Nou ja, daar poepten ze broeken vol vanwege Israël, dus je zou niet de enige vlieg zijn geweestquote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zou zó graag een vlieg op de muur zijn geweest in de kamer waarin ze de startvolgorde bepaalden
Ja, dat is echt de enige logische en eerlijke manierquote:Op vrijdag 10 mei 2024 08:57 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Gewoon terug naar loting dan, iedereen een balletje trekken en niks geen gelul van producer’s choice.
Uitsluiting was het beste geweest. Zo ben ik ook van mening dat Oekraïne destijds uitgesloten had moeten worden. Gewoon omdat het niet te voorkomen is dat het toch politiek wordt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, daar poepten ze broeken vol vanwege Israël, dus je zou niet de enige vlieg zijn geweest
Heel zuur ditquote:Op vrijdag 10 mei 2024 07:21 schreef Fred_B het volgende:
Dit is absoluut schandalig. De makers zijn in een angststuip gesprongen na die 39% televoting voor Israël in Italië, dat is duidelijk. Nederland en Oekraïne, vermoedelijk beide 2e/3e in hun semi worden opgeofferd om Israël te neutraliseren. En Kroatië en jury favorieten Zwitserland en Frankrijk krijgen de ultieme startpositie, puur uit vrees dat Israël wint.
Ja, dan had je ze dus niet moeten laten meedoen
qft! hoop ook dat hij dat aantrekt, toch niks meer te verliezen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:17 schreef blackswangreen het volgende:
Het is wel typisch dat Joost dan wordt geslachtofferd. Ik hoop dat hij met z'n "NO WAR" outfit gaat optreden. Ik zie hem er nog wel voor aan ook. Verder kan dat songfestival lekker de tering krijgen, totaal verneukt dit jaar door de deelname van Israël.
Oekraïne op 2 is eigenlijk nog erger.quote:
Niet dat ik eens ben wat de EBU doet met de producer's choice maar Israel winnen is een nog groter dramaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oekraïne op 2 is eigenlijk nog erger.die hebben waarschijnlijk beter dan Kroatië gescoord in de semi, maar nu moet Kroatië winnen om Israël te stoppen.
![]()
Als Kroatië wint weet iedereen dat het een manufactured overwinning is. Zo voelde het al, maar dat wordt straks nog werkelijkheid ook. We mogen nu blij zijn als het gebeurt, maar het is natuurlijk wel een schande dat het zo moet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oekraïne op 2 is eigenlijk nog erger.die hebben waarschijnlijk beter dan Kroatië gescoord in de semi, maar nu moet Kroatië winnen om Israël te stoppen.
![]()
En dat was ook al in Zweden, ze hebben echt iets tegen onsquote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:54 schreef vencodark het volgende:
Als 5e ingeloot worden is wel echt, echt mega jammer.
Dat vond ik destijds bij Douwe Bob ook zo’n zonde.Die was toen 3e ofzo al aan de beurt. Heel het effect van zijn liedje weg.
Stel je kunt als delegatie helemaal niet goed opschieten met Bjorkman, heb je eigenlijk gewoon een probleem.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:04 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
En dat was ook al in Zweden, ze hebben echt iets tegen ons
We zeiden nog: we mogen nu als laatste in de semi, dus we zullen wel een kutpositie krijgen in de finale. En zo geschiedde...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Stel je kunt als delegatie helemaal niet goed opschieten met Bjorkman, heb je eigenlijk gewoon een probleem.
Ja lijkt wel alsof ze onze act bewust voor de bus gooien. Met S10 waren we toen ook al gesandwicht tussen 2 favorieten met als resultaat dat van de weinige televote punten die we zouden krijgen er echt niks overbleef. We zijn echt genaaid door het ebu. Deze running order is belachelijkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 08:44 schreef Em31 het volgende:
Joost is al het hele jaar zowat het populairste uptempo nummer, ook in streams en views. Dat je Nederland niet in de buurt van Kroatië als topfavoriet zet snap ik helemaal, maar dat je dan uiteindelijk de slechtste plek van iedereen krijgt.. het is bijna fascinerend.
Inderdaad de allerslechtste plek van de Big 5, terwijl ze voor de verandering eens niet de slechtste inzending hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:28 schreef Greys het volgende:
Alles is al gezegd wat ik ook voel over Oekraïne en NL. Het voelt echt alsof ze worden opgeofferd.
Maar ik vind het óók echt kut voor Duitsland die het na al die jaren helemaal onderin eindelijk eens best goed zouden kunnen doen gezien de grote polls enzo. Die betalen maar en betalen maar als Big 5 en worden nu alsnog genaaid.
Dat zou toch wel de ultieme vorm van treurigheid zijn. Ik zag dat hij ook al met een vlag over z’n kop zat?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
We zeiden nog: we mogen nu als laatste in de semi, dus we zullen wel een kutpositie krijgen in de finale. En zo geschiedde...
Maar ik denk dat ze aan Joost een foute hebben hoor, om hem zo te naaien. Die gaat niet zomaar z'n liedje zingen en dan het podium af, daar gaat wel iets gebeuren.
Ook zuur voor Luxemburg. Die gaan nu echt niets scoren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:28 schreef Greys het volgende:
Alles is al gezegd wat ik ook voel over Oekraïne en NL. Het voelt echt alsof ze worden opgeofferd.
Maar ik vind het óók echt kut voor Duitsland die het na al die jaren helemaal onderin eindelijk eens best goed zouden kunnen doen gezien de grote polls enzo. Die betalen maar en betalen maar als Big 5 en worden nu alsnog genaaid.
150 euro terug vragen voor de geleden kosten aan 3D animatiesquote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook zuur voor Luxemburg. Die gaan nu echt niets scoren.
Correctquote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Maar de stemregels zijn toch anders dit jaar? Met stemmen vanaf het begin waarvan je nu nog moeilijk kan zeggen wat het effect gaat zijn. Garanties uit het verleden bieden daardoor geen garantie voor de toekomst.
Je krijgt idd haast de neiging om op Kroatië te stemmen, om maar te voorkomen dat Israël wint.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als Kroatië wint weet iedereen dat het een manufactured overwinning is. Zo voelde het al, maar dat wordt straks nog werkelijkheid ook. We mogen nu blij zijn als het gebeurt, maar het is natuurlijk wel een schande dat het zo moet.
Nou, nee, bepaald niet. Of je moet dat letterlijk voor élke winnaar zo zien. Ik weet nog niet of ik ga stemmen, maar als ik dat doe wordt het zeker op Kroatië.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als Kroatië wint weet iedereen dat het een manufactured overwinning is.
Waarom zou ik op een concurrent stemmen. Gewoon random op Estland ofzoquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:03 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Je krijgt idd haast de neiging om op Kroatië te stemmen, om maar te voorkomen dat Israël wint.
Als de rest van de televote redelijk random is verdeeld dan is de winnaar al bekend.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom zou ik op een concurrent stemmen. Gewoon random op Estland ofzo
Er zijn natuurlijk ook mensen die het echt een leuk liedje vindenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, nee, bepaald niet. Of je moet dat letterlijk voor élke winnaar zo zien. Ik weet nog niet of ik ga stemmen, maar als ik dat doe wordt het zeker op Kroatië.
Hopelijk pakken wij veel televotes. Dat verwacht ik eerlijk gezegd wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Als de rest van de televote redelijk random is verdeeld dan is de winnaar al bekend.
Ja waarschijnlijk wel, maar onze juryscore gaat heel laag zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hopelijk pakken wij veel televotes. Dat verwacht ik eerlijk gezegd wel.
Tja, als het andersom was geweest hadden mensen hetzelfde gezegd, maar dan andersom, je doet het als producer sowieso nooit goed (behalve als je gewoon netjes een loting doet).quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:07 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook mensen die het echt een leuk liedje vindenMaar Kroatië wordt wel érg duidelijk richting de overwinning geduwd. Uit de streams blijkt namelijk niet dat het nou zoveel populairder is dan bv. Oekraïne... en die mogen als 2e aantreden.
Een jury zou zich toch minder moeten aantrekken van de startvolgorde dan het random publiek. Vind het zeker bij onze inzending lastig te bepalen hoeveel jurypunten we überhaupt zouden krijgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel, maar onze juryscore gaat heel laag zijn
Ik zeg ook niet dat Joost moet winnen, en zijn optreden vond ik ook niet zo geweldig. In een random optreden bij een feestje is hij veel beter, laat hem maar lekker razen ipv zo'n braaf gebeuren dat ze er nu van hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, als het andersom was geweest hadden mensen hetzelfde gezegd, maar dan andersom, je doet het als producer sowieso nooit goed (behalve als je gewoon netjes een loting doet).
Kroatië heeft gewoon een absoluut winwaardig liedje, zit lekker in elkaar, mooi feestje, etc. Ook wat uptempo feestnummer wat mij betreft wel véél beter dan Joost, waarvan ik de studioversie echt een heerlijk nummer vind, maar wat live echt enorm underwhelming was (in mijn ogen, uiteraard) met vooral wat praten en verder 95% hangen op de deuntjes en de effecten
De juryscore gaat niet laag zijn vanwege de startvolgorde maar omdat Joost dingen doet die jury's niet waarderen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een jury zou zich toch minder moeten aantrekken van de startvolgorde dan het random publiek. Vind het zeker bij onze inzending lastig te bepalen hoeveel jurypunten we überhaupt zouden krijgen.
Ik schat in dat de 5e positie ons meer televote punten kost dan jurypunten.
Aannamesquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:14 schreef Momo het volgende:
[..]
De juryscore gaat niet laag zijn vanwege de startvolgorde maar omdat Joost dingen doet die jury's niet waarderen.
Ik zei dinsdag ook, Kroatie mag van mij winnen en dat vind ik nog steedsquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, als het andersom was geweest hadden mensen hetzelfde gezegd, maar dan andersom, je doet het als producer sowieso nooit goed (behalve als je gewoon netjes een loting doet).
Kroatië heeft gewoon een absoluut winwaardig liedje, zit lekker in elkaar, mooi feestje, etc. Ook wat uptempo feestnummer wat mij betreft wel véél beter dan Joost, waarvan ik de studioversie echt een heerlijk nummer vind, maar wat live echt enorm underwhelming was (in mijn ogen, uiteraard) met vooral wat praten en verder 95% hangen op de deuntjes en de effecten
Oh zo bedoelde je het! Duidelijk nu.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:14 schreef Momo het volgende:
[..]
De juryscore gaat niet laag zijn vanwege de startvolgorde maar omdat Joost dingen doet die jury's niet waarderen.
Gezien het hele RAI-verhaal zie ik nu eerder Zwitserland winnen als het geen landslide voor Israel wordt. Bij Kroatië was het toch vooral de televote die de kar zou moeten trekken in combinatie met een verwachte verdeelde jury.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zei dinsdag ook, Kroatie mag van mij winnen en dat vind ik nog steeds![]()
Maar het lijkt nu alsof ze móeten winnen en dat vind ik zo jammer.
Nog even hierop terugkomend. De jury gaat vananvond toch al punten geven? Wat nu als Joost morgen een statement maakt?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Vanuit de jury zijn er juist al flink wat boycot-verhalen met juryleden die openlijk roepen dat ze geen punten aan Israel geven.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nog even hierop terugkomend. De jury gaat vananvond toch al punten geven? Wat nu als Joost morgen een statement maakt?
Of denk je dat zijn houding van de afgelopen avond al genoeg was om de jury tegen zich in het harnas te jagen?
Ja die stemmen vanavond. De jury's krijgen daar waarschijnlijk niet veel van mee. Het gaat om op het optreden van Joost dat gewoon weinig jurypunten gaat krijgen. Helemaal niks te maken met Israël of wat dan ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nog even hierop terugkomend. De jury gaat vananvond toch al punten geven? Wat nu als Joost morgen een statement maakt?
Of denk je dat zijn houding van de afgelopen avond al genoeg was om de jury tegen zich in het harnas te jagen?
Pure onzin, er is nog helemaal niet bekend wie de juryleden zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vanuit de jury zijn er juist al flink wat boycot-verhalen met juryleden die openlijk roepen dat ze geen punten aan Israel geven.
Het is ook onzin dat joost geen tot weinig jurypunten gaat krijgen. Weten we nog niet. Kan best meevallen zeg maarquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Pure onzin, er is nog helemaal niet bekend wie de juryleden zijn.
Frankrijk was zo vals gisteravond...hoe kan dit nog steeds juryfavoriet zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 07:21 schreef Fred_B het volgende:
Dit is absoluut schandalig. De makers zijn in een angststuip gesprongen na die 39% televoting voor Israël in Italië, dat is duidelijk. Nederland en Oekraïne, vermoedelijk beide 2e/3e in hun semi worden opgeofferd om Israël te neutraliseren. En Kroatië en jury favorieten Zwitserland en Frankrijk krijgen de ultieme startpositie, puur uit vrees dat Israël wint.
Ja, dan had je ze dus niet moeten laten meedoen
Geen punten is ook onzin, maar ik zou geen grote verwachtingen hebben. We gaan daar ergens midden in de top 26 eindigen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is ook onzin dat joost geen tot weinig jurypunten gaat krijgen. Weten we nog niet. Kan best meevallen zeg maar
Ik denk top 10 omdat er geen 9 betere zijn zeg maarquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Geen punten is ook onzin, maar ik zou geen grote verwachtingen hebben. We gaan daar ergens midden in de top 26 eindigen.
Frankrijk had wel een mindere run vond ik. In de rehearsals was die wel echt beter.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:29 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Frankrijk was zo vals gisteravond...hoe kan dit nog steeds juryfavoriet zijn
NL ook meteen in de odds omlaag door de startpositie.
Misschien is dat ook helemaal niet zo erg. Als spokesperson zou je toch ook niet willen omroepen dat je 12 punten naar Israel gaat? :/quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vanuit de jury zijn er juist al flink wat boycot-verhalen met juryleden die openlijk roepen dat ze geen punten aan Israel geven.
Ach, dat idee heb ik gelukkig totáál niet. Als Kroatië en Nederland waren omgedraaid hadden ze op fok.hr geroepen dat Nederland 'moest winnen'quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zei dinsdag ook, Kroatie mag van mij winnen en dat vind ik nog steeds![]()
Maar het lijkt nu alsof ze móeten winnen en dat vind ik zo jammer.
Hoezo niet? Als spokesperson zou het je niet zo veel uit moeten maken eigenlijk, anders ben je een verkeerde spokespersonquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien is dat ook helemaal niet zo erg. Als spokesperson zou je toch ook niet willen omroepen dat je 12 punten naar Israel gaat? :/
Dat zou keurig zijn. Het lijkt me een uitstekend nummer voor lekkere televotes, maar ik kan me oprecht niet bedenken op basis waarvan een professionele jury punten zou geven. Bij The Voice zouden ze niet omdraaien, zeg maarquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Geen punten is ook onzin, maar ik zou geen grote verwachtingen hebben. We gaan daar ergens midden in de top 26 eindigen.
Ja een top 5 is zeker niet uit te sluiten met een mooie televote score erbij.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou keurig zijn. Het lijkt me een uitstekend nummer voor lekkere televotes, maar ik kan me oprecht niet bedenken op basis waarvan een professionele jury punten zou geven. Bij The Voice zouden ze niet omdraaien, zeg maar
Wat verder niet negatief richting Joost bedoeld is he, ik zet 'm op Spotify gewoon net zo graag weer aan zo
Is ook pure onzin, is nog helemaal niet bekend wie de juryleden zijn. Als spoke person moet je natuurlijk wel akkoord gaan met elk land dat de 12 punten zou kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien is dat ook helemaal niet zo erg. Als spokesperson zou je toch ook niet willen omroepen dat je 12 punten naar Israel gaat? :/
Wat ook nog zou kunnen is dat Nederland meer jurypunten gaat krijgen puur omdat juries Israel willen boycotten. Dus niet omdat ze Nederland dan zo geweldig vinden maar bon je snapt het puntquote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Is ook pure onzin, is nog helemaal niet bekend wie de juryleden zijn. Als spoke person moet je natuurlijk wel akkoord gaan met elk land dat de 12 punten zou kunnen krijgen.
Ik hoop het ergensquote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:22 schreef blackswangreen het volgende:
Maar ik denk dat ze aan Joost een foute hebben hoor, om hem zo te naaien. Die gaat niet zomaar z'n liedje zingen en dan het podium af, daar gaat wel iets gebeuren.
Ik zeg toevallig net bijna hetzelfde in een ander threadquote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:32 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik hoop het ergens![]()
je hebt toch niks te verliezen. Of zou hij ipv van Lets come together iets anders gaan roepen?
En dan de vermoorde onschuld spelen als Joost iets gaat doenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik zeg toevallig net bijna hetzelfde in een ander threadIk zou bijna zeggen dat de EBU het graag ziet, want ze dagen hem echt uit op deze manier.
De jury's worden nu gedirigeerd richting Kroatië, het is de bedoeling dat die veel jurypunten gaan scoren en dat Oekraïne en Nederland niet te veel televoting-punten wegsnoepen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat ook nog zou kunnen is dat Nederland meer jurypunten gaat krijgen puur omdat juries Israel willen boycotten. Dus niet omdat ze Nederland dan zo geweldig vinden maar bon je snapt het punt
Gezien het gedrag van de delegatie denk ik niet dat ze daar mee zitten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:37 schreef Poepz0r het volgende:
Zou je als artiest zijnde van Israël blij zijn als je wint? Je wint puur vanwege de situatie eigenlijk. Niet vanwege de mega hit ofzo want dat is het niet
Nou, ik denk dat ze wel met trots mag terugkijken op een goed optreden (van gisteren dan). Dan had ze net zo goed helemaal niet mee kunnen doen als je dubbele gevoelens hebt over de reden van hun succes.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:37 schreef Poepz0r het volgende:
Zou je als artiest zijnde van Israël blij zijn als je wint? Je wint puur vanwege de situatie eigenlijk. Niet vanwege de mega hit ofzo want dat is het niet
Ahhh dit bedoelde Joost dus met: They are scared for the boom boom (interview met Wiwibloggs)quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik zeg toevallig net bijna hetzelfde in een ander threadIk zou bijna zeggen dat de EBU het graag ziet, want ze dagen hem echt uit op deze manier.
Oekraïne is toch totaal geen kanshebber?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:20 schreef Moira het volgende:
HALLO IK ZIE DIT ALLEMAAL NET PAS EN WTF IS DEZE RUNNING ORDER MET JOOST OP 5 EN OEKRA FUCKING ÏNE OP 2???11!11!__![]()
___
Dan worden we gediskwalificeerd. Als de EBU hem daarmee weg laat komen dan is het hek echt volledig van de dam.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:48 schreef grazz het volgende:
[..]
Ahhh dit bedoelde Joost dus met: They are scared for the boom boom (interview met Wiwibloggs)
Joost heeft zelf aangegeven moeite te hebben met al die regeltjes van de EBU. Die pakt morgen misschien gewoon controle terug en sluit zijn ESFdroom op zijn manier af. Het zou best iets kunnen zijn met wat jij schreef No war en iets met let's do it for the kids of iets dergelijks.
Zal wel meevallen. Ze hebben IJsland met de vlag destijds ook niet gediskwalificeerdquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dan worden we gediskwalificeerd. Als de EBU hem daarmee weg laat komen dan is het hek echt volledig van de dam.
Oekraïne en Ierland lijken inderdaad volledig afgeschreven voor de winst. Over Italië lees ik ook niks meer. Frankrijk lijkt ook niet mee te doen om de prijzen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oekraïne is toch totaal geen kanshebber?
Maar dat was tijdens de puntentelling en niet tijdens of meteen na het optreden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Ze hebben IJsland met de vlag destijds ook niet gediskwalificeerd
Heb Oekraïne nooit als kanshebber gezien eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Oekraïne en Ierland lijken inderdaad volledig afgeschreven voor de winst. Over Italië lees ik ook niks meer. Frankrijk lijkt ook niet mee te doen om de prijzen.
Kanshebber of niet, sommige liedjes zie je wel graag hoog eindigen. Ik zie Joost ook niet winnen maar top 5 zou wel lekker zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En als Zwitserland wint, dan is het een lhbtiq+-feestje. Mocht Israel winnen, dan is het weer een politiek statement. Het is sowieso nooit goed, wie er ook wintquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:27 schreef Spablauw214 het volgende:
Als Kroatië wint krijgen we wel weer dat eeuwige gezeik dat het een Oostblokfeestje is natuurlijk
Sowieso niet vanaf de 2e plek neequote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
bron:quote:ESC 2024: If the 🇮🇱 vote leak topic will go viral now in media, then I think Bambie Thug 🇮🇪 will probably benefit the most from it.
People are naturally tribal and want to express their opinion. And she’s (they) already previously positioned in media with 🇵🇸 support narrative.
It’s not realistic that people will just herd around 🇭🇷 to stop Israel. There’s no identity or story related to it.
Bambie can offer a relatable rebel alternative to gather the anti-Israel vote, if cards played well.
Zou ook voor Nederland kunnen gelden natuurlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:44 schreef grazz het volgende:
Dit zou ook nog wel kunnen gebeuren inderdaad. Ierland als winnaar(moet er zelf niet aan denken)
[..]
bron:
[ x ]
Ik vind het een 1944-kloon. Maar dat vond ik ook een kutnummer en tot op de dag van vandaag een van de meest matige winnaars van de afgelopen 15 jaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar bedoel sowieso niet. Ik hoor het niet in ieder geval
Had nooit mee mogen doen. Politiek nummer. Maarja dubbele moraal ebuquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:45 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik vind het een 1944-kloon. Maar dat vond ik ook een kutnummer en tot op de dag van vandaag een van de meest matige winnaars van de afgelopen 15 jaar.
Te controversiële act om een breed publiek aan te spreken en de jury zie ik hier ook niet massaal voor gaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:44 schreef grazz het volgende:
Dit zou ook nog wel kunnen gebeuren inderdaad. Ierland als winnaar(moet er zelf niet aan denken)
[..]
bron:
[ x ]
Laat ze dan uniten en samen een statement maken. Dan kan de EBU niet veel doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dan worden we gediskwalificeerd. Als de EBU hem daarmee weg laat komen dan is het hek echt volledig van de dam.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
We zeiden nog: we mogen nu als laatste in de semi, dus we zullen wel een kutpositie krijgen in de finale. En zo geschiedde...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |