omdat er culturen zijn waar in er sprake is van dwang, bij het uithuwelijken. neven en nichten relaties zijn dan extra verdacht.quote:Op maandag 18 maart 2024 07:13 schreef Oumaimaa het volgende:
Veel buitenlandse meisjes zullen zich hierin herkennen: gevoelens voor een van je neven.
Waarom word daar in het westen zo raar naar gekeken? Is in grote delen van de wereld normaal. Hier ook, tot niet zo lang terug.
In andere culturen denken ze daar niet echt over na.quote:Op maandag 18 maart 2024 07:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Er wordt in het westen niet zo raar naar gekeken hoor. Het is vooral dat wetenschappelijk vaststaat dat het risico op een geboortedefect groter is en je dus inteelt krijgt. Daarom zijn we hier geen fan van. Wat vind je hiervan?
Het is dan ook een kwestie van te weinig kennis.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:16 schreef hoechst het volgende:
[..]
In andere culturen denken ze daar niet echt over na.
Vraag het Staceyquote:Op maandag 18 maart 2024 08:39 schreef de_boswachter het volgende:
Incest mag van Allah? Geen idee hé, serieuze vraag.
Ja, Mohammed zei dat het is toegestaan om met je neef of nicht te trouwen, en dat is in diverse islamitische landen uiteindelijk als "nobel" gezien gaan worden.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:39 schreef de_boswachter het volgende:
Incest mag van Allah? Geen idee hé, serieuze vraag.
Maar als er al generaties lang met neven en achterneven nageslacht wordt gemaakt dan stijgen je kansen behoorlijk op afwijkingen want de inteelt pool groeit mee.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:44 schreef amaranta het volgende:
Neef en nicht geeft scheef gezicht.
En er is denk ik wel een verschil tussen, de zoon van de broer van je vader (eerstegraads neef) en de zoon van de neef van je vader. Een achterneef dus (tweede/derdegraads neef)
Klopt.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar als er al generaties lang met neven en achterneven nageslacht wordt gemaakt dan stijgen je kansen behoorlijk op afwijkingen want de inteelt pool groeit mee.
Dus ja, terecht dat daar hier anders naar wordt gekeken.
Zoals Pizzakoppo zegt: kennis en dan vooral kennistekort.
OK, dat is duidelijk. Andere cultuur hé. Moeten hun weten.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, Mohammed zei dat het is toegestaan om met je neef of nicht te trouwen, en dat is in diverse islamitische landen uiteindelijk als "nobel" gezien gaan worden.
Op Youtube zijn diverse filmpjes te zien over genetische defecten in streng islamitische landen. Ook interviews met mensen die de consequenties hiervan dragen, die nu mensen smeken om niet met je neef of nicht te gaan trouwen.
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Lijken wel acteurs uit de film Wrong Turnquote:Op maandag 18 maart 2024 12:01 schreef Watuntrik het volgende:
YouTube docu channel "Soft White Underbelly met de afleveringen van "Inbred Family The Whittakers"
[ afbeelding ]
Die links op de afbeelding heeft nooit leren praten en veel tussen de honden gezeten en communiceerd dus middels blafgeluiden.
Gewoon lekker in Urk gaan wonen. 👍quote:Op maandag 18 maart 2024 07:13 schreef Oumaimaa het volgende:
Veel buitenlandse meisjes zullen zich hierin herkennen: gevoelens voor een van je neven.
Waarom word daar in het westen zo raar naar gekeken? Is in grote delen van de wereld normaal. Hier ook, tot niet zo lang terug.
Mischien als je elkaar amper of nooit gezien hebt, ikzelf kan het me ook onmogelijk voorstellen. Als voornaamste oorzaak dat mijn familie bestaat uit een verzameling hondenkoppen.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:47 schreef Keep_Walking het volgende:
Mijn vraag is hoe ontstaan deze gevoelens bij jou? Ik ben met mijn neven en nichten opgegroeid, en ik krijg kokhalzen bij het idee om te zoenen met hen (laat staan meer). Het feit dat ik ze van kleins af aan kent vanaf mijn baby is funest voor mij om romantische gevoelens voor hen te ontwikkelen. Ik snap niet hoe jij dat wel kan, TS?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop