Gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oke.
Gefeliciteerd.
Claus Casimir van Oranje Nassau is ook jarig.
Misschien kun je van dat geld wat je uitspaart een nieuw handtasje kopen want je lijkt wel een wijf.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik koop die troep gewoon niet.
Dit is een uitzondering, maar je voelt je gelijk een ranzig zwijntje
Misschien kan jij een nieuwe kop kopenquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Misschien kun je van dat geld wat je uitspaart een nieuw handtasje kopen want je lijkt wel een wijf.
Hyvä Suomi!quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wales - Finland is niet vriendschappelijk, of bedoel je dat niet?
Sinds jouw binnenkomst is het loeiwarm.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:56 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik kom het topic binnenlopen en lees gelijk dit. Zo'n koud bad is het hier toch niet?![]()
![]()
Ik doe nooit alsof.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof ik moeite heb met koude baden.
Zo mag ik het horen! Je vergeet trouwens vv Capelle!quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sinds jouw binnenkomst is het loeiwarm.
Hup Excelsior.
Mausteytotquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:58 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen! Je vergeet trouwens vv Capelle!
Alvast gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 maart 2024 14:02 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Goeiemiddag iedereen trouwens. Ik heb net lekker bij het benzinepompstation gesnackt, en toen ik thuis kwam heb ik een taartje gegeten. Mijn moeder is bijna jarig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |