O crap. Ja dat kan natuurlijk ook...quote:Op zondag 17 maart 2024 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Meer zodat hij naar een kliniek in Parijs kan. Uiteraard. Of wat bedoel jij precies?
ik kan mij meerdere posts herinneren van deze TS dat hij zijn pener vies hard bij die leeftijdscategorie naar binnen wilde rammenquote:Op zondag 17 maart 2024 22:05 schreef de_boswachter het volgende:
Post Mart Hoogkamer ook vieze zinnetjes over zijn 8 jarig buurmeisje op internet dan?
#magnietovergesprokenworden
Opzoeken, dan kan ik er weer van genieten!quote:Op zondag 17 maart 2024 23:38 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
ik kan mij meerdere posts herinneren van deze TS dat hij zijn pener vies hard bij die leeftijdscategorie naar binnen wilde rammen
Geen idee, lijken ze hierop?quote:Op zondag 17 maart 2024 22:05 schreef de_boswachter het volgende:
Post Mart Hoogkamer ook vieze zinnetjes over zijn 8 jarig buurmeisje op internet dan?
Zijn die posts toen eigenlijk daadwerkelijk overgedragen aan de politie incl. ip-adres?quote:Op zondag 17 maart 2024 22:05 schreef de_boswachter het volgende:
We mogen het er niet meer over hebben. Doodgezwegen dus.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:19 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Zijn die posts toen eigenlijk daadwerkelijk overgedragen aan de politie incl. ip-adres?
Serieus? Is daar een topic of iets dergelijks over geweest?quote:Op maandag 18 maart 2024 13:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We mogen het er niet meer over hebben. Doodgezwegen dus.
Cool he? Bijna net zo goor als wat jij op je harde schijf hebt staan, vieze voor-het-raam-flasher!quote:Op maandag 18 maart 2024 13:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We mogen het er niet meer over hebben. Doodgezwegen dus.
Beter dan een dikke mislukte travestiet als de boswachterquote:
Wat ik gelezen heb is dat in het verleden hier op het forum eens een foto van hem heeft gestaan. De beschrijving was "klein en dikkig". Gelukkig is die foto weg, ik heb geen behoefte om die te zien.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:12 schreef Näsenbar het volgende:
TS die zelf online anderen afzeikt op hun uiterlijk maar zelf anoniem achter een UI schuilgaat
HAHAHA STINKVENT!quote:Op maandag 18 maart 2024 14:09 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Wat ik gelezen heb is dat in het verleden hier op het forum eens een foto van hem heeft gestaan. De beschrijving was "klein en dikkig". Gelukkig is die foto weg, ik heb geen behoefte om die te zien.
Alhoewel, ik begin steeds meer het vermoeden te krijgen dat ik hem ken (van werk bij de overheid). Het type praatjesmaker komt me bekend voor en er viel iets van een kwartje toen ik hier las waar hij woont. Toen dacht ik, het zal toch niet?
Sowieso dat het hem is.quote:Op maandag 18 maart 2024 14:09 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Wat ik gelezen heb is dat in het verleden hier op het forum eens een foto van hem heeft gestaan. De beschrijving was "klein en dikkig". Gelukkig is die foto weg, ik heb geen behoefte om die te zien.
Alhoewel, ik begin steeds meer het vermoeden te krijgen dat ik hem ken (van werk bij de overheid). Het type praatjesmaker komt me bekend voor en er viel iets van een kwartje toen ik hier las waar hij woont. Toen dacht ik, het zal toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |