SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:52 schreef livelink het volgende:
Fijn dat er nu eindelijk vorderingen zijn, Doedezemaar. Het mocht ook wel.
Ik ben aan het spijbelen deze week. Ik had vandaag en morgen een hackathon op mijn werk, maar ik heb vannacht nauwelijks geslapen en heb vervolgens besloten thuis te werken en niet mee te doen met de hackathon.
Ik voel me tegelijkertijd schuldig als enorm opgelucht. En strijdvaardig. Mochten ze hier moeilijk om gaan doen, dan ga ik in de tegenaanval.
Heel verstandigquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:52 schreef livelink het volgende:
Fijn dat er nu eindelijk vorderingen zijn, Doedezemaar. Het mocht ook wel.
Ik ben aan het spijbelen deze week. Ik had vandaag en morgen een hackathon op mijn werk, maar ik heb vannacht nauwelijks geslapen en heb vervolgens besloten thuis te werken en niet mee te doen met de hackathon.
Ik voel me tegelijkertijd schuldig als enorm opgelucht. En strijdvaardig. Mochten ze hier moeilijk om gaan doen, dan ga ik in de tegenaanval.
Ziet er al goed uit.quote:Op donderdag 21 maart 2024 16:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hij staat. Morgen komen ze de rest netjes maken en dan over een paar weken nog de vaste planten
Veel veranderd sinds:quote:Op donderdag 21 maart 2024 16:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hij staat. Morgen komen ze de rest netjes maken en dan over een paar weken nog de vaste planten
quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Veel veranderd sinds:
[ afbeelding ]
(luistervinken)
quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Veel veranderd sinds:
[ afbeelding ]
(luistervinken)
quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:04 schreef Symphonic het volgende:
Ik kreeg alleen reclame
Maar nu Rocco Granata - Marina![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:07 schreef Symphonic het volgende:
Strangers in the night Frank Sinatra
Ah, nou ben ik er en hoor ik The Voice ook.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:07 schreef livelink het volgende:
Goedenavond, ben al 7 minuten bezig met inloggen, maar ben er nog niet.
Ja, het duurt soms enorm lang bij mij voordat ik muziek hoor.quote:
Zo ver wonen we ook weer niet van elkaar af.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het duurt soms enorm lang bij mij voordat ik muziek hoor.
En heb net dus ook maar herstart, want ik hoorde nog steeds Strangers in the Night. Nu hoor ik The Boss denk ik?quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het duurt soms enorm lang bij mij voordat ik muziek hoor.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
En heb net dus ook maar herstart, want ik hoorde nog steeds Strangers in the Night. Nu hoor ik The Boss denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |