Wist je dat als je een modaal zakje ongebrande walnoten opeet je alsnog zo'n 1500 kcal binnenkrijgt?quote:
Bedankt voor de waarschuwing, ik wil niet zo dik worden als jijquote:Op woensdag 20 maart 2024 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Wist je dat als je een modaal zakje ongebrande walnoten opeet je alsnog zo'n 1500 kcal binnenkrijgt?
Als je kijkt hoeveel hij weegt en je legt dat naast het energieverbruik in rust van iemand die zo zwaar is dan had hij eigenlijk al wat moeten afvallen.quote:
Nulletje vergetenquote:Op woensdag 20 maart 2024 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je kijkt hoeveel hij weegt en je legt dat naast het energieverbruik in rust van iemand die zo zwaar is dan had hij eigenlijk al wat moeten afvallen.
Hier zal dus ergens sprake zijn van een rekenfoutje
Zag vd week een verkoopordertje gaan op Coinbase waarbij iemand zijn Bitcoin voor 6600 verkocht. Ook een nulletje vergetenquote:
pasta, rigatoni dit keer, tomatensaus en een komkommersaladequote:Op woensdag 20 maart 2024 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Pasta met raapjes, appel en pecannoten.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gewoon puur.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Met Grand Marnier-vulling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |