quote:
quote:
Van mij mag Blind mee hoor. Prima seizoen gedraaid. Maar Maatsen geen eerste linksback dit EK is lachwekkendquote:
Sws Griekenland-thuis en toen was hij een van de beteren.quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:37 schreef -XOR- het volgende:
Wanneer heeft Daley voor het laatst linksback gestaan?
Misschien kopieert 'ie wel Van Bastens' ik-mag-je-wel-of-niet-syndroom.quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die corpulente boomer valt te vaak terug op ouwe jongens krentenbrood. Dat is geen toeval meer
Dat is toch niet genoeg als je ook Maatsen gewoon hebt.quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sws Griekenland-thuis en toen was hij een van de beteren.
Je wil Maatsen centraal op het middenveld zien?quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:42 schreef TweedeKlum het volgende:
We nemen een bankzitter van Liverpool wel mee en een basisspeler van een CLploeg niet, Koemanned.
Wanneer speelde Maatsen zijn laatste goede interland?quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat is toch niet genoeg als je ook Maatsen gewoon hebt.
Maatsen heeft nog geen interland gespeeldquote:Op woensdag 29 mei 2024 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wanneer speelde Maatsen zijn laatste goede interland?
Gravenberch kan ik wel begrijpen, die is intrinsiek de beste middenvelder na Frenkie, is zich goed aan het ontwikkelen en was de laatste maand echt in vorm.quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:42 schreef TweedeKlum het volgende:
We nemen een bankzitter van Liverpool wel mee en een basisspeler van een CLploeg niet, Koemanned.
No shitquote:Op woensdag 29 mei 2024 15:45 schreef Fok-it het volgende:
Enige wat nog kan is dat hij van der Ven op links ziet.
[..]
Maatsen heeft nog geen interland gespeeld
Niet zo relevant op zo'n kleine sample size.quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wanneer speelde Maatsen zijn laatste goede interland?
Mooi toch ? Menotti, Bobby Robson, Lobanowski, Korbach, Koeman. Mooi rijtje.quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Koeman zit gigantisch aan de drank, dat kan niet anders
Daarom. Koeman houdt wel van een wijntje.quote:
Guy Thijs en volgens mij lustte Clough hem ook wel.quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi toch ? Menotti, Bobby Robson, Lobanowski, Korbach, Koeman. Mooi rijtje.
Dat verklaart de selectie van Bergwijn dan ook meteen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom. Koeman houdt wel van een wijntje.
Hoe kan ik die vergeten. Vooral Clough.quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Guy Thijs en volgens mij lustte Clough hem ook wel.
Precies. Jammer dat Piet Wijnberg te oud is en Ben Wijnstekers niet in vorm.quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat verklaart de selectie van Bergwijn dan ook meteen.
Dat je als land van Cruijff, Keizer, Rensenbrink, van Basten, Gullit, Bergkamp, Kluivert, van Hooydonk, van Nistelrooy, Makaay, van Persie en Robben, uitkomt bij Steven Bergwijn.quote:
Suurbier en Zoetebier ter afwisseling.quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Jammer dat Piet Wijnberg te oud is en Ben Wijnstekers niet in vorm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Gaal.quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Guy Thijs en volgens mij lustte Clough hem ook wel.
HELLO!! PAY ATTENTION TO THE MANAGER!!quote:
Je vergeet vanderKuijlen, Geels, Hasselbaink, Kieft, Bosman, Moulijn, Wilkes, Lenstra.quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:56 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dat je als land van Cruijff, Keizer, Rensenbrink, van Basten, Gullit, Bergkamp, Kluivert, van Hooydonk, van Nistelrooy, Makaay, van Persie en Robben, uitkomt bij Steven Bergwijn.
Dan moet ik toch echt keihard janken.![]()
![]()
Waardige namen, maar de lijst was al zo lang. Je begrijpt wat ik bedoelde.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je vergeet vanderKuijlen, Geels, Hasselbaink, Kieft, Bosman, Moulijn, Wilkes, Lenstra.
Kick Wilstra... dude, wat doe je. Waarom die niet?quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je vergeet vanderKuijlen, Geels, Hasselbaink, Kieft, Bosman, Moulijn, Wilkes, Lenstra.
Alles minder dan de kwart finalequote:Op woensdag 29 mei 2024 16:22 schreef ISVV het volgende:
"Wanneer is het niet mislukt?"
Koeman: "als we met zijn allen zeggen dat we ondergepresteerd hebben"
Ok
Allemaal in de broek pissen voor een boycot , alles positief, alles mooi .quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tien minuten onderweg maar nog geen vraag over Wijnaldum of Bergwijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |