrouwen zijn meer van het driedelig pak op uniform wat aantrekkelijk is.
De Ibiza outfitquote:Op donderdag 21 maart 2024 21:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]moest lachen.
Ja, pak of uniform doen het hier ook wel goed. Ooh, nu denk ik aan zo'n lichte broek met een licht overhemd met net een knoopje teveel los, dat is ook wel een beetje hoerig misschien
Jah! Lekker slecht. Dat type swipe ik altijd gelijk naar links.quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:28 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
De Ibiza outfitCompleet met manbun
quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:20 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nou, @:TheStigsDutchCousin bijvoorbeeld
Dat wist je toch al.quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Spreek je uit ervaring?
[..]
F1 fan
Jaquote:
quote:Op maandag 25 maart 2024 10:52 schreef Donna het volgende:
Nou we hadden een date staan, maar hij heeft dit weekend iemand ontmoet. Oké, doei!![]()
Hier in de buurt zit er eenquote:
Whut.quote:Op maandag 25 maart 2024 10:52 schreef Donna het volgende:
Nou we hadden een date staan, maar hij heeft dit weekend iemand ontmoet. Oké, doei!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |