abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213147007
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 12:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Als je nog geen seks met hem hebt gehad hoop ik niet dat je hem vertelt over die 3x seksdate want dat gaat hij niet leuk vinden. Aangezien jullie best al wat tijd hebben gespendeerd samen (app en real life) zonder seks zal hij niet snappen dat je het wel al 3 keer met een ander gedaan hebt zonder al die tijd te spenderen.

Als jullie wel al seks hebben gehad zal hij het denk ik wel accepteren omdat hij zelf aangaf dat hij iemand anders had ontmoet en zelf de boel had afgekapt en is hij gevoelsmatig niks te kort gekomen.

Of je vertelt het hem niet maar dan kan het later eventueel nog een dingetje worden als het serieus met hem wordt.
Klinkt een beetje bot maar ik vind zijn eventuele gevoelens daarover niet haar verantwoordelijkheid
pi_213147092
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 13:55 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Klinkt een beetje bot maar ik vind zijn eventuele gevoelens daarover niet haar verantwoordelijkheid
Persoonlijk zou ik het inderdaad van eerlijkheid en openheid getuigen als ze het wel deelt.
En als die ander er aanstoot aan neemt dat dit de uitkomst is geweest van het afhouden van contact, dan is dat zijn probleem.
Ik zou er zelf echter vooral bewondering voor hebben (als ik hem was).

Maar hoe die andere persoon er dan op zal reageren, en wat ze hem wel of niet vertelt, is natuurlijk aan @Donna om te beoordelen.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_213147137
quote:

[..]
Als je nog geen seks met hem hebt gehad hoop ik niet dat je hem vertelt over die 3x seksdate want dat gaat hij niet leuk vinden. Aangezien jullie best al wat tijd hebben gespendeerd samen (app en real life) zonder seks zal hij niet snappen dat je het wel al 3 keer met een ander gedaan hebt zonder al die tijd te spenderen.

Als jullie wel al seks hebben gehad zal hij het denk ik wel accepteren omdat hij zelf aangaf dat hij iemand anders had ontmoet en zelf de boel had afgekapt en is hij gevoelsmatig niks te kort gekomen.

Of je vertelt het hem niet maar dan kan het later eventueel nog een dingetje worden als het serieus met hem wordt.
Helemaal mee eens, ik zou in die situatie het contact meteen afkappen. Ga dan maar verder hokken met dat neukertje. -O-
pi_213147164
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 14:08 schreef blessed19 het volgende:

[..]
Helemaal mee eens, ik zou in die situatie het contact meteen afkappen. Ga dan maar verder hokken met dat neukertje. -O-
Top advies :')

Mag hopen dat dit op z'n FOK!s sarcastisch bedoeld is? :D
pi_213147361
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 13:55 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Klopt, ik wilde alleen maar delen hoe het kan overkomen vanuit een mannelijk perspectief. Ze hebben geen relatie dus zij kan doen wat ze wil. Alleen het kan flink verkeerd vallen aan zijn kant afhankelijk van zijn persoonlijkheid, zijn gevoelens voor haar en of ze tot nu toe wel/geen seks hebben gehad.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_213147384
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 14:34 schreef Ronald-Koeman het volgende:
en of ze tot nu toe wel/geen seks hebben gehad.
Waarom is dit voor jou relevant?

(even oprecht nieuwsgierig, aangezien ik dan ook die kant van de man - in jouw ogen - wel wil begrijpen)
pi_213147411
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 14:10 schreef Sally het volgende:

[..]
Top advies :')

Mag hopen dat dit op z'n FOK!s sarcastisch bedoeld is? :D
Nee, een hoop mannen staan er echt zo in. Daarom ook mijn waarschuwing. Maar zoals je zelf al zegt... het blijft zijn probleem en je kunt je afvragen of je dan uberhaupt wel matcht met elkaar.
pi_213147439
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 14:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Nee, een hoop mannen staan er echt zo in. Daarom ook mijn waarschuwing. Maar zoals je zelf al zegt... het blijft zijn probleem en je kunt je afvragen of je dan uberhaupt wel matcht met elkaar.
Kom op zeg, een beetje volwassen reactie mag toch wel verwacht worden. We zijn allemaal volwassenen in dezen, en let's face it: WIE is er tegenwoordig maagd op z'n 35e?!

(even een willekeurige leeftijd gekozen)

We leven echt niet meer in de kerkelijke maatschappij waar je vóór het huwelijk geen seks mocht hebben, hoor :')
Sorry.

Wat dat betreft zou die ander (noem hem nummer 1) dan echt boter op z'n hoofd hebben.
pi_213147447
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 14:38 schreef Sally het volgende:

[..]
Waarom is dit voor jou relevant?

(even oprecht nieuwsgierig, aangezien ik dan ook die kant van de man - in jouw ogen - wel wil begrijpen)
Als hij veel tijd met haar spendeert (via de app en in het echt) maar nog geen seks met haar heeft gehad, en vervolgens hoort hij dat ze ondertussen met een nieuwe gast 3 keer een seksdate heeft gehad in 3 dagen dan is de kans groot dat hij zich gepiepeld voelt. Hij de hele dans doen en een andere gast mag er zo bovenop (even plat gezegd) in dezelfde periode. Uiteraard is ze vrij en tot niets verplicht met niemand maar gevoelsmatig kan dat zo voelen voor een man.
pi_213147472
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 14:46 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Als hij veel tijd met haar spendeert (via de app en in het echt) maar nog geen seks met haar heeft gehad, en vervolgens hoort hij dat ze ondertussen met een nieuwe gast 3 keer een seksdate heeft gehad in 3 dagen dan is de kans groot dat hij zich gepiepeld voelt. Hij de hele dans doen en een andere gast mag er zo bovenop (even plat gezegd) in dezelfde periode. Uiteraard is ze vrij en tot niets verplicht met niemand maar gevoelsmatig kan dat zo voelen voor een man.
Die nummer 1 (zie mijn vorige post) had toch al een beetje de boot afgehouden eerder, vanwege de aanwezigheid van kinderen?
Kan zijn dat ik het mis heb.
En hij had ineens gezegd dat hij geen tijd meer had voor een date-date met @Donna ....

Hm.
Tja.

Als hij zich dan gekrenkt voelt omdat Donna verder is gaan kijken en dan wel een date had met Nummer 2....

Maar goed, er zit inderdaad wel wat in wat je zegt.
Het is echter aan Donna om te beoordelen wat deze Nummer 1 wel of niet aankan.
  Moderator/colorchick dinsdag 9 april 2024 @ 16:21:56 #261
382129 crew  Donna
pi_213148428
Ik denk dat dat wel goed zit. Daar maak ik me nu niet druk om en ik vermoed nummer 1 ook niet zo.

En for the record. Hij mocht ook, maar hield de boot af. ;)
pi_213150842
Er is geneukt, en het topic ontploft :')
  Moderator/colorchick dinsdag 9 april 2024 @ 19:32:00 #263
382129 crew  Donna
pi_213150872
Beetje leven in de brouwerij brengen he. :P
pi_213151142
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 16:21 schreef Donna het volgende:
Ik denk dat dat wel goed zit. Daar maak ik me nu niet druk om en ik vermoed nummer 1 ook niet zo.

En for the record. Hij mocht ook, maar hield de boot af. ;)
Ah, ja, dan heb ik niks gezegd. :+
pi_213151152
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 19:30 schreef Faxie het volgende:
Een zeldzaamheid in het hedendaagse fok land!
pi_213152357
Het valt op als ik nu ook ineens reageer dus dat doe ik maar niet :@
  dinsdag 9 april 2024 @ 20:54:28 #267
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_213152369
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 19:30 schreef Faxie het volgende:
Lentekriebels.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_213152425
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 20:53 schreef Ronzz het volgende:
Het valt op als ik nu ook ineens reageer dus dat doe ik maar niet :@
Wordt zo een QED'tje dan hè :+
pi_213153737
quote:

[..]

Kan toch bijna niks serieus meer worden?
  Moderator/colorchick woensdag 10 april 2024 @ 11:34:42 #270
382129 crew  Donna
pi_213157353
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 22:24 schreef Halcon het volgende:

[..]
Kan toch bijna niks serieus meer worden?
Waarom niet? Omdat hij bang was om verliefd te worden op een moeder met 2 jonge kinderen? Ik vind het juist wel sterk dat hij er niet zo ingesprongen is, maar daarover moest nadenken.

Maar het kwaad is al geschied hoor. Hij is verliefd. :Y
  Moderator / Redactie FP woensdag 10 april 2024 @ 11:37:44 #271
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_213157387
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 11:34 schreef Donna het volgende:

[..]
Waarom niet? Omdat hij bang was om verliefd te worden op een moeder met 2 jonge kinderen? Ik vind het juist wel sterk dat hij er niet zo ingesprongen is, maar daarover moest nadenken.

O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 10 april 2024 @ 11:45:11 #272
35189 Troel
scherp en bot
pi_213157453
quote:

[..]
Hij is verliefd. :Y
*O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213157736
quote:

[..]

Huh, nog voordat er een date geweest is? :o

Maarre, jij wilde niets serieus toch? Is het dan niet lastig als hij verliefd is?
Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶
  Moderator/colorchick woensdag 10 april 2024 @ 12:24:26 #274
382129 crew  Donna
pi_213157780
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2024 12:19 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Huh, nog voordat er een date geweest is? :o

Maarre, jij wilde niets serieus toch? Is het dan niet lastig als hij verliefd is?
We hebben elkaar de afgelopen weken wel een paar keer gezien. En elke dag bellen en appen.

En ja dat is lastig want ik vind hem ook echt heel leuk. O+
pi_213157979
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2024 12:24 schreef Donna het volgende:

[..]
We hebben elkaar de afgelopen weken wel een paar keer gezien. En elke dag bellen en appen.

En ja dat is lastig want ik vind hem ook echt heel leuk. O+
Ah ja, elke dag bellen en appen is op zich wel een teken van iets meer. Naja, gewoon lekker van genieten en zien hoe het gaat, je hoeft ook niet gelijk te gaan samenwonen natuurlijk.
Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')