Hey Koekiequote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb kip madras gehaald bij de appie maar die was niet voorgesneden
Nee, maar ik reflecteer op jou!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Scherp, maar zo werkt dat niet hier. Aan zelf reflectie doen we hier op FOK! niet
Wow, dan vrees ik dat ik ze niet ga waarmakenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen van jou zijn wel hoog
Huh, echte kip? Ik dacht dat jij vegetarisch eet?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nepkipquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh, echte kip? Ik dacht dat jij vegetarisch eet?
Ah, het middagblok. Naja ik had er vorig jaar eentje van 9 tot 16:30 binnen zitten, dan was ook geen pretje (wist sowieso niet dat ze langs zouden komen, dat was een verrassing)quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:12 schreef KoningWouter het volgende:
Echt chill. De monteur komt tussen 12:30 en 17:00.
Ow jammer, dan hoop ik maar dat het andere gezellige mensen lokt...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wow, dan vrees ik dat ik ze niet ga waarmaken
Ah dan snap ik het weer! (al mag je van mij natuurlijk ook gewoon echte kip eten, was alleen verbaasd)quote:
Oh dat is nog erger ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, het middagblok. Naja ik had er vorig jaar eentje van 9 tot 16:30 binnen zitten, dan was ook geen pretje (wist sowieso niet dat ze langs zouden komen, dat was een verrassing)
Zo te zien wel, lekker druk opeensquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow jammer, dan hoop ik maar dat het andere gezellige mensen lokt...
Zo'n verspakket met zoete aardappel en bloemkool?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Snap ik. Had ik laatst met een pakketje, gaven ze een tijdvak van een half uur, alleen dat tijdvak verplaatste zich steeds, werd uiteindelijk alsnog 1,5 uur later dan wat eerst werd aangegeven.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh dat is nog erger ja.
Ik vind het onprettig om de hele middag te moeten afwachten.
Goed ideequote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:00 schreef devzero het volgende:
Ik stelde voor dat we dit forum
KNUF / knuffels voor je leven
gaan noemen
Bah heel ellendig. Vind op pakketjes wachten ook altijd zo irritant. Maar vaak is dat in ieder geval nog iets leuks wat er gebracht wordt. Een monteur om iets te repareren is dat niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Snap ik. Had ik laatst met een pakketje, gaven ze een tijdvak van een half uur, alleen dat tijdvak verplaatste zich steeds, werd uiteindelijk alsnog 1,5 uur later dan wat eerst werd aangegeven.
Ja en de monteur moet je huis ook echt binnen. En dan weet ik nooit of ik wat te drinken moet aanbieden.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Bah heel ellendig. Vind op pakketjes wachten ook altijd zo irritant. Maar vaak is dat in ieder geval nog iets leuks wat er gebracht wordt. Een monteur om iets te repareren is dat niet.
Ja heb niets te drinken in huis voor hem/haarquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja en de monteur moet je huis ook echt binnen. En dan weet ik nooit of ik wat te drinken moet aanbieden.
Dan liever een pakketje ja, al laat ik die ook vaak bij het afhaalpunt bezorgen, zodat ik er zelf om kan gaan wanneer het mij uitkomt.
Heb hem amper open gehad nogquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zo'n verspakket met zoete aardappel en bloemkool?
Anders kan je het net zo goed niet doen iddquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan zou ik eerst 3 maanden hysterisch moeten gaan posten dat het hier zo zuur is geworden
Klopt welquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik altijd een positieve user en zijn het anderen die altijd zuur zijn
Ia dan schneider al nieuws in amerika door de documentaire?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:36 schreef devzero het volgende:
Tijd voor 20 koude paters en dan weer werken
Zal ik je dan ook maar eikel gaan noemen?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:36 schreef devzero het volgende:
Tijd voor 20 koude paters en dan weer werken
Dan Schneider?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |