Pfoe, geen idee of dat zo is of was.quote:Op zondag 14 december 2025 13:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zou Menzo er ook achter gekomen zijn dat ze al bezig waren met Ten Cate?
Geen idee, pure speculatie, jij zegt dat de groep klaar met hem was, ik begreep dat ze wel met Fräser door wilden, dan heeft hij wellicht signalen gehad dat ze al een opvolger hadden of anders zo goed als, Fräser of een ander.quote:Op zondag 14 december 2025 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfoe, geen idee of dat zo is of was.
Kan me voorstellen dat je er dan de brui aan geeft. Waarom denk je dat ze al met hem bezig waren?
Klinkt niet onlogisch met deze kennis. Maar zolang hij er zelf niks over meldt, blijft het speculeren.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:20 schreef TweedeKlum het volgende:
@:Kaneelstokje
https://www.voetbalprimeu(...)me-van-ten-cate.html
Interessante ontwikkelingen. Zou Menzo nog salaris moeten krijgen en is 'ie daarom opgestapt? En willen ze de miljoenen van Henkie?
Dit was ik alweer vergeten eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:47 schreef Idisrom het volgende:
Menzo stapt wel eens vaker onverklaarbaar op.
Bij Cambuur stapte hij ook zelf op. Hij stond er in Leeuwarden op dat moment goed voor, ook bij het publiek.
Om assistent-trainer te worden bij Vitesse, midden in de bloei van je trainerscarričre.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |