Lijkt me ook heel handig, zo kort voor het EKquote:
Valt wel mee, het WK is pas in 2026quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:55 schreef Piebe het volgende:
[..]
Lijkt me ook heel handig, zo kort voor het WK
Koeman is na dit EK wel een beetje klaar jah. Ze hadden hem eigenlijk nooit terug moeten nemen maar oke. Dat gesukkel en geen keuze willen maken voor een 1e keeper tijdenlang zegt ook alles.quote:
Gebeurde in 74 en 78 ook. Michels>Fadronche en Happel>Zwartkruis. In 90 viel het kwartje niet goed. Maar daar was de lullende blaaskaak Beenhakker voor verantwoordelijk die het van Libreghts overnam.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:55 schreef Piebe het volgende:
[..]
Lijkt me ook heel handig, zo kort voor het EK
Dat was bij van Gaal nog erger.quote:Op woensdag 22 mei 2024 01:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Koeman is na dit EK wel een beetje klaar jah. Ze hadden hem eigenlijk nooit terug moeten nemen maar oke. Dat gesukkel en geen keuze willen maken voor een 1e keeper tijdenlang zegt ook alles.
Waarom niet. Blind speelt geweldig dit seizoen en Depay kun je altijd gebruiken.quote:Op woensdag 22 mei 2024 01:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog een toernooi met Blind Deepay en Wijnaldem zie ik ook graag idd.
Depay denkt dat hij klasse Bergkamp. Van Persie, Sneijder etc is dat maakt hem wel vermoeiend zowel als persoon als in het veld tijdens de wedstrijd.quote:Op woensdag 22 mei 2024 10:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom niet. Blind speelt geweldig dit seizoen en Depay kun je altijd gebruiken.
Depay kun je niet verwijten dat-ie de beste van zijn lichting is en dat het nationaal en internationaal al jaren niet overhoudt. Notabene Klose wordt WK-topscorer allertijden. In Nederland alleen al had je 20 jaar geleden een lichting met een zooi topspitsen. Bergkamp, Kluivert, Mackaaij, Hasselbank, van Hooijdonk.....quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Depay denkt dat hij klasse Bergkamp. Van Persie, Sneijder etc is dat maakt hem wel vermoeiend zowel als persoon als in het veld tijdens de wedstrijd.
In die lichting was hij niet eens opgeroepen geweest.quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Depay kun je niet verwijten dat-ie de beste van zijn lichting is en dat het nationaal en internationaal al jaren niet overhoudt. Notabene Klose wordt WK-topscorer allertijden. In Nederland alleen al had je 20 jaar geleden een lichting met een zooi topspitsen. Bergkamp, Kluivert, Mackaaij, Hasselbank, van Hooijdonk.....
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 22 mei 2024 13:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In die lichting was hij niet eens opgeroepen geweest.
Depay in vorm kan echt wel voetballen, maar zijn ondergrens is alleen zo verschrikkelijk laag. Hij gaat dan ook geforceerd lopen doen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 10:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom niet. Blind speelt geweldig dit seizoen en Depay kun je altijd gebruiken.
Houdt ook weer veel te lang vast aan zijn favorietjes, ook al zijn die gewoon uitgerangeerd (Wijnaldum) of totaal uit vorm (Bergwijn)quote:Op woensdag 22 mei 2024 01:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Koeman is na dit EK wel een beetje klaar jah. Ze hadden hem eigenlijk nooit terug moeten nemen maar oke. Dat gesukkel en geen keuze willen maken voor een 1e keeper tijdenlang zegt ook alles.
Klose.quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Depay kun je niet verwijten dat-ie de beste van zijn lichting is en dat het nationaal en internationaal al jaren niet overhoudt. Notabene Klose wordt WK-topscorer allertijden. In Nederland alleen al had je 20 jaar geleden een lichting met een zooi topspitsen. Bergkamp, Kluivert, Mackaaij, Hasselbank, van Hooijdonk.....
Dacht dat jij het niet op Polen had. Of was dat Bram ?quote:
Dat is het EK-88 systeem. Alleen toen hadden we van Basten en Gullit voorin. En ik mis de Jong en Humphries in je opstelling.quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:32 schreef michiel_merk het volgende:
Nu gewoon Alonso nadoen en 5-3-2 spelen met Maatsen en Frimpong als opkomende backs, Ake,Van Dijk en Van de Ven centraal middenveld Frenkie Reijnders en Simons op de 10 en aanval Memphis ()en Gakpo/Brobbey/Malen en je staat in de finale
Als je naar de selectie kijkt zit er best veel potentie in. Met name over 2 en 4 jaar lijkt het perfect om te gaan pieken. Nu nog te vroeg voor een hoop spelers en een aantal oudjes die nog weg moeten.quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:32 schreef michiel_merk het volgende:
Nu gewoon Alonso nadoen en 5-3-2 spelen met Maatsen en Frimpong als opkomende backs, Ake,Van Dijk en Van de Ven centraal middenveld Frenkie Reijnders en Simons op de 10 en aanval Memphis ()en Gakpo/Brobbey/Malen en je staat in de finale
Humphfries kun je eventueel voor Frimpong erin zetten, is om het even. de Jong zit er niet bij toch ?quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is het EK-88 systeem. Alleen toen hadden we van Basten en Gullit voorin. En ik mis de Jong en Humphries in je opstelling.
Jawel. Is geblesseerd maar gewoon bij de voorselectie. Ik zou Humphries altijd opstellen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:51 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Humphfries kun je eventueel voor Frimpong erin zetten, is om het even. de Jong zit er niet bij toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |