waarom niet, ze doen enkel het werk wat de baas van ze vraagt, het is niet alsof ze hun eigen regels gaan bepalenquote:Op maandag 18 maart 2024 17:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er zijn een aantal beroepen waarbij de twijfel is of die mensen zichzelf wel "graag" zien.
deurwaarder
parkeerwachter
Ik zou nooit zo'n beroep kunnen uitoefenen. Je kan hier toch geen voldoening aan hebben?
Persoonlijk ben ik zelf nooit in aanraking geweest met een deurwaarder. wel al paar keer met een parkeerwachter.
Gewoon betalen en je hebt er geen last vanquote:Op maandag 18 maart 2024 17:45 schreef Dven het volgende:
Parkeerwachters zijn altijd goed. Opbokken met die kutauto's.
Zoals mensen die puppy yoga geven dus. Alleen uiteraard minder erg.quote:Op maandag 18 maart 2024 18:14 schreef NgInE het volgende:
Dat zijn gewoon mensen die graag anderen zien lijden. En dan wordt je er nog voor betaald ook.
Die van tegenwoordig zijn wel een beetje lui. Vroeger liepen ze nog door de straat met hun bonnenboekje in de aanslag, maar nu zitten ze in hun auto met aan beide kanten camera’s op het dak die automatisch alle auto’s checken tijdens het voorbij rijden!quote:Op maandag 18 maart 2024 17:45 schreef Dven het volgende:
Parkeerwachters zijn altijd goed. Opbokken met die kutauto's.
Wat, no munnie?!quote:Op maandag 18 maart 2024 17:47 schreef Zoon_John het volgende:
En dan heb je ook nog van die 'seksdeurwaarders'.
https://nos.nl/regio/limb(...)egen-seksdeurwaarder
Ja, dit dus, daarom wil ik eigenlijk ook graag deurwaarder worden. Van die klaplopers die hun schulden niet betalen lekker dingen afpakken, boontje komt om z’n loontje.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:35 schreef cabe0002 het volgende:
Deurwaarder is een mooi beroep, lekker mensen uitkleden van hun laatste centen, terwijl ze lopen te smeken niks mee te nemen.
Jij geeft je scootmobiel elke dag een bon en betaalt vervolgens lachend jezelf. Bolle oerknuppel.quote:Op maandag 18 maart 2024 22:33 schreef de_boswachter het volgende:
Lijken me heerlijke beroepen.
Nee tuurlijk niet. Werken
quote:Op maandag 18 maart 2024 22:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij geeft je scootmobiel elke dag een bon en betaalt vervolgens lachend jezelf. Bolle oerknuppel.
Ze woont vast bij jou in de buurt. Niet dat ze ook maar iets van je moet hebben, ranstokkie.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2024 22:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
Angelina van hul is trouwens ook maar een ordinaire tattootokkie. Geen wonder dat zoiets in Roermond rondloopt.
[..]
Ze woont vast bij jou in de buurt. Niet dat ze ook maar iets van je moet hebben, ranstokkie.
Top reactie. Dit dus.quote:Op maandag 18 maart 2024 18:45 schreef valentijn101 het volgende:
Een goede deurwaarder kan veel oplossen.
Als je kunt regelen dat je eerste beslaglegger bent hebben de mensen geen gedoe meer met andere schuldeisers. Die hoeven ze alleen maar naar de eerste deurwaarder door te verwijzen.
Vervolgens alle schulden bij elkaar zoeken, afspraken maken met de andere schuldeisers en een afbetaal plan maken.
Dit geeft veel rust bij iemand, geeft ze het gevoel weer grip op de situatie te krijgen en een mogelijkheid op het op te lossen.
Ik ben nog nooit een deurwaarder tegen gekomen die het leuk vond om beslag te leggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |