Tja, ze zitten inderdaad écht elkaar volledig in de weg. Shared responsibility, hoop ikquote:Op zondag 17 maart 2024 16:43 schreef Starflyer het volgende:
Canada en Nederland zaten elkaar in de weg bij de wissel.
Ik hoor net dat NL niet bij een incident betrokken was.quote:Op zondag 17 maart 2024 16:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, ze zitten inderdaad écht elkaar volledig in de weg. Shared responsibility, hoop ik
[ afbeelding ]
Het zou wel passen bij de dag.quote:Op zondag 17 maart 2024 16:47 schreef heywoodu het volgende:
Dit hele feest met vlag en muziek en alles terwijl er nog drie reviewmomenten open staan, gedurfd.
Maar dat is Jorisquote:Op zondag 17 maart 2024 16:46 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik hoor net dat NL niet bij een incident betrokken was.
Dan kunnen we er al van uit gaan dat het niet klopt.quote:
Gelukkig geen gevolgenquote:Op zondag 17 maart 2024 16:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan kunnen we er al van uit gaan dat het niet klopt.
En we hebben zilver met een gouden randje!quote:Op zondag 17 maart 2024 16:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Goud op het onderdeel dat echt telt, volledig geslaagd toernooi!
https://nos.nl/artikel/25(...)nichtjes-hier-rijdenquote:Geen derde wereldtitel op rij, maar de zilveren medaille is na een prachtige inhaalactie in de laatste ronde er eentje met een gouden randje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |