Ik heb geen account aangemaakt dus denk daarom maar 2 dagen geldig.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Werkt prima! Maar 2 dagen?!
Ik heb gewoon een gratis account en zie nu dat ik er zelfs nog een filmpje van BB van vorig jaar tussen heb staan
https://streamable.com/r3mcyg
Ah dan zal dat het zijn ja. Wist niet dat dat ook konquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:16 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik heb geen account aangemaakt dus denk daarom maar 2 dagen geldig.
Bedankt voor je hulp
Is jammer inderdaad, je kunt er wel zo'n clickable plaatje voor maken als link, maar vind dat persoonlijk net weer iets te veel moeite na het opnemen en uploaden ervanquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, vind streamable ook ideaal voor dit soort dingen. Alleen jammer dat je ze niet als filmpje kunt embedden. Alleen link kunt gebruiken.
Lekker rustig. Ik ook in een klein leuk rustig dorp maar toch op 200m lopen een kleine supermarkt en een bakker en een bibliotheek in een buurtcentrum. ik heb dan wel geen 22 are maar 1500 vierkante meterquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
Sowieso. Is verschil met nederland. Ik woon op den "boerenbuiten".
Ja heb er ook even naar gekeken, maar dat vond ik ook onhandig. En verder zijn er al zoveel platforms waar 'fans' al zitten.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Is jammer inderdaad, je kunt er wel zo'n clickable plaatje voor maken als link, maar vind dat persoonlijk net weer iets te veel moeite na het opnemen en uploaden ervan![]()
Maar verder top!
Hoi Frummeliequote:Op donderdag 21 maart 2024 06:45 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen all...![]()
Ik heb zin in vandaag, benieuwd naar de nominaties alhoewel het niet echt een verrassing gaat zijn..
Maar Ashley op de bank is al leuk..
Hejjj Engine...quote:Op donderdag 21 maart 2024 07:06 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi Frummelie![]()
Ik vond het gisteravond al leukdie dames gaan er zo slecht mee om dat het ook wel weer grappig is.
Goedemorgen!quote:Op donderdag 21 maart 2024 00:00 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja heb er ook even naar gekeken, maar dat vond ik ook onhandig. En verder zijn er al zoveel platforms waar 'fans' al zitten.
Ik dacht dat je op insta niet zolang kon uploaden, maar heb de hele Danny freeze daar gedropt vanmiddag van 16 minuten. Daar is bereik wel wat minder, behalve als ie opgepakt wordt door de eigen account van bewoner oid.
Op TikTok wel meeste bereik, maar daar is limiet 10 minuten, maar kun je redelijk makkelijk splitsen in meerdere delen. De Danny freeze heeft daar al 80k views geloof ik sinds 18u vanavond.
Maar door algoritme stort dat morgen opeens zomaar ook opeens weer in.
Leukste video vandaag vond ik wel de Randy in de speelhoek
Nooit echt iets met AI gedaan, maar had dit idee en je kunt redelijk simpel die audio genereren.
Zoveel leuke reacties daarop, ook van de BB stagiaires zelf![]()
https://www.tiktok.com/@:(...)=7320658503932003873
Good luck en beterschap daarnaquote:Op donderdag 21 maart 2024 07:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Komt goed, paar dagen blijven. Wordt gedotterd
Sterkte Fritsie, moet jij daar een paar dagen voor blijven?quote:Op donderdag 21 maart 2024 07:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Komt goed, paar dagen blijven. Wordt gedotterd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |