abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212903113
Zag laatst m'n jaaroverzicht van beleggingskosten bij ING; ben me rot geschrokken

Daarom sinds een week of twee overgestapt naar De Giro als broker na verschillende mogelijkheden, (oa. IB) vergeleken te hebben..

Vooralsnog positief opvallend:

• Snelle acceptatie,

• Overzichtelijke site, met veel info en veel handelsmogelijkheden o.a. ETF's op buitenlandse beurzen

• Lage aan- en verkoopkosten, vgl met ING.

Bij De Giro ¤3,- voor aandelen ver-/aankoop, bij ING ¤6,4
Opties (doe ik er min. 200 contracten van per jaar) bij De Giro ¤0,75, bij ING ¤2,25 scheelt dus al min ¤300 op jaarbasis.

• ETF kernselectie bij De Giro is helemaal spotgoedkoop ¤1,- handelingskosten.

Wat minder: de hoge margin die voor short posities wordt berekend (complete strike). Ze willen blijkbaar graag dat je van hun kredietfaciliteit gebruik maakt. Dus flink geld op de rekening houdend
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_212903141
DeGiro heeft mij, na 5 maanden lang naar (onsamenhangende) bewijsstukken rond "herkomst van vermogen" vragen, die ik iedere keer netjes aanleverde, zonder opgaaf van reden eruit gegooid.

De acceptatie was vlot maar na ruim 2 jaar klant te zijn moest ik ineens m'n portfolio verkopen wat me veel geld heeft gekost. En dat nog los van alle tijd dat het gekost heeft om iedere 1 tot 2 weken weer iets willekeurigs aan te leveren.

En er zijn tal van voorbeelden online te vinden, helaas. Ik heb me er niet eens tegen verzet, na al het gedonder wilde ik er niet eens meer klant zijn.

Als ze iets niet begrijpen dan ga je eruit. Komt door de hoge boetes die ze gehad hebben, verwacht ik.

Ik heb sinds 2017 vaker (7x) van dat soort "Wwft" onderzoeken gehad bij andere banken, nooit een probleem mee gehad zolang je maar meewerkt.
  donderdag 21 maart 2024 @ 12:54:28 #3
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_212903519
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 12:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
DeGiro heeft mij, na 5 maanden lang naar (onsamenhangende) bewijsstukken rond "herkomst van vermogen" vragen, die ik iedere keer netjes aanleverde, zonder opgaaf van reden eruit gegooid.

De acceptatie was vlot maar na ruim 2 jaar klant te zijn moest ik ineens m'n portfolio verkopen wat me veel geld heeft gekost. En dat nog los van alle tijd dat het gekost heeft om iedere 1 tot 2 weken weer iets willekeurigs aan te leveren.

En er zijn tal van voorbeelden online te vinden, helaas. Ik heb me er niet eens tegen verzet, na al het gedonder wilde ik er niet eens meer klant zijn.

Als ze iets niet begrijpen dan ga je eruit. Komt door de hoge boetes die ze gehad hebben, verwacht ik.

Ik heb sinds 2017 vaker (7x) van dat soort "Wwft" onderzoeken gehad bij andere banken, nooit een probleem mee gehad zolang je maar meewerkt.
Dat hebben ze bij mij gedaan. Vooral naar herkomst van vermogen. Gewoon mijn belastingaangifte was onvoldoende. Raar eigenlijk, want als de belastingdienst het accepteert zou een bank dat ook moeten doen.
Komt allemaal door die extreme boetes voor banken om hen werk te laten doen dat eigenlijk door de overheid moet gebeuren.
The End Times are wild
pi_212903778
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 12:54 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat hebben ze bij mij gedaan. Vooral naar herkomst van vermogen. Gewoon mijn belastingaangifte was onvoldoende. Raar eigenlijk, want als de belastingdienst het accepteert zou een bank dat ook moeten doen.
Komt allemaal door die extreme boetes voor banken om hen werk te laten doen dat eigenlijk door de overheid moet gebeuren.
Klopt. Maar je ziet nogal een verschil in de manier waarop het wordt uitgevoerd.
Er waren banken waar heel doeltreffend in 1 of 2 weken alles werd opgevraagd en afgehandeld, eventueel nog een telefoongesprek met vragen nadien en dat werkt wat persoonlijker.

Bij DeGiro was echt een slepende zaak en zag ik ook geen enkele cohesie in de vraagstelling. Ook accepteerden ze alleen "PDF formaat" wat soms toch echt lastig is als ik het zelf niet op die manier aangeleverd kan krijgen.
  donderdag 21 maart 2024 @ 13:22:01 #5
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_212903781
Als je in 7 jaar 7x zo’n onderzoek krijgt sta je vast ergens gevlagd of je voldoet ergens aan een risicoprofiel? :?

Ik heb ook DeGiro maar doe er weinig mee, wel fijne lage kosten inderdaad. Vergeleken met de Rabobank echt een enorm verschil als je wat volume hebt.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_212903798
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 13:22 schreef MacorgaZ het volgende:
Als je in 7 jaar 7x zo’n onderzoek krijgt sta je vast ergens gevlagd of je voldoet ergens aan een risicoprofiel? :?
Het gaat gewoon om de hoeveelheid. Als je ergens ineens een (paar) ton stort krijg je vragen, dat is nu met de Wwft eerder regel dan uitzondering.

En ik heb daar een prima, sluitende verklaring voor met alle bewijsstukken en belastingaangiften.
Maar blijkbaar accepteerden ze dat niet, als ze het niet (willen) snappen ga je eruit.
pi_212904160
Centraal Beheer Beleggen (index) is misschien ook leuk om naar te kijken
Ze hebben een actie waarbij je 130 euro krijgt op een inleg van 800 euro.
  donderdag 21 maart 2024 @ 15:04:29 #8
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_212904735
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 13:24 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Het gaat gewoon om de hoeveelheid. Als je ergens ineens een (paar) ton stort krijg je vragen, dat is nu met de Wwft eerder regel dan uitzondering.

En ik heb daar een prima, sluitende verklaring voor met alle bewijsstukken en belastingaangiften.
Maar blijkbaar accepteerden ze dat niet, als ze het niet (willen) snappen ga je eruit.
Wat ik raar vind is dat jij moet aantonen wat het geld vandaan komt ipv dat de staat moet aantonen dat het ongelijk verkregen is.
The End Times are wild
pi_212905319
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 15:04 schreef LXIV het volgende:

[..]
Wat ik raar vind is dat jij moet aantonen wat het geld vandaan komt ipv dat de staat moet aantonen dat het ongelijk verkregen is.
Die kan ik nog wel begrijpen maar het is wel compleet doorgeslagen de afgelopen jaren.
De shit die ik moet overleggen om een huis te mogen kopen is niet meer normaal.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 21 maart 2024 @ 16:07:46 #10
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_212905344
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 16:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Die kan ik nog wel begrijpen maar het is wel compleet doorgeslagen de afgelopen jaren.
En het is allemaal afvinken. Echt gekeken wordt er ook weer niet. Je zou het ook zo kunnen vervalsen.
Net als bij een taxatie die ik enige tijd terug moest aanleveren. Gigantisch pak papier, maar was allemaal plak en knipwerk. De taxateur had gewoon het verkoopbedrag uit 2014 met de gemiddelde stijging in de regio vermenigvuldigd.
The End Times are wild
pi_212905357
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 16:07 schreef LXIV het volgende:

[..]
En het is allemaal afvinken. Echt gekeken wordt er ook weer niet. Je zou het ook zo kunnen vervalsen.
Net als bij een taxatie die ik enige tijd terug moest aanleveren. Gigantisch pak papier, maar was allemaal plak en knipwerk. De taxateur had gewoon het verkoopbedrag uit 2014 met de gemiddelde stijging in de regio vermenigvuldigd.
Taxaties zijn idd ook oplichting. Zakelijk vertellen wij altijd wat eruit moet komen en bevalt het niet dan bestellen we gewoon een andere.

En idd enorme pakken papier die geen hond gaat doorlezen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 21 maart 2024 @ 16:28:22 #12
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_212905504
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 16:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Taxaties zijn idd ook oplichting. Zakelijk vertellen wij altijd wat eruit moet komen en bevalt het niet dan bestellen we gewoon een andere.

En idd enorme pakken papier die geen hond gaat doorlezen.
Al die maatregelen zijn nep. De politiek vind dat er “iets” tegen de banken gedaan moet worden, de banken missen de mankracht om echt te controleren dus moet iedereen maar onwaarschijnlijke pakken papier aanleveren. En er wordt gewoon op een lijstje afgevinkt of je alle papieren aangeleverd hebt. Er wordt nauwelijks kritisch naar gekeken.
The End Times are wild
  donderdag 21 maart 2024 @ 16:34:34 #13
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_212905550
Gaan die CDD onderzoeken tegenwoordig al niet veel soepeler? Dit klinkt als iets uit pre 2020, toen snapte banken inderdaad weinig van verklaring herkomst vermogen. Thans was er weinig kunde onder personeel, inmiddels is daar wel een inhaalslag opgemaakt.

Een simpele ubo verklaring was in 2018 een hel tegenwoordig kom je er zo doorheen.
pi_212905625
quote:

[..]
De staat is toch geen partij tussen een klant van een broker en een broker :? De broker moet aan de Wwft voldoen.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_212905729
quote:
Dat is één, het wordt nog vervelender als de staat die poortwachtersfunctie, of welk eufemisme ze daarvoor hebben bedacht, bij banken neerlegt. Het gezeik dat ik bij de Rabobank met Transaction Monitoring, inclusief dreigementen met doorschuiven naar Offboarding, niet heb gehad voor wat gepercipieerd risicovolle transacties is echt stuitend. Waar bemoei je je werkelijk mee, gooi het lekker naar de FIU. Maar bon, ik ben er (nog) niet uitgegooid, vervelend is wel dat je totaal geen terugkoppeling krijgt.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
High tariffs inevitably lead to trade wars... Markets shrink & collapse; businesses & industries shut down; and millions of people lose their jobs.
~Ronald Reagan
pi_212905739
De Giro ligt er verder (te) vaak uit, ze liggen niet heel lekker met de AFM, maar ik zou me niet teveel zorgen maken. Grootste makke voor mij is het gebrek aan aanbod, van S&P-500 aandelen tot Amerikaanse opties.
High tariffs inevitably lead to trade wars... Markets shrink & collapse; businesses & industries shut down; and millions of people lose their jobs.
~Ronald Reagan
pi_212905756
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2024 16:34 schreef RamboDirk het volgende:
Gaan die CDD onderzoeken tegenwoordig al niet veel soepeler? Dit klinkt als iets uit pre 2020, toen snapte banken inderdaad weinig van verklaring herkomst vermogen. Thans was er weinig kunde onder personeel, inmiddels is daar wel een inhaalslag opgemaakt.

Een simpele ubo verklaring was in 2018 een hel tegenwoordig kom je er zo doorheen.
M'n ervaring is helaas anders.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En meer informatie krijg je niet. Dit is de enige mail, zonder uitleg, motivering of wat dan ook.

En daar sta je dan, na 2 jaar, met je zorgvuldig opgebouwde portfolio.
pi_212906271
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 12:54 schreef LXIV het volgende:

[..]
Raar eigenlijk, want als de belastingdienst het accepteert zou een bank dat ook moeten doen.

Nee, de belastingdienst werkt strikt amoreel. Ze mogen dus niet kijken of inkomen en vermogen legaal verkregen is of niet. Als het maar klotpt. Je kunt dus prima je cocaïnehandeltje met Pablo Escobar opgeven zonder dat het consequenties heeft (behalve dat je belasting moet betalen). De belastingdienst mag er pas iets van vinden als je die inkomsten niet opgeeft.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  donderdag 21 maart 2024 @ 18:41:56 #19
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_212906446
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 18:20 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Nee, de belastingdienst werkt strikt amoreel. Ze mogen dus niet kijken of inkomen en vermogen legaal verkregen is of niet. Als het maar klotpt. Je kunt dus prima je cocaïnehandeltje met Pablo Escobar opgeven zonder dat het consequenties heeft (behalve dat je belasting moet betalen). De belastingdienst mag er pas iets van vinden als je die inkomsten niet opgeeft.
Het is toch raar dat een bank wel moet aantonen dat het vermogen van zijn klanten legaal verkregen is en dat het voor de belastingdienst niet uit maakt?
The End Times are wild
pi_212906542
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 18:41 schreef LXIV het volgende:

[..]
Het is toch raar dat een bank wel moet aantonen dat het vermogen van zijn klanten legaal verkregen is en dat het voor de belastingdienst niet uit maakt?
Ja. Maar vanuit het oogpunt van belastingheffing snap ik het wel weer. Als de belastingdienst ook nog moet gaan kijken naar of het op een nette manier verkregen is dan wordt het een wel heel erg uitgebreide belastingaangifte... Daar heb je het privaat- en strafrecht voor met andere instanties die erover gaan.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_212906550
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 12:12 schreef blomke het volgende:
Zag laatst m'n jaaroverzicht van beleggingskosten bij ING; ben me rot geschrokken

Daarom sinds een week of twee overgestapt naar De Giro als broker na verschillende mogelijkheden, (oa. IB) vergeleken te hebben..

Vooralsnog positief opvallend:

• Snelle acceptatie,

• Overzichtelijke site, met veel info en veel handelsmogelijkheden o.a. ETF's op buitenlandse beurzen

• Lage aan- en verkoopkosten, vgl met ING.

Bij De Giro ¤3,- voor aandelen ver-/aankoop, bij ING ¤6,4
Opties (doe ik er min. 200 contracten van per jaar) bij De Giro ¤0,75, bij ING ¤2,25 scheelt dus al min ¤300 op jaarbasis.

• ETF kernselectie bij De Giro is helemaal spotgoedkoop ¤1,- handelingskosten.

Wat minder: de hoge margin die voor short posities wordt berekend (complete strike). Ze willen blijkbaar graag dat je van hun kredietfaciliteit gebruik maakt. Dus flink geld op de rekening houdend
Krijg je betaald door de giro voor deze advertentie ?
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_212906599
quote:

[..]
Denk je echt serieus dat het voor de bd niet uitmaakt? Waarom denk je dat ze die check geoutsourced hebben naar de banken? Dit is gewoon een kwestie van "de markt lost het wel op".
  donderdag 21 maart 2024 @ 19:17:59 #23
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_212906867
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 18:54 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Ja. Maar vanuit het oogpunt van belastingheffing snap ik het wel weer. Als de belastingdienst ook nog moet gaan kijken naar of het op een nette manier verkregen is dan wordt het een wel heel erg uitgebreide belastingaangifte... Daar heb je het privaat- en strafrecht voor met andere instanties die erover gaan.
Eens. Maar om het dan gewoon bij de banken naar binnen te schuiven. Wij stellen autofabrikanten ook niet verantwoordelijk voor te hard rijden
The End Times are wild
  donderdag 21 maart 2024 @ 19:18:54 #24
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_212906882
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 17:07 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
M'n ervaring is helaas anders.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En meer informatie krijg je niet. Dit is de enige mail, zonder uitleg, motivering of wat dan ook.

Ok, das wel heel summier. Kun je wel wat mee bij het kifid.

SPOILER
pi_212906947
quote:
Je bent gewoon ondernemer voor de IB als drugshandelaar, waarbij je beschermgelden, kosten van transport en verloren transporten mag aftrekken. Wapens dan weer niet meer, vroeger wel. De belastingdienst is verder totaal a-moreel.
~Ronald Reagan
pi_212908465
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 18:55 schreef Chinless het volgende:

[..]
Krijg je betaald door de giro voor deze advertentie ?
Nog een nadeel: automatisch periodiek inleggen kennen ze daar niet (jaar kruik). Nu terugbetaling gevorderd....
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_212908480
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 16:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Taxaties, maar ook notarisaktes, verklaringen van erfrecht...allemaal copy/paste en de namen invullen.
pi_212908502
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 17:07 schreef TheFreshPrince het volgende:

2 jaar uitsluitend bij "De Giro"? Ik ga het in de gaten houde.
  donderdag 21 maart 2024 @ 21:36:00 #29
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_212908695
Heb zowel een beleggingsrekening als een lijfrenterekening bij degiro, en ben er wel te tevreden mee. Kosten laag en interface werkt prettig. Helpdesk is wel om te huilen, antwoorden zijn knip plak antwoorden zonder antwoord op de vraag te geven.

Zit ook bij Rabo, ivm NT fondsen, maar dat vind ik een gedrocht qua interface en kosten liggen aanzienlijk hoger. Voordeel daar is maandelijks geautomatiseerd kunnen inleggen.
pi_212908703
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 21:16 schreef blomke het volgende:

[..]
2 jaar uitsluitend bij "De Giro"? Ik ga het in de gaten houde.
Ik heb nog een 2e portfolio ergens anders en dat is nu wat groter geworden.
pi_212908847
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 16:45 schreef baskick het volgende:

[..]
De staat is toch geen partij tussen een klant van een broker en een broker :? De broker moet aan de Wwft voldoen.
Alleen is de Wwft net zoiets als de wet personenvervoer 2000. Een doorgeschoven overheidstaak
pi_212915309
Ik ben juist naar ING gegaan van degiro omdat je daar maandelijks kan inleggen.
pi_212915500
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 15:51 schreef BEFEM het volgende:
Ik ben juist naar ING gegaan van degiro omdat je daar maandelijks kan inleggen.
Automatisch!
pi_212915650
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 16:08 schreef blomke het volgende:

[..]
Automatisch!
Ja, dat is voor mij enige reden om bij de ING te doen. Hoewel het ook wel beperkt is helaas.

Ik snap nier waarom dat DeGiro dat niet heeft en ook niet gelijk voor alle producten. Zit daar wat moeilijke zaken achter ofzo?
pi_212916246
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 16:20 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Ja, dat is voor mij enige reden om bij de ING te doen. Hoewel het ook wel beperkt is helaas.

Ik snap nier waarom dat DeGiro dat niet heeft en ook niet gelijk voor alle producten. Zit daar wat moeilijke zaken achter ofzo?
Goede vraag. Heb ik richting DeGiro opgesteld, edoch nietszeggend antwoord terug. Lijkt me toch een mooi verdienmodel: klant die tegen betaling maandelijks dezelfde order inlegt. Kan je als bank/broker ook mooi contrabeleggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door blomke op 22-03-2024 17:32:26 ]
pi_212917053
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 16:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik heb mijn huis vorig jaar cash betaald en mij vroegen ze alleen de laatste belastingaangifte.
pi_212922063
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 12:16 schreef TheFreshPrince het volgende:

Ligt het aan de aandelen? Heb het ook al een tijdje maar niets erover gehoord
  Miss 200.000.000! vrijdag 28 juni 2024 @ 08:41:05 #38
367000 roos94
pi_214076555
Ik heb ook een degiro account aangemaakt.

Uitbetalen gaat niet echt vlot no?

Eergister verzoek tot uitbetaling naar rekening gedaan. Nog steeds niks.
pi_214076774
Ik gebruik het nu een maandje naar tevredenheid.
pi_214076884
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 08:41 schreef roos94 het volgende:

Hier < 24 uur (van DeGiro naar ING).

Je kan ze een email sturen, maar meestal duurt die >24 uur...

[ Bericht 5% gewijzigd door blomke op 28-06-2024 10:19:03 ]
Op &lt;a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" &gt;zaterdag 22 april 2023 13:43&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" &gt;r_one&lt;/a&gt; het volgende:
  vrijdag 28 juni 2024 @ 09:45:52 #41
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_214077154
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 13:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ook accepteerden ze alleen "PDF formaat" wat soms toch echt lastig is als ik het zelf niet op die manier aangeleverd kan krijgen.
Kan me voorstellen dat je er met de rest van het gedoe geen zin in had, maar zo'n beetje ieder stuk software heeft toch wel een 'save/print/export to pdf' functie?

Zelf ook een keer gehad met rechtsbijstand overigens. Stuurde ik een set foto's op, 'nee die moeten PDF zijn'. Ok dan :')
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_214077482
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 08:41 schreef roos94 het volgende:

Bedoel van DeGiro naar je gewone betaalrekening??

[ Bericht 2% gewijzigd door blomke op 28-06-2024 10:30:48 ]
Op &lt;a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" &gt;zaterdag 22 april 2023 13:43&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" &gt;r_one&lt;/a&gt; het volgende:
  Miss 200.000.000! vrijdag 28 juni 2024 @ 11:06:24 #43
367000 roos94
pi_214077909
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 10:19 schreef blomke het volgende:

[..]
Bedoel van DeGiro naar je gewone betaalrekening??
Ja, ING

[ Bericht 0% gewijzigd door roos94 op 28-06-2024 11:13:14 ]
pi_214080799
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 11:06 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ja, ING
Hmmm...verbaast me.
  Miss 200.000.000! vrijdag 28 juni 2024 @ 19:07:29 #45
367000 roos94
pi_214082702
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 15:36 schreef blomke het volgende:

[..]
Hmmm...verbaast me.
Nog steeds niks en het is weekend dus zal wel nog ff duren gok ik zo :+
pi_214157457
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 19:07 schreef roos94 het volgende:
Nog steeds niks en het is weekend dus zal wel nog ff duren gok ik zo :+