Curacao is wel door denk ik.quote:Op vrijdag 14 november 2025 07:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Zou toch wat zijn als Advocaat het haalt met zijn team
Ja oké maar dan ga je naar de intercontinentale playoff. Een lastig traject.quote:Op vrijdag 14 november 2025 07:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Curacao is wel door denk ik.
Die worden minstens tweede met 11 punten.
Haiti en Honduras kunnen maximaal op 11 komen maar hebben een veel slechter doelsaldo.
Ah ik dacht dat ze er dan waren, staat niet duidelijk op Flashscore danquote:Op vrijdag 14 november 2025 07:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja oké maar dan ga je naar de intercontinentale playoff. Een lastig traject.
Curacao heeft volgens mij thuis gewonnen van Jamaica en gezien de resultaten is het wel duidelijk welk land in vorm is en welk land niet.quote:Op vrijdag 14 november 2025 06:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Beide landen hun plicht gedaan.
Nu op de laatste speeldag het niet meer uit handen geven, wordt lastig. Curacao moet nog uit naar Jamaica, wat zo maar een nederlaag kan worden. En Suriname uit naar Guatemala. Panama heeft hier duidelijk het voordeel in de laatste speelronde.
Met de punt naar achteren.quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Speelde Bermuda weer met een driehoek op het middenveld?
Hup Curaçao, doe het voor Dickie.quote:Op zondag 16 november 2025 06:54 schreef TweedeKlum het volgende:
Dick Advocaat mist cruciaal WK-duel Curaçao: coach terug naar Nederland wegens familieomstandigheden
https://www.ad.nl/sport/d(...)andigheden~a5524d6d/
Sterkte Dickie.
Suriname en/of Curacao?quote:
Beetje dat gevoel uit 2008 tegen Ruslandquote:
Te koud voor mijquote:Op dinsdag 18 november 2025 20:27 schreef Anonymousz het volgende:
@:Powerloungen ben je aanwezig hier vannacht
Mietje aidsquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |