Nou ja, daar poepten ze broeken vol vanwege Israël, dus je zou niet de enige vlieg zijn geweestquote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zou zó graag een vlieg op de muur zijn geweest in de kamer waarin ze de startvolgorde bepaalden
Ja, dat is echt de enige logische en eerlijke manierquote:Op vrijdag 10 mei 2024 08:57 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Gewoon terug naar loting dan, iedereen een balletje trekken en niks geen gelul van producer’s choice.
Uitsluiting was het beste geweest. Zo ben ik ook van mening dat Oekraïne destijds uitgesloten had moeten worden. Gewoon omdat het niet te voorkomen is dat het toch politiek wordt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, daar poepten ze broeken vol vanwege Israël, dus je zou niet de enige vlieg zijn geweest
Heel zuur ditquote:Op vrijdag 10 mei 2024 07:21 schreef Fred_B het volgende:
Dit is absoluut schandalig. De makers zijn in een angststuip gesprongen na die 39% televoting voor Israël in Italië, dat is duidelijk. Nederland en Oekraïne, vermoedelijk beide 2e/3e in hun semi worden opgeofferd om Israël te neutraliseren. En Kroatië en jury favorieten Zwitserland en Frankrijk krijgen de ultieme startpositie, puur uit vrees dat Israël wint.
Ja, dan had je ze dus niet moeten laten meedoen
qft! hoop ook dat hij dat aantrekt, toch niks meer te verliezen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:17 schreef blackswangreen het volgende:
Het is wel typisch dat Joost dan wordt geslachtofferd. Ik hoop dat hij met z'n "NO WAR" outfit gaat optreden. Ik zie hem er nog wel voor aan ook. Verder kan dat songfestival lekker de tering krijgen, totaal verneukt dit jaar door de deelname van Israël.
Oekraïne op 2 is eigenlijk nog erger.quote:
Niet dat ik eens ben wat de EBU doet met de producer's choice maar Israel winnen is een nog groter dramaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oekraïne op 2 is eigenlijk nog erger.die hebben waarschijnlijk beter dan Kroatië gescoord in de semi, maar nu moet Kroatië winnen om Israël te stoppen.
![]()
Als Kroatië wint weet iedereen dat het een manufactured overwinning is. Zo voelde het al, maar dat wordt straks nog werkelijkheid ook. We mogen nu blij zijn als het gebeurt, maar het is natuurlijk wel een schande dat het zo moet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oekraïne op 2 is eigenlijk nog erger.die hebben waarschijnlijk beter dan Kroatië gescoord in de semi, maar nu moet Kroatië winnen om Israël te stoppen.
![]()
En dat was ook al in Zweden, ze hebben echt iets tegen onsquote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:54 schreef vencodark het volgende:
Als 5e ingeloot worden is wel echt, echt mega jammer.
Dat vond ik destijds bij Douwe Bob ook zo’n zonde.Die was toen 3e ofzo al aan de beurt. Heel het effect van zijn liedje weg.
Stel je kunt als delegatie helemaal niet goed opschieten met Bjorkman, heb je eigenlijk gewoon een probleem.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:04 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
En dat was ook al in Zweden, ze hebben echt iets tegen ons
We zeiden nog: we mogen nu als laatste in de semi, dus we zullen wel een kutpositie krijgen in de finale. En zo geschiedde...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Stel je kunt als delegatie helemaal niet goed opschieten met Bjorkman, heb je eigenlijk gewoon een probleem.
Ja lijkt wel alsof ze onze act bewust voor de bus gooien. Met S10 waren we toen ook al gesandwicht tussen 2 favorieten met als resultaat dat van de weinige televote punten die we zouden krijgen er echt niks overbleef. We zijn echt genaaid door het ebu. Deze running order is belachelijkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 08:44 schreef Em31 het volgende:
Joost is al het hele jaar zowat het populairste uptempo nummer, ook in streams en views. Dat je Nederland niet in de buurt van Kroatië als topfavoriet zet snap ik helemaal, maar dat je dan uiteindelijk de slechtste plek van iedereen krijgt.. het is bijna fascinerend.
Inderdaad de allerslechtste plek van de Big 5, terwijl ze voor de verandering eens niet de slechtste inzending hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:28 schreef Greys het volgende:
Alles is al gezegd wat ik ook voel over Oekraïne en NL. Het voelt echt alsof ze worden opgeofferd.
Maar ik vind het óók echt kut voor Duitsland die het na al die jaren helemaal onderin eindelijk eens best goed zouden kunnen doen gezien de grote polls enzo. Die betalen maar en betalen maar als Big 5 en worden nu alsnog genaaid.
Dat zou toch wel de ultieme vorm van treurigheid zijn. Ik zag dat hij ook al met een vlag over z’n kop zat?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
We zeiden nog: we mogen nu als laatste in de semi, dus we zullen wel een kutpositie krijgen in de finale. En zo geschiedde...
Maar ik denk dat ze aan Joost een foute hebben hoor, om hem zo te naaien. Die gaat niet zomaar z'n liedje zingen en dan het podium af, daar gaat wel iets gebeuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |