quote:
Hihiquote:
quote:Op maandag 18 maart 2024 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maar goed. Hier praktisch. En klein 1m58 en dusdanig lelijk dat het toch niet te redden is![]()
Geef mij maar een jeans en hoodie. Dan voel ik me fijn.
Kleine vrouwen SC ditquote:
Iets.quote:
Zegquote:
Dat werd ook nergens beweerd toch?quote:Op maandag 18 maart 2024 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lang is niet erg. Alleen niet beter dan klein
Neequote:
Eens, het is niet alsof je een keuze hebt ofzoquote:Op maandag 18 maart 2024 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Neemaar ik beweer nergens dat er wat mis mee is
alleen dat mensen er teveel waarde aan leggen. Het is zo arbitrair
En grote mannen dan?quote:
Ik moet altijd wel lachen als er langere mensen in mijn huis komen. Standaard koppen tegen mijn lamp en dromenvanger die voor voor mijn hoogte hangenquote:Op maandag 18 maart 2024 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eens, het is niet alsof je een keuze hebt ofzo
Jij bent toch een koekie, geen koek?quote:
Thijs is lang geloof ik. Barb en Faxie niet.quote:
Ook helemaal primaquote:
En jij dan.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
The Stig is lang geloof ik. Barb en Faxie niet.
1m95.quote:
Fax en barb compenseren het wel op andere gebiedenquote:Op maandag 18 maart 2024 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Thijs is lang geloof ik. Barb en Faxie niet.
30+ centimeter gespot.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Fax en barb compenseren het wel op andere gebieden
Hang die lamp dan ook eens wat hogerquote:Op maandag 18 maart 2024 21:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep jij zou hier ook je hoofd tegen de lamp stoten
Vrijgezellenhuishouden.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hang die lamp dan ook eens wat hoger
Eh? What's happening here?quote:Op maandag 18 maart 2024 21:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Fax en barb compenseren het wel op andere gebieden
Ik loop dan wel op mijn knieën zodat we beiden op dezelfde ooghoogte zitten.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep jij zou hier ook je hoofd tegen de lamp stoten
Awsquote:Op maandag 18 maart 2024 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik loop dan wel op mijn knieën zodat we beiden op dezelfde ooghoogte zitten.
quote:Op maandag 18 maart 2024 21:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vrijgezellenhuishouden.
Dus nope
Die gaat ongetwijfeld alsnog reageren.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mis je op dit soort momenten ons zuurtje niet? Ik wel
Ok ik ga muziek opzetten danquote:
Ik bedoel fax niet ik bedoel die knul die ip schiphol werkte met zijn glimbroek en 60 kilo grensquote:Op maandag 18 maart 2024 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die gaat ongetwijfeld alsnog reageren.
Da's ook lang.quote:
Ah, dat andere zuurtje.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik bedoel fax niet ik bedoel die knul die ip schiphol werkte met zijn glimbroek en 60 kilo grens
Kan er niks aan doenquote:
Oh god ja. Wie was dat ook alweerquote:Op maandag 18 maart 2024 21:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik bedoel fax niet ik bedoel die knul die ip schiphol werkte met zijn glimbroek en 60 kilo grens
Zal ik?quote:Op maandag 18 maart 2024 21:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
Jeuk op schouderblad en ik kan er net niet bij met krabben
Bitcoin posts incoming...quote:Op maandag 18 maart 2024 21:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Sim.quote:
Voor jou doe ik dat met liefdequote:Op maandag 18 maart 2024 21:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Met nagels graag tot het bloed
DINO!quote:Op maandag 18 maart 2024 21:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
Niet dopfles maar… ben zijn naam gewoon kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |