Ik ook, net alsof je naar een aankomend ongeluk zit te kijken. Meilandjes ben ik helemaal beu, dat gekrijs de hele tijd.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik walg van Peter Gilles maar vind het fascinerende tv. En kijk er graag naar. De Meilandjes heb ik dan weer niks mee. die sla ik over.
Goeiemorgen.quote:
Ik ben best fan van Ewoutquote:Op zondag 7 april 2024 12:09 schreef potjecreme het volgende:
Ewout lijkt mij leuk. Deze heb ik nog niet gezien.
Mwah.. Ben boos op arts. Te snel afbouwen was geen goed plan! Hoe ga jij?quote:Op zondag 7 april 2024 15:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is heugelijk nieuws
Hoe is het?
Oh bah, dat ken ik en daar kan je goed ziek van wordenquote:Op zondag 7 april 2024 15:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Mwah.. Ben boos op arts. Te snel afbouwen was geen goed plan! Hoe ga jij?
We houden de moed erinquote:Op zondag 7 april 2024 15:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh bah, dat ken ik en daar kan je goed ziek van wordenSterkte en een dikke knuffel
Bij mij hangt het er vanaf welke vijf minuten je het vraagt, wissel enorm snel. Deze vijf ben ik blij
Geboren Rotterdam. Goed nieuws dusquote:
Jij ook in Rotterdam geboren! Boks!quote:
komt goed. Morgen goed gesprek met artsquote:Op zondag 7 april 2024 15:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bent sterk, knuffel... Ik hoop dat je snel eruit bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |