Vind het best aardig anders. Leuk breed veld na Pogiboy zelfquote:Op zondag 17 maart 2024 15:36 schreef Pistolero het volgende:
Nou, omdat MSR zo tegenviel verwacht ik hier dan maar de totale nucleaire explosie van Pogacar. Ik eis minimaal 4 etappezeges.
Verder best een matig deelnemersveld qua klimmers eigenlijk.
quote:***** Tadej Pogacar
**** Sepp Kuss, Lenny Martinez
*** Cian Uijtdebroeks, Mikel Landa, Marc Soler, Wout Poels, Egan Bernal
** Aleksandr Vlasov, Enric Mas, Simon Yates, Michael Woods, Joao Almeida, Pavel Sivakov, Harold Tejada, Nairo Quintana, Matthew Riccitello, Hugh Carthy, Chris Harper, Lorenzo Fortunato, Cristian Rodriguez, Carlos Verona, Einer Rubio, Ivan Ramiro Sosa , Jan Hirt, Ilan Van Wilder
* Florian Lipowitz, William Junior Lecerf, Jesus David Peña, Louis Meintjes, Alex Baudin, Jay Vine, Sergio Higuita, Remy Rochas, Javier Romo, Torstein Tree, Darren Rafferty, Laurens De Plus, James Knox, Geraint Thomas, Antonio Tiberi, Damiano Caruso, Maxim Van Gils, Dylan Teuns, Attila Valter, Bart Lemmen, William Martin, Clement Berthet, Nick Schultz, Mikel Bizkarra, Stephen Williams, Raul Garcia Pierna, Valentin Paret-Peintre, Nicolas Prodhomme, Juan Pedro Lopez, Johannes Kulset, Tobias Johannessen, Esteban Chaves, Frederik Wandahl, Pablo Castrillo, Joan Bou, Jose Manuel Diaz, Felix Grosschartner, Andreas Leknessund, Brandon Rivera, Oscar Rodriguez, Ben Zwiehoff, Mauri Vansevenant, George Bennett, Patrick Konrad, Kenny Elissonde, Edoardo Sepulveda, Lawson Craddock , Harold Martin Lopez, Lawrence Hughes, Frank van den Bridge
Kuss in dit soort rittenkoersen is vaak een klasse minder dan in grote rondes, al doet hij altijd wel een poging (om daarna volledig geparkeerd te staan)quote:Op zondag 17 maart 2024 21:17 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb genoten van MSR. Hoop dat pogAICAR niet zo goed is en dat Kuss goed is
Eens. Weinig concurrentie voor Pogacar maar wel een open strijd om plek 2.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vind het best aardig anders. Leuk breed veld na Pogiboy zelf
Einde tijdperk Bartje Lemmen?quote:
Op het eind geen team meer over om Schultz terug te pakkenquote:Op maandag 18 maart 2024 15:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Indrukwekkend team wel van UAE hier
Wel hoop egoisten.
Gaat nog een aanpassing komen. In deze etappe telt de 3-kilometer regel net zoals in etappe 4, 5 en 7.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:32 schreef Pistolero het volgende:
Toch best wat grote namen op achterstand al.
Om iedereen voor de finale op te offeren sloeg ook nergens op. Überhaupt zwak dat ze met dit team al zo vroeg alleen Almeida over hadden.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:52 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Op het eind geen team meer over om Schultz terug te pakken
quote:Op maandag 18 maart 2024 17:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
DNF blijkbaar.. zal wel ziek zijn dan
Eerder.quote:Op maandag 18 maart 2024 18:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In die val vlak op het einde bij Bernal enzo? Of eerder?
Lemmen lag er al een stuk eerder af.quote:Op maandag 18 maart 2024 18:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In die val vlak op het einde bij Bernal enzo? Of eerder?
quote:Op maandag 18 maart 2024 17:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Erg jammer dat het genocidale Israël weer heeft gewonnen. Tijd om een Gazaprommetje te doen, UCI.
Meer dan een kwartier verloren. Amai.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We zetten een streep door pispotkapsel Van Gils.
Gevallen en last van de pols.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:49 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Meer dan een kwartier verloren. Amai.
Als het morgen op niks trekt is Javier Sola definitief een fraud.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:12 schreef Szura het volgende:
@:koffieplanter hoeveel dagen moeten we nog wachten op de explosie van Pogi?
Gaat ook niet meer van startquote:Op maandag 18 maart 2024 19:49 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Meer dan een kwartier verloren. Amai.
Nestors Kelderman en Gesink hebben hem veel bijgebracht deze winter.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:43 schreef Pistolero het volgende:
Lemmen heeft iig een kapot sleutelbeentje.
Fake newsquote:
Wauw, stelletje kneejerkers daarquote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Fake news
[ x ]
Stukje rust nemen en goed herstellen (zie ook DE LIE) kennen ze niet bij Lotto he?
Dat wordt hem op deze manier vast ook niet..quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:18 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
gewoon punten pakken moet van Gils
Vine die afstapt met maagproblemen en Pogacar die moet poepen, de bald fraud San Millan heeft wraak genomen en ze vergiftigd.quote:
Ze hoeven het slechts vol te houden tot aan de slotklim en dan kan Pogacar zijn 7 W/kg het werk laten doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat UAE weer hun ploeg te vroeg oproken?
We merken het al jaquote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:55 schreef Dutch_view het volgende:
Donkere wolken, dat voorspeld weinig goeds voor de doorgifte van beelden
Natalunya.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bohhh de hemelsluizen zijn geopend
Blijft een enigma.quote:
Misschien moeten ze het calciumschuifje in de Foodcoach App eens wat hoger zetten.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:43 schreef Pistolero het volgende:
Lemmen heeft iig een kapot sleutelbeentje.
Heeft vast nog een oude versie, even de app updaten en hij vliegt snel weerquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Uijtdebroeks profiteert nog niet bepaald van de FoodCoach app.
Vind ik ook, had een Jorgenson-achtige transformatie verwacht/verhoopt, maar dat valt nog tegen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Uijtdebroeks profiteert nog niet bepaald van de FoodCoach app.
Uitkijken wel dat hij niet uit de app store is.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:43 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Heeft vast nog een oude versie, even de app updaten en hij vliegt snel weer
met dit weer toch best prima? waren al die anderen dan zo slecht vandaag?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Slechts tien à vijftien seconden sneller dan vorig jaar. Javier Sola is een charlatan.
Ik hoop dat niet stiekem maar heel erg. Die strijd moeten we toch gewoon gaan krijgen? Op bepaalde momenten was Pogi vorig jaar ook gewoon net zo goed als of beter dan Jonas. Toch lijkt Jonas moeilijk te verslaan. Het zal dan echt een secondenspel moeten worden waarbij de balans net doorslaat naar Pogi.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Stiekem hoop ik toch dat Pogacar topfit aan de start van de Tour start om Vingegaard te bedreigen. Alles lijkt mogelijk tegenwoordig.
Wel de strijd om p2 natuurlijk. Remco is dan al een kwartier binnenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Stiekem hoop ik toch dat Pogacar topfit aan de start van de Tour start om Vingegaard te bedreigen. Alles lijkt mogelijk tegenwoordig.
Ik heb gehoord dat Remco al in Parijs is aangekomen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 07:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel de strijd om p2 natuurlijk. Remco is dan al een kwartier binnen
Dan heeft ie wel een probleem aangezien we in Nice finishen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 07:56 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Remco al in Parijs is aangekomen.
Dan heeft hij nu al die van 2025 gewonnen? Dat hij al in Nice is geweest?quote:Op woensdag 20 maart 2024 07:56 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Remco al in Parijs is aangekomen.
quote:Op woensdag 20 maart 2024 07:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dan heeft ie wel een probleem aangezien we in Nice finishen.
Shame shame shamequote:Op woensdag 20 maart 2024 07:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan heeft hij nu al die van 2025 gewonnen? Dat hij al in Nice is geweest?
Jezelf lekker slopen, goed man.quote:“Dinsdagochtend voelde mijn hand al weer wat beter aan, dus besloten we toch te starten. Het was alleen wel een zware dag”, vertelde Van Gils voor de start van de derde etappe aan Cycling Pro Net. “Ik voel me momenteel niet echt goed. Mijn nek en rug voelen erg stijf aan en mijn benen werken nu ook niet echt mee.”
“Ik heb ook nog eens slecht geslapen. Ik verkeer momenteel niet in mijn beste humeur en vorm.” En toch zet Van Gils door in de Ronde van Catalonië. “Het is misschien belangrijk om verder te koersen, maar we zullen na vandaag wel zien hoe ik me voel.”
Inmiddels een sterk tiental aan kop.quote:
Wel veel renners die te dichtbij staan, gok ikquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:54 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Inmiddels een sterk tiental aan kop.
VANSEVENANT Mauri 3:28
HAYTER Ethan 33:39
LÓPEZ Juan Pedro 3:03
HAIG Jack 6:58
CARTHY Hugh 6:13
JUUL-JENSEN Christopher 17:42
PRODHOMME Nicolas 3:18
TEJADA Harold 3:34
KRON Andreas 12:31
LEKNESSUND Andreas 3:43
Die zijn momenteel aan het uitzoeken welke koersen ze nog meer kunnen toevoegen aan de agenda van De Lie.quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar is de ploegleiding mee bezig dan
Op 30/03 en 03/04 is hij nog vrij, dus de Volta NXT Classic en de Scheldeprijs kunnen worden toegevoegd. Bij de Scheldeprijs staat zijn broer op de startlijst, dat is waarschijnlijk een fout.quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die zijn momenteel aan het uitzoeken welke koersen ze nog meer kunnen toevoegen aan de agenda van De Lie.
Maar weten ze zeker dat Van Gils heeft opgegeven?quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:17 schreef The_Undertone het volgende:
Van Gils ondertussen opgegeven. UAE wel héél greedy, zo'n kopgroepje kan je ook wel wat langer laten rijden. Bij Jumbo geloven ze blijkbaar in enigma Kuss voor vandaag.
quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:57 schreef VoMy het volgende:
UAE Team Emirates presteert niet indrukwekkend rond Pogacar. Net als gisteren zijn het enkel Soler en Almeida die de Sloveen kunnen bijstaan op de slotklim. Er is geen spoor van Vine of Sivakov.
Genant dat Vine nu al voor de tweede dag op rij ontbreekt ja, Sporza.
Alleen rijdt hij geen LBL.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:29 schreef DeeBee het volgende:
Wouter ineens benen, ik schrijf L-B-L alvast op
Tiberi 3e, Poels 4e, C. Rodriguez 7e, Harper 8e, G. Bennett 11e, etc..quote:
Ja Cr. Rodriguez is ook wonderlijk. En dan een Van Wilder, een S Yates, een Almeida, dat soort gasten helemaal zoekquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tiberi 3e, Poels 4e, C. Rodriguez 7e, Harper 8e, G. Bennett 11e, etc..
En dan een hele lading op papier veel betere renners die in geen velden of wegen te bekennen zijn. Er gebeuren wonderbaarlijke dingen hier.
Landa rijdt in juli als een patatje rond, dat geef ik je op een briefjequote:Op woensdag 20 maart 2024 16:24 schreef Idisrom het volgende:
Evenepoel heeft een goede secondant straks. Of andersom.
Laat maar zien.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Landa rijdt in juli als een patatje rond, dat geef ik je op een briefje
Pogi en Vingegaard zijn gek genoeg de enige klassementsrenners die nooit wisselvallig presteren.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja Cr. Rodriguez is ook wonderlijk. En dan een Van Wilder, een S Yates, een Almeida, dat soort gasten helemaal zoek
Vlasov zit er ook altijd wel bijquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:54 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Pogi en Vingegaard zijn gek genoeg de enige klassementsrenners die nooit wisselvallig presteren.
Hem, Roglic toch ook wel.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vlasov zit er ook altijd wel bij
Vlasov is in grote rondes ook nooit heel constant..quote:
Straks Kool voor de vierde!quote:Op donderdag 21 maart 2024 16:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Drie koersen vandaag drie keer
Van den Berg vergalt sprintfeestje van Arne Marit, Thomas De Gendt kleurt etappe met vroege vluchtquote:Op donderdag 21 maart 2024 16:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Drie koersen vandaag drie keer
Wat een rare focus weer. Marit maakte op geen enkel moment aanspraak op de overwinning.quote:Op donderdag 21 maart 2024 16:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Van den Berg vergalt sprintfeestje van Arne Marit, Thomas De Gendt kleurt etappe met vroege vlucht
Sporza heeft moeite met het vlaggetje .
Ja maar als die Ollander er niet was had hij gewonnen!quote:Op donderdag 21 maart 2024 16:51 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Wat een rare focus weer. Marit maakte op geen enkel moment aanspraak op de overwinning.
Een verspilde bloedzak hakt er zwaar in bij José Manuel.quote:Drama voor Spaanse klimmer in Ronde van Catalonië na vraag om zalf aan dokter: “Maanden van voorbereiding gaan in rook op”
De Spaanse klassementsrenner José Manuel Diaz (Burgos-BH) moet de Ronde van Catalonië verlaten door een kuitbeenbreuk. Opvallend: die liep hij op tijdens een crash bij een consultatie aan de wagen van de wedstrijddokter.
Diaz kwam ten val toen hij de wedstrijddokter consulteerde tijdens de derde etappe van gisteren/woensdag. “Er zijn valpartijen die niet te vermijden zijn, maar als je naar de medische auto gaat om wat zalf te vragen voor een schaafwond, en de dokter neemt je stuur vast en in enkele tienden van seconden lig je plots op de grond ... Dit was totaal te vermijden”, doet Diaz zijn beklag op X. “Dan zie je hoe maanden van voorbereiding, hoogtestages ver van de familie en van mijn baby, alle opofferingen en investeringen, in rook opgaan. “
Nucleairquote:
Nouja, hij wordt per jaar bijna slechter op de weg.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Straks in Parijs gaat hij er weer staan om Pippo een loer te draaien, maar fucking hell boekt Hayter weinig progressie op de weg.
Broertje Leo wil ook nog niet echt vlotten. Dat terwijl de rest het BabyGiro2022 podium behoorlijk op de brommer is.quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:22 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Nouja, hij wordt per jaar bijna slechter op de weg.
En wat te denken van Ide?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Hayter komt vandaag zo'n beetje als allerlaatste binnen, in een rit die hem normaal past als een handschoen.
En dan met 10 topsprinters in het Midden Oosten meedoen, dan is hier heel meer kans op een veel mooiere overwinning. Snap vaak weinig van die keuzes.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:18 schreef Marcoss het volgende:
Cata en sprintetappes leveren toch elk jaar de meest wonderlijke uitslagen op
Je moet wel goed kunnen klimmen om hier überhaupt aan sprinten toe te komen, waarbij de kans zelfs dan nog aanwezig is dat er geen enkele sprintrit in het parcours zit uiteindelijk. Dan kom je al bij de beter klimmende sprinters en die richten zich bijna allemaal op de klassiekers (al zou Groves hier oorspronkelijk starten).quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En dan met 10 topsprinters in het Midden Oosten meedoen, dan is hier heel meer kans op een veel mooiere overwinning. Snap vaak weinig van die keuzes.
Is hij ook daar in dienst om goede grappen te vertellen?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:36 schreef wimderon het volgende:
https://youtu.be/qwRwJN5VUvQ?t=72
Jan wordt niet helemaal serieus genomen.
Maar gepasseerd voor de functie als opvolger van Gesink.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:05 schreef AllesKaputt het volgende:
Kopman Steven geselt het reeds genoemde pulleton.
De eerste pannenkoeken zijn voor de kinderen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:23 schreef Hamlapjes het volgende:
Meest professionele ploeg Visma levert dezer dagen, hoor!
Pogacar ontlopen en de waarden van de rest leren kennen?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:29 schreef Wicky15 het volgende:
Waarom kiest Vingegaard eigenlijk voor Baskenland in plaats van deze koers? Past toch veel beter bij hem?
Anderzijds kan hij in het Baskenland misschien wel meer leren
In het Baskenland v Roglic en Evenepoel leert is voor hem misschien wel interessanter op dit moment jaquote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pogacar ontlopen en de waarden van de rest leren kennen?
De waarden van Pogacar kent ie wel, die is wellicht nog beter dit seizoen. Roglic kennen ze door en door bij Jumbo. Alleen Evenepoel heeft Jonas niet zo vaak tegen gekoerst.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:32 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
In het Baskenland v Roglic en Evenepoel leert is voor hem misschien wel interessanter op dit moment ja
Bedoel ook meer dat een heuvelachtig parcour tegen die gasten misschien interessanter is omdat hij zelf daar daar niet het beste in is. Gaat wel een leuke ronde worden in ieder geval.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De waarden van Pogacar kent ie wel, die is wellicht nog beter dit seizoen. Roglic kennen ze door en door bij Jumbo. Alleen Evenepoel heeft Jonas niet zo vaak tegen gekoerst.
Weet niet of dat het meest interessant is voor hem. Verder is het ook wel precies zelfde schema als vorig jaar, daar zal hij zich ook wel aan vasthouden. O Gran Camino - P/N of T-A - Itzulia - Dauphine en dan Tour.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:37 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Bedoel ook meer dat een heuvelachtig parcour tegen die gasten misschien interessanter is omdat hij zelf daar daar niet het beste in is. Gaat wel een leuke ronde worden in ieder geval.
Vorig jaar ging Baskenland ook best aardigquote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:29 schreef Wicky15 het volgende:
Waarom kiest Vingegaard eigenlijk voor Baskenland in plaats van deze koers? Past toch veel beter bij hem?
Anderzijds kan hij in het Baskenland misschien wel meer leren
Dan mag hij ook weer ouderwets knechten.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd naar enigma Kuss in Itzulia, dan rijdt ie gewoon iedereen eraf waarschijnlijk
Hermsen had wel een hele slechte dag vandaagquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een prachtige klim die Col de Pradell. Die gaan we vast snel in de Vuelta zien.
Al wel vaker gezegd, maar Hermsen - Boogerd is een uitstekend duo.
Remco, naar een mooie top 20quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De zeer sympathieke Landa helpt Kuss aan een Vueltazege en helpt Bernal nu aan een podium in Catalonië, maar wie gaat ooit Landa helpen?
Landa is nooit in een positie geweest dat hij ergens naar kon worden geholpen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De zeer sympathieke Landa helpt Kuss aan een Vueltazege en helpt Bernal nu aan een podium in Catalonië, maar wie gaat ooit Landa helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |