Allebei, maar heel leuk voor Curaçaoquote:
Vooral als je kijkt naar de situatie in Haiti zelf. Wonderlijk.quote:Op woensdag 19 november 2025 07:41 schreef hvan het volgende:
Fantastisch!!! Echt genieten dit. Jammer van Suriname! Maar ook heel knap van Haïti. Daar lees of hoor je niets over. Hebben wel Honduras en Costa rica achter zich gelaten.
Ik kijk er naar uit met dit soort landen. Heb zin in het WK
Hopen dat je Bolivia niet loot, want dan speel je op 4km hoogte. Dat is niet best.quote:Op woensdag 19 november 2025 06:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eerst wedstrijd is tegen Bolivia of Nieuw-Caledonie en finale tegen Irak of DR Congo.
Playoffs worden gespeeld in Mexico, dus dat is alvast geen probleemquote:Op woensdag 19 november 2025 08:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopen dat je Bolivia niet loot, want dan speel je op 4km hoogte. Dat is niet best.
Volgens mij niet, de 4 ongeplaatste landen spelen eerst tegen elkaar, de winnaar tegen Irak/Congo, en daar weer de winnaar in de finale.quote:Op woensdag 19 november 2025 06:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eerst wedstrijd is tegen Bolivia of Nieuw-Caledonie en finale tegen Irak of DR Congo.
Nee, gewoon 1 halve finale tegen Bolivia, Jamaica of New Caledonia en dan de finale tegen Irak of DR Congo. Er gaan er uiteindelijk 2 door naar het WK.quote:Op woensdag 19 november 2025 08:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij niet, de 4 ongeplaatste landen spelen eerst tegen elkaar, de winnaar tegen Irak/Congo, en daar weer de winnaar in de finale.
Dit was eigenlijk wel beetje DE kans omdat de drie gastlanden vanzelfsprekend niet meedoen in de kwalificatie. Straks doen ze wel mee en dat zijn altijd de gedoodverfde favorieten.quote:Op woensdag 19 november 2025 06:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammerdebammer.
Hopelijk kan dit succes een aantal andere jongens verleiden om zich beschikbaar te stellen.
Een Tahith Chong bijvoorbeeld, kwam er laat bij en heeft weinig toe kunnen voegen tot nu toe.
Nu ze een betere ranking hebben, hoeven ze volgende keer minder wedstrijden te spelen. En met wat betere spelers zit een betere serie er ook in.
Klopt, kleine aanvulling nog: Suriname kan Jamaica niet loten. Beide CONCACAF landen worden uit elkaar gehaald.quote:Op woensdag 19 november 2025 08:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee, gewoon 1 halve finale tegen Bolivia, Jamaica of New Caledonia en dan de finale tegen Irak of DR Congo. Er gaan er uiteindelijk 2 door naar het WK.
Oh dat had ik verkeerd gelezen, ik dacht dat er maar 1 plaatste, de wiki was was beetje onduidelijk, maar dat is wel goed nieuws, de kans vergroten daarmee aanzienlijk.quote:Op woensdag 19 november 2025 08:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee, gewoon 1 halve finale tegen Bolivia, Jamaica of New Caledonia en dan de finale tegen Irak of DR Congo. Er gaan er uiteindelijk 2 door naar het WK.
Daar zit je toch ook op n grote hoogte ?quote:Op woensdag 19 november 2025 08:21 schreef Stoner12 het volgende:
[..]
Playoffs worden gespeeld in Mexico, dus dat is alvast geen probleem
Wel logisch ja. Het beste kun je natuurlijk New Caledonia loten in de halve finale. Die kunnen er denk ik een stuk minder van dan Bolivia.quote:Op woensdag 19 november 2025 08:48 schreef Stoner12 het volgende:
[..]
Klopt, kleine aanvulling nog: Suriname kan Jamaica niet loten. Beide CONCACAF landen worden uit elkaar gehaald.
Gok dat ze Bolivia gaan loten. Dan heb je wel een probleem gok ik.quote:Op woensdag 19 november 2025 09:04 schreef TweedeKlum het volgende:
Voor Suriname wordt het heel moeilijk vrees ik.
Gokken is voor tokkies.quote:Op woensdag 19 november 2025 09:08 schreef mitt het volgende:
[..]
Gok dat ze Bolivia gaan loten. Dan heb je wel een probleem gok ik.
Ik denk dat ze Bolivia loten.quote:Op woensdag 19 november 2025 09:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gokken is voor tokkies.
Valt nog wel mee, dan zijn er zes kwalificatieplekken in plaats van drie. Eigenlijk verandert er dus weinig, behalve dat er een intercontinentaal ticket minder is.quote:Op woensdag 19 november 2025 08:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit was eigenlijk wel beetje DE kans omdat de drie gastlanden vanzelfsprekend niet meedoen in de kwalificatie. Straks doen ze wel mee en dat zijn altijd de gedoodverfde favorieten.
Was Zenith Petersburg niet zijn laatste klus? Die ouwe workaholic.quote:Op woensdag 19 november 2025 08:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Advocaat oudste bondscoach ooit op een WK met bijna 79 jaar volgende zomer
Nee, dat was in 2009quote:Op woensdag 19 november 2025 10:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Was Zenith Petersburg niet zijn laatste klus? Die ouwe workaholic.
quote:Op woensdag 19 november 2025 10:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, dat was in 2009Daarna kwamen België, AZ, Rusland, PSV, AZ, Servië, Sunderland, Fenerbahce, Nederland, Sparta, Utrecht, Feyenoord, Irak en ADO Den Haag nog.
Nee, Guatemala kan er wat van.quote:Op woensdag 19 november 2025 09:28 schreef hvan het volgende:
Bolivia kan er geen reet van. Zij halen altijd alleen thuis de punten, omdat ze dan op grote hoogte spelen. Argentinië en Brazilië laten daar ook heel vaak punten liggen. In uitwedstrijden pakt Bolivia nauwelijks punten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |