Noorwegen absurdistisch.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:41 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Dat is wel gunstig dan. Als we blijkbaar na een absurdistische inzending mogen.
Dan zijn die resultaten van Italië dus echt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 07:21 schreef Fred_B het volgende:
Dit is absoluut schandalig. De makers zijn in een angststuip gesprongen na die 39% televoting voor Israël in Italië, dat is duidelijk. Nederland en Oekraïne, vermoedelijk beide 2e/3e in hun semi worden opgeofferd om Israël te neutraliseren. En Kroatië en jury favorieten Zwitserland en Frankrijk krijgen de ultieme startpositie, puur uit vrees dat Israël wint.
Ja, dan had je ze dus niet moeten laten meedoen
Het vreemdste is dat het niet gewoon puur op loting gebaseerd isquote:Op vrijdag 10 mei 2024 07:17 schreef molloot200 het volgende:
Geen idee waar de nieuwe running order besproken is vannacht, maar man man man. Wat heeft die Christer Björkman gedaan?
[ x ]
Heb er nog steeds geen EBU statement over gezien.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 07:40 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dan zijn die resultaten van Italië dus echt.
Precies wat ik gelijk dacht. Deze running order is op geen enkele manier te verklaren dan de ultieme poging om Israël niet te laten winnen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 07:21 schreef Fred_B het volgende:
Dit is absoluut schandalig. De makers zijn in een angststuip gesprongen na die 39% televoting voor Israël in Italië, dat is duidelijk. Nederland en Oekraïne, vermoedelijk beide 2e/3e in hun semi worden opgeofferd om Israël te neutraliseren. En Kroatië en jury favorieten Zwitserland en Frankrijk krijgen de ultieme startpositie, puur uit vrees dat Israël wint.
… en om Kroatië in het zadel te helpen iddquote:Op vrijdag 10 mei 2024 07:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb er nog steeds geen EBU statement over gezien.
Heel benieuwd hoe het staat met de interne stress daar…
Ook mijn gedachte ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 07:21 schreef Fred_B het volgende:
Helemaal mee eens, en Israël ook nog eens direct na ons is gewoon een steek van de producers richting Joost en co.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 07:21 schreef Fred_B het volgende:
Klinkt dat niet een beetje als "ze moeten ook altijd ons hebbenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 08:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, en Israël ook nog eens direct na ons is gewoon een steek van de producers richting Joost en co.
Nee normaal snap ik het allemaal wel, maar Oekraïne en Nederland zo vroeg neerzetten en alle waarschijnlijke juryfavorieten achteraan is echt te opvallend met de wetenschap over de gekaapte televote van Israël.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 08:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klinkt dat niet een beetje als "ze moeten ook altijd ons hebben"?
Ik geloof er vrij weinig van dat het iets tegen Joost is
Ik blijf erbij dat een goede producer het puur op loting doet. 26 balletjes in een pot en één voor één eruit halen, geen gezeik met zoeken naar motieven en achterliggende gedachtes en halve complotten enzoquote:Op vrijdag 10 mei 2024 08:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee normaal snap ik het allemaal wel, maar Oekraïne en Nederland zo vroeg neerzetten en alle waarschijnlijke juryfavorieten achteraan is echt te opvallend met de wetenschap over de gekaapte televote van Israël.
Een goede producer zou Nederland en Oekraïne later hebben gezet, je hoeft geen raketgeleerde te zijn om te weten dat dat bijna-winnaars van hun halve finale waren.
Er staan genoeg matige uptempoliedjes verderop in de show die qua flow ook prima op de plek van Nederland hadden gekund
Helemaal eensquote:Op vrijdag 10 mei 2024 08:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat een goede producer het puur op loting doet. 26 balletjes in een pot en één voor één eruit halen, geen gezeik met zoeken naar motieven en achterliggende gedachtes en halve complotten enzo
Het is echt bizar jaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 08:44 schreef Em31 het volgende:
Joost is al het hele jaar zowat het populairste uptempo nummer, ook in streams en views. Dat je Nederland niet in de buurt van Kroatië als topfavoriet zet snap ik helemaal, maar dat je dan uiteindelijk de slechtste plek van iedereen krijgt.. het is bijna fascinerend.
Gewoon terug naar loting dan, iedereen een balletje trekken en niks geen gelul van producer’s choice.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 08:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat een goede producer het puur op loting doet. 26 balletjes in een pot en één voor één eruit halen, geen gezeik met zoeken naar motieven en achterliggende gedachtes en halve complotten enzo
Ik zou zó graag een vlieg op de muur zijn geweest in de kamer waarin ze de startvolgorde bepaaldenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 08:44 schreef Em31 het volgende:
Joost is al het hele jaar zowat het populairste uptempo nummer, ook in streams en views. Dat je Nederland niet in de buurt van Kroatië als topfavoriet zet snap ik helemaal, maar dat je dan uiteindelijk de slechtste plek van iedereen krijgt.. het is bijna fascinerend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |