abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212868178
Veel buitenlandse meisjes zullen zich hierin herkennen: gevoelens voor een van je neven.

Waarom word daar in het westen zo raar naar gekeken? Is in grote delen van de wereld normaal. Hier ook, tot niet zo lang terug.
pi_212868222
Er wordt in het westen niet zo raar naar gekeken hoor. Het is vooral dat wetenschappelijk vaststaat dat het risico op een geboortedefect groter is en je dus inteelt krijgt. Daarom zijn we hier geen fan van. Wat vind je hiervan?
  maandag 18 maart 2024 @ 07:28:06 #3
545 dop
:copyright: dop
pi_212868231
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2024 07:13 schreef Oumaimaa het volgende:
Veel buitenlandse meisjes zullen zich hierin herkennen: gevoelens voor een van je neven.

Waarom word daar in het westen zo raar naar gekeken? Is in grote delen van de wereld normaal. Hier ook, tot niet zo lang terug.
omdat er culturen zijn waar in er sprake is van dwang, bij het uithuwelijken. neven en nichten relaties zijn dan extra verdacht.
verder zijn er landen en culturen waar dit soort relaties wettelijk verboden zijn.
gevolg is dat er dus ook in het westen kritischer naar wordt gekeken
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_212868623
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 07:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Er wordt in het westen niet zo raar naar gekeken hoor. Het is vooral dat wetenschappelijk vaststaat dat het risico op een geboortedefect groter is en je dus inteelt krijgt. Daarom zijn we hier geen fan van. Wat vind je hiervan?
In andere culturen denken ze daar niet echt over na.
pi_212868825
Incest mag van Allah? Geen idee hé, serieuze vraag.
U MAD?
pi_212868845
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 08:16 schreef hoechst het volgende:

[..]
In andere culturen denken ze daar niet echt over na.
Het is dan ook een kwestie van te weinig kennis.
pi_212868847
Inteelt. Krijg je rare kindjes van. Dat blijkt ook wel in sommige contreien.
  maandag 18 maart 2024 @ 08:44:49 #8
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_212868853
Neef en nicht geeft scheef gezicht.

En er is denk ik wel een verschil tussen, de zoon van de broer van je vader (eerstegraads neef) en de zoon van de neef van je vader. Een achterneef dus (tweede/derdegraads neef)
  maandag 18 maart 2024 @ 08:58:02 #9
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212868949
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 08:39 schreef de_boswachter het volgende:
Vraag het Stacey :D
Le Diable
pi_212868970
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 08:39 schreef de_boswachter het volgende:
Ja, Mohammed zei dat het is toegestaan om met je neef of nicht te trouwen, en dat is in diverse islamitische landen uiteindelijk als "nobel" gezien gaan worden.
Op Youtube zijn diverse filmpjes te zien over genetische defecten in streng islamitische landen. Ook interviews met mensen die de consequenties hiervan dragen, die nu mensen smeken om niet met je neef of nicht te gaan trouwen.
  Moderator maandag 18 maart 2024 @ 09:02:46 #11
441859 crew  Lenny77
pi_212868973
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2024 08:44 schreef amaranta het volgende:
Neef en nicht geeft scheef gezicht.

En er is denk ik wel een verschil tussen, de zoon van de broer van je vader (eerstegraads neef) en de zoon van de neef van je vader. Een achterneef dus (tweede/derdegraads neef)
Maar als er al generaties lang met neven en achterneven nageslacht wordt gemaakt dan stijgen je kansen behoorlijk op afwijkingen want de inteelt pool groeit mee.
Dus ja, terecht dat daar hier anders naar wordt gekeken.
Zoals Pizzakoppo zegt: kennis en dan vooral kennistekort.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 18 maart 2024 @ 09:07:35 #12
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_212869009
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2024 09:02 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Maar als er al generaties lang met neven en achterneven nageslacht wordt gemaakt dan stijgen je kansen behoorlijk op afwijkingen want de inteelt pool groeit mee.
Dus ja, terecht dat daar hier anders naar wordt gekeken.
Zoals Pizzakoppo zegt: kennis en dan vooral kennistekort.
Klopt.
pi_212869278
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 09:02 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja, Mohammed zei dat het is toegestaan om met je neef of nicht te trouwen, en dat is in diverse islamitische landen uiteindelijk als "nobel" gezien gaan worden.
Op Youtube zijn diverse filmpjes te zien over genetische defecten in streng islamitische landen. Ook interviews met mensen die de consequenties hiervan dragen, die nu mensen smeken om niet met je neef of nicht te gaan trouwen.
OK, dat is duidelijk. Andere cultuur hé. Moeten hun weten.
U MAD?
pi_212869281
Vanuit het geloof gezien (en dat is toch vaak de drijfveer achter neef-nicht huwelijken) is het natuurlijk ideaal. Op deze manier daalt de intelligentie en zijn er minder twijfels aan de leugens die de kerk/moskee/whatever uitbraakt. Liefst hebben ze gematigd intelligente zieltjes die braaf hun hoofd buigen en hun centjes afgeven.
  maandag 18 maart 2024 @ 09:47:17 #15
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212869309
Mijn vraag is hoe ontstaan deze gevoelens bij jou? Ik ben met mijn neven en nichten opgegroeid, en ik krijg kokhalzen bij het idee om te zoenen met hen (laat staan meer). Het feit dat ik ze van kleins af aan kent vanaf mijn baby is funest voor mij om romantische gevoelens voor hen te ontwikkelen. Ik snap niet hoe jij dat wel kan, TS?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 18 maart 2024 @ 10:34:49 #16
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_212869797
Het verbod op neef-nicht huwelijken bestond in Nederland tot 1970; er was koninklijke toestemming voor nodig om het huwelijk door te laten gaan.

In 2015 is er aan dit soort huwelijken een extra voorwaarde verbonden : beide partners moeten een beedigde verklaring inleveren dat zij het huwelijk vrijwillig ingaan. Dit is niet gericht op het vergrote risico op erfelijke afwijkingen, maar heeft als doel het terugdringen van gedwongen huwelijken,

Voor de Rooms-Katholieke kerk zijn dit soort huwelijken sinds de 11e eeuw alleen toegestaan na toestemming van een bisschop.

Protestantse kerken hebben er geen formele bezwaren tegen, en hebben de neiging in deze de wet te volgen.

Het risico op erfelijke afwijkingen bij neef-nicht huwelijken is iets van 2% hoger dan de 3-4% bij huwelijken met een grotere "afstand". Het is wel een stuk hoger als het plaatsvindt in een besloten gemeenschap waar dit structureel gebeurt.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_212870361
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Zoek op Habsburgse kin.
pi_212870430
Kijk eens naar de Habsburger dynastie... :) Een van de grootste en invloedrijkste vorstelijke dynastie van Europa van 1438 tot 1806 heeft deze familie geregeerd en om de macht in de familie te houden was het gebruikelijk dat neven en nichten met elkaar uitgehuwelijkt werden.

Na de nodige generaties inteelt werd de Habsburgse kin een familie merkmal allemaal Habsburgse kinnetjes.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Er is geen vorstenhuis in Europa waar geen Habsburger bloed in zit... Zelfs aan de kop van onze Willem is het te zien...

Wanneer ik me niet vergis was de laatste foto Kareltje ook een van de laatste en de ergste had naast dat mooie kinnetje nog wat rare anatomische, medische en mentale afwijkingen. Hij was zo gek als een deur dus...

De geschiedenis van deze vorstenfamilie en alle minkukels die daaruit werden geboren was voor Europese begrippen de klokkenluider dat inteelt toch niet zo'n goed idee is en daarmee is het roer dan ook omgegooid.

In veel andere culturen bestaat dit gebruik van huwelijken tussen neef en nicht nog steeds. De minkukels die daaruit geboren worden worden veelal niet publiekelijk getoond en in het geniep binnenhuis gehouden en verzorgt. Daar is ooit een uitgebreide BBC documentaire over uitgezonden, over de vooral Pakistaanse samenleving aldaar die deze gebruiken nog steeds praktiseren en vergoelijken. Waar ook de debieltjes worden verstopt in een kamertje en het probleem onder de mat geschoven.

Ik dacht deze
https://www.bbc.co.uk/programmes/p056gvhm
De video stond ooit ergens op internet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Watuntrik op 18-03-2024 11:51:05 ]
pi_212870459
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 11:38 schreef marc0871 het volgende:
[ afbeelding ]

Zoek op Habsburgse kin.
Cross post, tegelijk hetzelfde idee... ^O^
  maandag 18 maart 2024 @ 11:49:54 #20
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_212870480
inteelt is ok, gewoon doen TS
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_212870591
YouTube docu channel "Soft White Underbelly met de afleveringen van "Inbred Family The Whittakers"
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Die links op de afbeelding heeft nooit leren praten en veel tussen de honden gezeten en communiceerd dus middels blafgeluiden. :D
pi_212870594

Externe inhoud

Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.

accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter

(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)
pi_212870648
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 12:01 schreef Watuntrik het volgende:
YouTube docu channel "Soft White Underbelly met de afleveringen van "Inbred Family The Whittakers"
[ afbeelding ]

Die links op de afbeelding heeft nooit leren praten en veel tussen de honden gezeten en communiceerd dus middels blafgeluiden. :D
Lijken wel acteurs uit de film Wrong Turn
  maandag 18 maart 2024 @ 12:11:29 #24
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_212870666
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2024 07:13 schreef Oumaimaa het volgende:

Gewoon lekker in Urk gaan wonen. 👍
  maandag 18 maart 2024 @ 12:15:02 #25
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_212870704
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 09:47 schreef Keep_Walking het volgende:
Mijn vraag is hoe ontstaan deze gevoelens bij jou? Ik ben met mijn neven en nichten opgegroeid, en ik krijg kokhalzen bij het idee om te zoenen met hen (laat staan meer). Het feit dat ik ze van kleins af aan kent vanaf mijn baby is funest voor mij om romantische gevoelens voor hen te ontwikkelen. Ik snap niet hoe jij dat wel kan, TS?
Mischien als je elkaar amper of nooit gezien hebt, ikzelf kan het me ook onmogelijk voorstellen. Als voornaamste oorzaak dat mijn familie bestaat uit een verzameling hondenkoppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop