Thanks!quote:Op donderdag 5 september 2024 16:02 schreef Nexum het volgende:
Heb alle nieuwe dingen op het menu uitgeprobeerd (behalve de Big Mac Bacon want dat is gewoon genakt worden)
De McCrispy is lekker, lekker knapperig en de saus is fris. Anders dan de pepermayo van de KFC, die vond ik niet te vreten. Deze is wat minder intens.
De Chicken Wings zijn dikke prima, niet geweldig maar ook niet slecht.
De Jalapeno Ranch is heel anders dan ik had verwacht. Je proeft de Jalapeno meteen (maar niet pittig) en hij is wat zuriger qua smaak dan je zou denken.
2 posts boven jequote:Op zondag 8 september 2024 09:00 schreef noobie123 het volgende:
Heeft iemand al de mccrispy burger genomen? Is het wat?
Wat is er mis met de QP? Vind het de beste burger bij de maccie.quote:Op zondag 8 september 2024 09:25 schreef borisz het volgende:
Donderdag weer eens bij de Mac geweest. Moest mn verjaardagbon nog inzetten in een gratis mcflurry
Maar ook Bigmac en QP. De QP is eigenlijk diepdriest. een normale hamburger, maar dan ietsjes dikker.
Denk dat het niet aan het proces ligt maar aan de kwaliteit van het personeel. Overal in winkels en horeca zie je dat die meer met hun telefoon dan met hun werk bezig zijnquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:16 schreef D. het volgende:
Zitten hier nog Mac-medewerkers?
Corona is al weer even achter de rug, maar kennelijk lukt het ze niet het proces weer op de rails te krijgen, waardoor je bijna altijd onnodig lang moet wachten. Zijn er intern veranderingen gemaakt die nog niet zijn teruggedraaid?
Ik herken dit niet eigenlijk, zal per locatie wel sterk verschillen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:16 schreef D. het volgende:
Zitten hier nog Mac-medewerkers?
Corona is al weer even achter de rug, maar kennelijk lukt het ze niet het proces weer op de rails te krijgen, waardoor je bijna altijd onnodig lang moet wachten. Zijn er intern veranderingen gemaakt die nog niet zijn teruggedraaid?
Ik kan vanuit de McDrive niet in de keuken kijken, maar geloof nooit dat ze daar op hun telefoon zittenquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat het niet aan het proces ligt maar aan de kwaliteit van het personeel. Overal in winkels en horeca zie je dat die meer met hun telefoon dan met hun werk bezig zijn
Als het niet herkenbaar is dan zal dat welquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik herken dit niet eigenlijk, zal per locatie wel sterk verschillen.
Hier ook niet, in breukelen aan de snelweg werken volgens mij wat oostblokkers en die zijn iig altijd wel snel en vriendelijk.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik herken dit niet eigenlijk, zal per locatie wel sterk verschillen.
Wtf ik heb precies t zelfde gehad vandaag in Berlijnquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vandaag hiervan genoten in Duitsland.
[ afbeelding ]
Heerlijk! Met spicey nuggets er nog bij in een menu 12,99-.
![]()
In Nederland sinds ze met de big tasty gekloot hebben weet ik nooit wat ik bij Mcdonalds moet nemen van ellende terwijl in Duitsland krijg ik keuze stress.
Want ook de echte Big Tasty verkopen ze nog
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vandaag hiervan genoten in Duitsland.
[ afbeelding ]
Heerlijk! Met spicey nuggets er nog bij in een menu 12,99-.
![]()
In Nederland sinds ze met de big tasty gekloot hebben weet ik nooit wat ik bij Mcdonalds moet nemen van ellende terwijl in Duitsland krijg ik keuze stress.
Want ook de echte Big Tasty verkopen ze nog
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20241022_98339378quote:In de Verenigde Staten is één persoon overleden en zijn tientallen mensen ziek geworden, nadat ze bij de fastfoodketen McDonald’s besmet waren geraakt met de E.coli-bacterie. Dat heeft de Amerikaanse gezondheidsdienst CDC dinsdag meegedeeld.
quote:Op maandag 28 oktober 2024 08:33 schreef Paul het volgende:
https://www.ad.nl/show/ni(...)ontploffen~a9545ee8/quote:Nieuwe horecaformule rapper Boef is ‘absurd’ succes: ‘We zijn letterlijk aan het ontploffen’
Rapper Boef heeft verrast gereageerd na de recente lancering van zijn nieuwe horecaformule Chick&Cheez. ,,Hier word je als eigenaar lijp van”, deelt hij op zijn Instagram Stories bij reacties van klanten die door die razendsnelle uitverkoop net te laat waren. De 31-jarige artiest reisde onlangs vanuit zijn woonplaats Dubai in de Verenigde Arabische Emiraten naar Nederland af om bij de opening van de ruim vijftig vestigingen te zijn.Om de teleurgestelde bezoekers tegemoet te komen, deed Boef een belofte. ,,Volgende week koop ik 10 vrachtwagens aan spullen in”, aldus de rapper.
Al in de loop van zondagavond kondigde Boef aan de drukte niet meer bij te kunnen benen. ..We zijn letterlijk aan het ontploffen. Duizenden bestellingen per dag, we proberen alles zo goed mogelijk te managen”, schreef hij in een bericht op zijn Instagram Stories waarin hij ook aangaf de bezorggebieden tijdelijk te hebben verkleind. ,,We doen er alles aan om zo snel mogelijk weer uit te kunnen breiden naar meer postcodes, maar geef het even. Natuurlijk had je succes verwacht, maar dit is echt absurd”.
Chick&Cheez deelt zijn filialen met de al bestaande fastfoodketens Johnny’s Burger Company en O’Tacos. Met die twee bedrijven, die ook uitsluitend halalgerechten verkopen, werkte de artiest begin dit jaar al samen door het ontwikkelen en lanceren van de zogenoemde Boef Burger.
Verstandige jongen die Boef. Hopelijk levert 'ie niet in op kwaliteit om aan de vraag te kunnen voldoen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
[ afbeelding]afbeelding ]
[ afbeelding]afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |