Neuh. Alleen hypothetisch.quote:Op zondag 30 november 2025 23:03 schreef TLC het volgende:
Behalve de bondscoach van Jamaica stopt ook Menzo ermee, wat hebben die mensen toch ? Ze kunnen zich nog altijd kwalificeren![]()
![]()
Beiden een maatje of 2 te groot voor dit team. Aan de andere kant, je weet nooit hoe een koe een haas vangt.quote:Op maandag 1 december 2025 07:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het almachtige Bolivia en het almachtige Irak.
Dan blijf je toch juist aan? Niemand die hem iets verwijt als Suriname het niet haalt via de playoffsquote:Op maandag 1 december 2025 07:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beiden een maatje of 2 te groot voor dit team. Aan de andere kant, je weet nooit hoe een koe een haas vangt.
Menzo is gewoon een bijzonder matige trainer en coach. Laat hij zijn hele carriere al zien. Hij snapt ook wel dat dit de laatste kans was voor het elftal om op een WK actief te zijn. Over 4 jaar moeten de VS, Canada en Mexico zich gewoon kwalificeren. Dat betekent voor Suriname weer gewoon achteraan aansluiten in de rij en hopen dat een aantal landen een zwakke generatie heeft.
Denk niet dat het zn eigen keuze was. Ze zullen wel een grote naam voor die wedstrijden willen aanstellen.quote:Op maandag 1 december 2025 08:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan blijf je toch juist aan? Niemand die hem iets verwijt als Suriname het niet haalt via de playoffs
Ze verwijten hem nu juist het niet kwalificeren. Ook vanuit de staf en de spelersgroep, naar wat ik begrijp.quote:Op maandag 1 december 2025 08:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan blijf je toch juist aan? Niemand die hem iets verwijt als Suriname het niet haalt via de playoffs
Zou Menzo er ook achter gekomen zijn dat ze al bezig waren met Ten Cate?quote:Op zondag 14 december 2025 09:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, Henk ten Cate is weer afgestoft.
Ik gun die jongens de wereld, maar ik geloof niet dat ten Cate de tactische kennis heeft om deze enorm moeilijke taak te volbrengen.
Pfoe, geen idee of dat zo is of was.quote:Op zondag 14 december 2025 13:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zou Menzo er ook achter gekomen zijn dat ze al bezig waren met Ten Cate?
Geen idee, pure speculatie, jij zegt dat de groep klaar met hem was, ik begreep dat ze wel met Fräser door wilden, dan heeft hij wellicht signalen gehad dat ze al een opvolger hadden of anders zo goed als, Fräser of een ander.quote:Op zondag 14 december 2025 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfoe, geen idee of dat zo is of was.
Kan me voorstellen dat je er dan de brui aan geeft. Waarom denk je dat ze al met hem bezig waren?
Klinkt niet onlogisch met deze kennis. Maar zolang hij er zelf niks over meldt, blijft het speculeren.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:20 schreef TweedeKlum het volgende:
@:Kaneelstokje
https://www.voetbalprimeu(...)me-van-ten-cate.html
Interessante ontwikkelingen. Zou Menzo nog salaris moeten krijgen en is 'ie daarom opgestapt? En willen ze de miljoenen van Henkie?
Dit was ik alweer vergeten eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:47 schreef Idisrom het volgende:
Menzo stapt wel eens vaker onverklaarbaar op.
Bij Cambuur stapte hij ook zelf op. Hij stond er in Leeuwarden op dat moment goed voor, ook bij het publiek.
Om assistent-trainer te worden bij Vitesse, midden in de bloei van je trainerscarrière.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |