Ok, nog een ander poesje toegevoegdquote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:09 schreef Sally het volgende:
Oeh.![]()
Wel andere poezen dan je min of meer verwacht in een SEX-forum![]()
(maar deze mogen blijven staan hier![]()
)
Ik zag het - die's ook lekkerquote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, nog een ander poesje toegevoegd
Hopelijk kunnen de heren haar ook waarderen.quote:
Je bent te goed voor onsquote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen de heren haar ook waarderen.
Ja, daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je bent te goed voor ons
Zal ik goed voor jou zijn?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal ik goed voor jou zijn?
Zo zegquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik denk niet dat jij goed genoeg bent
quote:
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wellicht dat ik morgen een beter humeur heb.
Je voelt je nazistisch gehumeurd? Kop opquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:56 schreef MizzezAmy het volgende:
De Joodse raad aan het kijken, past wel bij mn humeur van vandaag
Laatst vertelde iemand me dat er in de Duitse geschiedenisboeken vrijwel geen aandacht geschonken wordt aan de bezetting van Nederland, omdat hier niet echt een strijd was. Vonden we best wel raar (zij is Nederlands, maar hielp haar Duitse stiefzoon met geschiedenis). Maar ja, op zich was de strijd ook niet met ons, alleen op ons grondgebied.
Tot zover deze nuttige informatie, weer eens wat anders dan persoonlijke ontboezemingen
Vanavond nasi eten.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:33 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je voelt je nazistisch gehumeurd? Kop op
Sjezus Amyquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vanavond nasi eten.
(Ok te slecht weer![]()
)
Nah, gewoon beetje slecht humeur, dat heb ik soms
Hoe is het met jou?
quote:
Ik weet hetquote:
Je hebt Hammy toch ook nog?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Dat vermoeden had ik al poezie!
Ik zou nu ook wel een poes willen om gezellig mee te knuffelen. Maar waarschijnlijk zou ik dan zo'n zelfstandige kat krijgen die alleen voor het voedsel langs komt, en zich verder niet laat zien, dus ik ga er maar niet aan beginnen.
Dan moet je een kitten nemen en die zo beestachtig verwennen dat hij je overal blijft volgen, heb ik ookquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Dat vermoeden had ik al poezie!
Ik zou nu ook wel een poes willen om gezellig mee te knuffelen. Maar waarschijnlijk zou ik dan zo'n zelfstandige kat krijgen die alleen voor het voedsel langs komt, en zich verder niet laat zien, dus ik ga er maar niet aan beginnen.
Ik kon er wel om lachenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet het
En toch blijf ik het doen, hoppa, "versturen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |