Was het wat?quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:46 schreef Firuze60 het volgende:
Vanavond: Liefde voor het landgoed
Wordt weer smullen!
Vond ik wel, altijd leuk om binnen te kijken in die mooie landhuizen/kasteeltjes, maar wat een onderhoud, pffft.quote:
Poppel_Godquote:Op donderdag 11 april 2024 19:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond![]()
Hier staat Het roer om en VI op het programma.
WcGodquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:09 schreef WcPot het volgende:
[..]
Poppel_God![]()
De eerste 100.000km staan op de teller van mijn Toyota![]()
Ken je Floris? Is "hier" op Slot Loevesteijn opgenomen. is ook leuk om te zien.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:42 schreef Firuze60 het volgende:
Tien jaar geleden ooit Highclere castle van de tv-serie Downton Abbey bezocht in Engeland, dat was smullen, je liep daar door het 'decor' heen.Alles was precies zo als in de serie.
quote:Op zondag 14 april 2024 11:02 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatties![]()
Maak er een fijne dag van
Omg! Drie van de vier ga ik kijkenquote:Op zondag 14 april 2024 12:56 schreef praadje het volgende:
Sneak peak. Vanaf volgende week weer op tv;
* Kees van der Spek
* De augurkenkoning
* Ik vertrek
* Maxima
![]()
Uiteraard, ben een bejaarde, haha. Maar dat was een zwart-wit tv-serie en wat ik mij nog herinner waren eigenlijk alleen wat oude muren in het decor. Het interieur van Downton Abbey/Highclere Castle, met name de salon, eetkamer, enorme hal en slaapkamers waren heel kleurrijk ingericht. De oude keuken van het personeel is echt decor. Het grappige was dat mijn dochter mee was, vond het maar saai allemaal, die oude troep. Ze had de serie nooit gekeken, jaren later werd de serie weer herhaald en ineens dacht ze: "Huh, dat komt mij bekend voor."quote:Op zondag 14 april 2024 10:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je Floris? Is "hier" op Slot Loevesteijn opgenomen. is ook leuk om te zien.
Goeiemorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |