Tja meeste opdrachten zijn stomquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Komt gewoon door die opdracht... slappe hap..
ALtijd een uur, soms twee keer in de week een uurquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeempie dat is ook lang...
[..]
Ik vind er geen hol meer aan...bléh
ik doe altijd kalm aan thnxquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:37 schreef Frummelie het volgende:
@:Ebinas en @:Dotteke een beetje kalm an doen hè...
Sterkte...
Jeutje dat is best veel... maar je lichaam heeft het nodig... dus belangrijk...🤗quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALtijd een uur, soms twee keer in de week een uur
Ik vond het leuk tot vandaag nu ash de boel naar zich toe aan te trekken is
Dank je welquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:37 schreef Frummelie het volgende:
@:Ebinas en @:Dotteke een beetje kalm an doen hè...
Sterkte...
Afschuwelijk nummerquote:
Heb je wel eens gezien hoe ze daar wonen in het penthouse??quote:
Daar kan je leuk vertoevenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien hoe ze daar wonen in het penthouse??
[ x ]
Zal ook wel iets kosten zo apartementjequote:
Ja dat is voor de kapitalisten. Gewoon zelfs een eigen lift hebben. Tafels van 10 meter en ik weet niet hoeveel kamers. Eigenlijk is het gewoon belachelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal ook wel iets kosten zo apartementje
Ja, maar goed ze zijn er en als ze het kunnen betalen en het mooi vinden lekker laten wonen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat is voor de kapitalisten. Gewoon zelfs een eigen lift hebben. Tafels van 10 meter en ik weet niet hoeveel kamers. Eigenlijk is het gewoon belachelijk.
Gaaf !! Ik zou wel héél dik worden als ik boven al dat lekkere eten zou wonen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien hoe ze daar wonen in het penthouse??
[ x ]
Gezellig Jock, ben je jarig?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:50 schreef Jockari het volgende:
Goede namiddag !
Ben gezellig iets aan het vieren.
Daarstraks nog even langs de lampjesstad geweest, en wat rondkuieren. Op 2 uur Eindhoven gezien, en terug naar België om iets te eten.
Mooi weer.
Gefeliciteerd Jockari, nog vele jarenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:04 schreef Jockari het volgende:
M
[..]
Mmmm.... een beetje
[ afbeelding ]
Neem allemaal een stukje !
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd 🥳quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:04 schreef Jockari het volgende:
M
[..]
Mmmm.... een beetje
[ afbeelding ]
Neem allemaal een stukje !
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |