Nog steeds Lang, Gini is een vuile hypocriet maar niet intens achterlijk.quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wie zal de domste speler zijn in het huidige Nederlands Elftal?
Nou, Wijnaldum vindt de toeslagenaffaire even erg als homo's onthoofden.quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:52 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Nog steeds Lang, Gini is een vuile hypocriet maar niet intens achterlijk.
Het is wel even een lekker statementje ja.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nou, Wijnaldum vindt de toeslagenaffaire even erg als homo's onthoofden.
Youll own nothingquote:Op donderdag 21 maart 2024 22:21 schreef Elan het volgende:
Nieuwe thuisshirt is 150 euro? Wtf zijn dat nou weer voor prijzen
Waarom zou je die rommel willen kopen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 22:21 schreef Elan het volgende:
99euro.quote:Op donderdag 21 maart 2024 22:21 schreef Elan het volgende:
Oh dat valt mee. Ik kwam op deze uit.quote:Op donderdag 21 maart 2024 23:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
99euro.
https://www.knvbshop.nl/n(...)shirt-2024-2026.html
Koop wel eens een shirtje voor mijn neefje. Zelf ben ik die fase wel voorbijquote:Op donderdag 21 maart 2024 22:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarom zou je die rommel willen kopen.
Ja die moet je nooit kopen want gaan binnen paar weken kapot. Zijn flinterdun. Leuk als je in oranje speelt en elke week nieuwe krijgt maar niet om ‘casual’ te dragen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 00:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh dat valt mee. Ik kwam op deze uit.
https://www.nike.com/nl/t(...)en-p83BHb/FJ4263-819
Maar zo te zien is dat een versie die de spelers ook dragen tijdens wedstrijden met specifieke koelende eigenschappen.
Toeslagen, zweepslagen, het verschil is niet zo groot.quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:32 schreef Kriegel het volgende:
[..]
"Voor mij zijn de leefomstandigheden heel goed. Ik heb helemaal niets gezien van wat daar gebeurt. Mensen moeten de situatie beoordelen als ze er zelf geweest zijn." - Georginio Wijnaldum vanuit zijn villa in een afgesloten western compound, 2024
“Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet gedaan heb.”![]()
“Elk land heeft zijn goede en slechte dingen”![]()
"In Nederland heb je ook de toeslagenaffaire, maar niemand verbiedt spelers om in de Eredivisie te spelen”!!! x3000
Wtf is dit.
Je hebt ook prima trainingsjacks.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 00:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Koop wel eens een shirtje voor mijn neefje. Zelf ben ik die fase wel voorbij
De Paaij is mokerdomquote:Op donderdag 21 maart 2024 17:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wie zal de domste speler zijn in het huidige Nederlands Elftal?
Het is wat meidquote:Op dinsdag 26 maart 2024 03:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kunnen we even collectief afstemmen dat De Ligt gewoon een matige speler is bij Bayern willen ze er al weer vanaf maar gekleurde Amsterdamse voetbal analisten zuigen hem nog steeds omdat hij ooit goed speelde daar terwijl er betere opties zijn.
Hij is in ieder geval beter dan huijsen de wannabe spanjaardquote:Op dinsdag 26 maart 2024 03:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kunnen we even collectief afstemmen dat De Ligt gewoon een matige speler is bij Bayern willen ze er al weer vanaf maar gekleurde Amsterdamse voetbal analisten zuigen hem nog steeds omdat hij ooit goed speelde daar terwijl er betere opties zijn.
Waren ze je medicijnen weer vergeten?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 03:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is typisch zo een speler die een jaartje goed bij akax heeft gespeeld en daarom willen die supporters en de nos etc hem altijd in oranje.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waren ze je medicijnen weer vergeten?
Neem nou maar gewoon je medicijnen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is typisch zo een speler die een jaartje goed bij akax heeft gespeeld en daarom willen die supporters en de nos etc hem altijd in oranje.
Dat ze bij bayern na een jaar hem al weer willen verkopen denken die mensen niet bij na.
Daar is het al veel te laat voor, er is maar 1 middel dat werkt.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waren ze je medicijnen weer vergeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |