abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214900118
Heb alle nieuwe dingen op het menu uitgeprobeerd (behalve de Big Mac Bacon want dat is gewoon genakt worden :'))

De McCrispy is lekker, lekker knapperig en de saus is fris. Anders dan de pepermayo van de KFC, die vond ik niet te vreten. Deze is wat minder intens.

De Chicken Wings zijn dikke prima, niet geweldig maar ook niet slecht.

De Jalapeno Ranch is heel anders dan ik had verwacht. Je proeft de Jalapeno meteen (maar niet pittig) en hij is wat zuriger qua smaak dan je zou denken.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_214900162
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2024 16:02 schreef Nexum het volgende:
Heb alle nieuwe dingen op het menu uitgeprobeerd (behalve de Big Mac Bacon want dat is gewoon genakt worden :'))

De McCrispy is lekker, lekker knapperig en de saus is fris. Anders dan de pepermayo van de KFC, die vond ik niet te vreten. Deze is wat minder intens.

De Chicken Wings zijn dikke prima, niet geweldig maar ook niet slecht.

De Jalapeno Ranch is heel anders dan ik had verwacht. Je proeft de Jalapeno meteen (maar niet pittig) en hij is wat zuriger qua smaak dan je zou denken.
Thanks!
Ranch is wat zurig (maar niet echt bekend hier), die wil ik zeker proberen.
En de McCrispy niet dankzij je review want ik hou juist van scherpe pepermayo. Dit klinkt eerder als de gewone sandwichsaus op de McChicken.

Ik ben benieuwd hoe de KitKat Chunky is. Is normaal een dikkere versie van de gewone KitKat, maar dit is in stukjes, dus hoe zul je verschil kunnen merken vraag ik mij af :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_214923254
Heeft iemand al de mccrispy burger genomen? Is het wat?
  zondag 8 september 2024 @ 09:06:37 #229
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_214923286
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 09:00 schreef noobie123 het volgende:
Heeft iemand al de mccrispy burger genomen? Is het wat?
2 posts boven je :D
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 september 2024 @ 09:25:45 #230
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_214923464
Donderdag weer eens bij de Mac geweest. Moest mn verjaardagbon nog inzetten in een gratis mcflurry :P
Maar ook Bigmac en QP. De QP is eigenlijk diepdriest :'). een normale hamburger, maar dan ietsjes dikker.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_214923976
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 09:25 schreef borisz het volgende:
Donderdag weer eens bij de Mac geweest. Moest mn verjaardagbon nog inzetten in een gratis mcflurry :P
Maar ook Bigmac en QP. De QP is eigenlijk diepdriest :'). een normale hamburger, maar dan ietsjes dikker.
Wat is er mis met de QP? Vind het de beste burger bij de maccie.
  Moderator dinsdag 17 september 2024 @ 18:16:23 #232
18653 crew  D.
pi_215009940
Zitten hier nog Mac-medewerkers?

Corona is al weer even achter de rug, maar kennelijk lukt het ze niet het proces weer op de rails te krijgen, waardoor je bijna altijd onnodig lang moet wachten. Zijn er intern veranderingen gemaakt die nog niet zijn teruggedraaid?
pi_215009961
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 18:16 schreef D. het volgende:

Corona is al weer even achter de rug, maar kennelijk lukt het ze niet het proces weer op de rails te krijgen, waardoor je bijna altijd onnodig lang moet wachten. Zijn er intern veranderingen gemaakt die nog niet zijn teruggedraaid?
Denk dat het niet aan het proces ligt maar aan de kwaliteit van het personeel. Overal in winkels en horeca zie je dat die meer met hun telefoon dan met hun werk bezig zijn
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  dinsdag 17 september 2024 @ 18:19:48 #234
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215009980
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 18:16 schreef D. het volgende:

Ik herken dit niet eigenlijk, zal per locatie wel sterk verschillen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator dinsdag 17 september 2024 @ 18:19:53 #235
18653 crew  D.
pi_215009982
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 18:18 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Denk dat het niet aan het proces ligt maar aan de kwaliteit van het personeel. Overal in winkels en horeca zie je dat die meer met hun telefoon dan met hun werk bezig zijn
Ik kan vanuit de McDrive niet in de keuken kijken, maar geloof nooit dat ze daar op hun telefoon zitten :N
  Moderator dinsdag 17 september 2024 @ 18:23:42 #236
18653 crew  D.
pi_215010014
quote:
16s.gif Op dinsdag 17 september 2024 18:19 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Als het niet herkenbaar is dan zal dat wel :Y

5 minuten per auto is wel een goede schatting, en bij een 'speciale' burger mag je nog even verderop wachten en komen ze het brengen
pi_215029128
quote:
16s.gif Op dinsdag 17 september 2024 18:19 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Hier ook niet, in breukelen aan de snelweg werken volgens mij wat oostblokkers en die zijn iig altijd wel snel en vriendelijk.

Heb eigenlijk al sinds ik mij kan herinneren dat het bij de burger king altijd drama is qua ongeïnteresseerd en extra traag personeel
  vrijdag 20 september 2024 @ 07:00:46 #238
501313 Alexandrian
Oostenrijks econoom
pi_215039925
Ik raad de McCrispy absoluut niet aan. Werkelijk niets positiefs dat ik daarover kan vertellen. Echt zo’n ouderwetse kipburger van vroeger, van voor de tijd dat kipburgers echt populair waren en fastfood ketens het als een “moetje” op de menukaart hadden. Totaal niet crispy ook 😂. Gewoon soort langwerpige McChicken. Jammer want de McSpicy vond ik wel top.
Géén Oostenrijkse schilder
pi_215048544
McSpicy en de originele Homestyle Crispy Chicken -O-

Zitten we weer met die slappe troep. Ongelofelijk dat ze hem hebben vervangen door die honing mosterd meuk :(
SOONY
pi_215098850
Mcextreme pulled pork in Spanje, was wel aardig.
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 16:08:10 #241
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_215246098
Vandaag hiervan genoten in Duitsland.

Heerlijk! Met spicey nuggets er nog bij in een menu 12,99-.

_O_
In Nederland sinds ze met de big tasty gekloot hebben weet ik nooit wat ik bij Mcdonalds moet nemen van ellende terwijl in Duitsland krijg ik keuze stress _O- .
Want ook de echte Big Tasty verkopen ze nog O+
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_215246110
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 16:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]

_O_
In Nederland sinds ze met de big tasty gekloot hebben weet ik nooit wat ik bij Mcdonalds moet nemen van ellende terwijl in Duitsland krijg ik keuze stress _O- .
Wtf ik heb precies t zelfde gehad vandaag in Berlijn
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 18:01:57 #243
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_215246905
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 16:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]

_O_
:9~
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_215276436
KitKat Chunky McFlurry heeft mij verrast. Normale KitKat Flurry vond ik niet zo, en dacht dat dit hetzelfde zou zijn.
Maar echt lekker. Had het met karamel en was goede keus. Ga em zeker nog een keer eten. Ze wijzigen het assortiment toch voorlopig niet :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 23 oktober 2024 @ 04:43:31 #245
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_215347232
quote:
In de Verenigde Staten is één persoon overleden en zijn tientallen mensen ziek geworden, nadat ze bij de fastfoodketen McDonald’s besmet waren geraakt met de E.coli-bacterie. Dat heeft de Amerikaanse gezondheidsdienst CDC dinsdag meegedeeld.
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20241022_98339378
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 oktober 2024 @ 07:41:41 #246
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_215359203
Chicken Wings bij de Mac. :X
Iets met schoenmaker en een leest.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_215400033
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 08:33 schreef Paul het volgende:
https://www.ad.nl/show/ni(...)ontploffen~a9545ee8/

quote:
Nieuwe horecaformule rapper Boef is ‘absurd’ succes: ‘We zijn letterlijk aan het ontploffen’
Rapper Boef heeft verrast gereageerd na de recente lancering van zijn nieuwe horecaformule Chick&Cheez. ,,Hier word je als eigenaar lijp van”, deelt hij op zijn Instagram Stories bij reacties van klanten die door die razendsnelle uitverkoop net te laat waren. De 31-jarige artiest reisde onlangs vanuit zijn woonplaats Dubai in de Verenigde Arabische Emiraten naar Nederland af om bij de opening van de ruim vijftig vestigingen te zijn.Om de teleurgestelde bezoekers tegemoet te komen, deed Boef een belofte. ,,Volgende week koop ik 10 vrachtwagens aan spullen in”, aldus de rapper.

Al in de loop van zondagavond kondigde Boef aan de drukte niet meer bij te kunnen benen. ..We zijn letterlijk aan het ontploffen. Duizenden bestellingen per dag, we proberen alles zo goed mogelijk te managen”, schreef hij in een bericht op zijn Instagram Stories waarin hij ook aangaf de bezorggebieden tijdelijk te hebben verkleind. ,,We doen er alles aan om zo snel mogelijk weer uit te kunnen breiden naar meer postcodes, maar geef het even. Natuurlijk had je succes verwacht, maar dit is echt absurd”.

Chick&Cheez deelt zijn filialen met de al bestaande fastfoodketens Johnny’s Burger Company en O’Tacos. Met die twee bedrijven, die ook uitsluitend halalgerechten verkopen, werkte de artiest begin dit jaar al samen door het ontwikkelen en lanceren van de zogenoemde Boef Burger.

pi_215406990
Levensonderhoud is laatste tijd zo duur dat ik geen bezoek aan de mac of bk meer kan permitteren
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 07:50:27 #249
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_215407011
quote:
Verstandige jongen die Boef. Hopelijk levert 'ie niet in op kwaliteit om aan de vraag te kunnen voldoen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  woensdag 30 oktober 2024 @ 05:24:28 #250
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_215415450
Vanaf 5 november weg:
Big Mac bacon
Chicken wings
Fanta, Ice tea
Soja drink

Vanaf 5 november nieuw:
McCrispy Swiss cheese
Maestro Swiss cheese
Fanta Zero, Ice tea Zero
Crispy shrimps
AE chicken&waffles
Haverdrink
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')