Ik keek van de week nog een buitenlandse YTber en die was bij Burgers op bezoek en kreeg een uitgebreide rondleiding achter de schermen van de Oceaan. Er interessantquote:Op zondag 17 maart 2024 17:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaa, die waren echt giga, ik zag de eerste en vond hem al groot en toen zag ik er een heleboel die nog groter waren.
Die binnenruimtes vond ik zo leuk, vooral de mangrove met al die rondvliegende vlinders, betoverend.
Geloof dat er tegenwoordig vier zijn. Twee ouders en twee jonkies. De geboorte van die eerste was nog ooit op livestream te volgen.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaa, die waren echt giga, ik zag de eerste en vond hem al groot en toen zag ik er een heleboel die nog groter waren.
Die binnenruimtes vond ik zo leuk, vooral de mangrove met al die rondvliegende vlinders, betoverend.
Ik was echt onder de indruk.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik keek van de week nog een buitenlandse YTber en die was bij Burgers op bezoek en kreeg een uitgebreide rondleiding achter de schermen van de Oceaan. Er interessant
Eerste of tweede grootste tank in Europapa geloof ik
Ze waren gigantisch, ik vond het echt een leuke dierentuin.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:31 schreef engine het volgende:
[..]
Geloof dat er tegenwoordig vier zijn. Twee ouders en twee jonkies. De geboorte van die eerste was nog ooit op livestream te volgen.
Vooruit dan... hier staan ze in de orangerie te wachten op de lente, de bananen waren kaal, nu in twee weken al flinke bladeren.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk om te zien die seizoenswisseling, foto's zijn altijd welkom hier he
Die beesten stralen zo'n "Zen" uit.. heerlijk!quote:Op zondag 17 maart 2024 17:31 schreef engine het volgende:
[..]
Geloof dat er tegenwoordig vier zijn. Twee ouders en twee jonkies. De geboorte van die eerste was nog ooit op livestream te volgen.
Dat zijn inderdaad flinke bladeren, maar eigenlijk hoort daar wel minimaal één vogeltje rond te vliegen, of wil je dat niet meer?quote:Op zondag 17 maart 2024 17:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vooruit dan... hier staan ze in de orangerie te wachten op de lente, de bananen waren kaal, nu in twee weken al flinke bladeren.
[ afbeelding ]
Ja! Heeft wel ff geduurd.. maar ja wil ik wel weerquote:Op zondag 17 maart 2024 17:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad flinke bladeren, maar eigenlijk hoort daar wel minimaal één vogeltje rond te vliegen, of wil je dat niet meer?
Toevallig ga ik komende week achter de schermen kijken bij het Oceanium in Blijdorpquote:Op zondag 17 maart 2024 17:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik keek van de week nog een buitenlandse YTber en die was bij Burgers op bezoek en kreeg een uitgebreide rondleiding achter de schermen van de Oceaan. Er interessant
Eerste of tweede grootste tank in Europapa geloof ik
Wat gaaf! Maak je een vlog?quote:Op zondag 17 maart 2024 18:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toevallig ga ik komende week ik achter de schermen kijken bij het Oceanium in Blijdorp
Ik maak sowieso video’s. Ik zal even vragen of ik het een en ander mag delen.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat gaaf! Maak je een vlog?
Leuk hoor! Helemaal in jouw straatjequote:Op zondag 17 maart 2024 18:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik maak sowieso video’s. Ik zal even vragen of ik het een en ander mag delen.
Ja, dit is een buitenkans. Dankjequote:Op zondag 17 maart 2024 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Leuk hoor! Helemaal in jouw straatjeGeniet ervan !
Wil je een linkje naar die ik gezien heb? Of wil je er "neutraal" in eerst?quote:
Oh, deel die link maarquote:Op zondag 17 maart 2024 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wil je een linkje naar die ik gezien heb? Of wil je er "neutraal" in eerst?
Vaarwel danquote:Op zondag 17 maart 2024 18:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toevallig ga ik komende week achter de schermen kijken bij het Oceanium in Blijdorp
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |