abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 maart 2024 @ 19:14:52 #151
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212863932
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 19:12 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Alex Kroes en die doorstromende coach van Jong Ajax zijn de grote verlossers. Over 2 jaar staat Ajax weer in de halve finale van de Champions League.
Branco Pirlo schijnt dan opeens niet de motoriek van een baksteen te hebben
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 17 maart 2024 @ 19:15:24 #152
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_212863943
7de rode kaart vandaag?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_212863955
Met een beetje goed beleid doe je over 2 jaar zeker mee om het kampioenschap, volgend jaar top 3.
Het is nou ook niet zo dat Feyenoord en PSV zo geweldig zijn. Als Slot en L, de Jong er niet meer zijn dan is het al direct een stuk minder.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_212864012
van het schip vond ajax best wel goed spelen bij espn....zijn we allemaal blind

ajax heeft 73 goals tegen gekregen in alle competities dit seizoen :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_212864024
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 19:16 schreef Pedroso het volgende:
Met een beetje goed beleid doe je over 2 jaar zeker mee om het kampioenschap, volgend jaar top 3.
Het is nou ook niet zo dat Feyenoord en PSV zo geweldig zijn. Als Slot en L, de Jong er niet meer zijn dan is het al direct een stuk minder.
Het verschil is alleen dat psv en feyenoord straks 75 miljoen startgeld gaan krijgen door deelname in de CL waardoor ze zich structureel kunnen gaan versterken en dat ajax in de financiele en een sportieve crisis zit....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_212864028
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2024 18:58 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
ja die was er ook idd :D
Daar begon het inderdaad. Totale domheid
pi_212864029
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 19:22 schreef klaasweetalles het volgende:
van het schip vond ajax best wel goed spelen bij espn....zijn we allemaal blind

ajax heeft 73 goals tegen gekregen in alle competities dit seizoen :)
het aantal tegendoelpunten dit seizoen en hoe je vandaag voor de dag komt zijn 2 verschillende dingen he :)
pi_212864071
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 19:23 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Het verschil is alleen dat psv en feyenoord straks 75 miljoen startgeld gaan krijgen door deelname in de CL waardoor ze zich structureel kunnen gaan versterken en dat ajax in de financiele en een sportieve crisis zit....
Gaat meevallen Klaas, misschien wel goed voor Ajax dat ze niet teveel geld gaan uitgeven. Veel geld uitgeven aan transfers betekent ook veel te hoge salarissen. Dat gaan PSV en Feijenoord ook merken, de zekerheidjes kosten een godsvermogen en dan is het nog maar de vraag of ze willen komen.
Eerst maar eens de organisatie op orde en alleen kopen als het de grote talenten niet in de weg staat, als dat gebeurd dan heb ik er wel vertrouwen in.
  zondag 17 maart 2024 @ 19:54:21 #159
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_212864348
quote:
Even quoten dit. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_212864448
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 19:23 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Goh, dat geld kreeg Ajax ook aantal jaren achter elkaar. Daarnaast ook nog eens hoge uitgaande transfers en CL inkomsten destijds. Het kan snel gaan in de voetbalwereld.

Echter heeft Ajax nog voldoende capaciteit om zich terug te vechten. Ondanks al deze ellende is de club wel nog kapitaal krachtig en zit het stadion nog goed vol. De sponsors zijn er nog en er zijn nog genoeg inkomsten.
pi_212864496
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 19:30 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Gaat meevallen Klaas, misschien wel goed voor Ajax dat ze niet teveel geld gaan uitgeven. Veel geld uitgeven aan transfers betekent ook veel te hoge salarissen. Dat gaan PSV en Feijenoord ook merken, de zekerheidjes kosten een godsvermogen en dan is het nog maar de vraag of ze willen komen.
Eerst maar eens de organisatie op orde en alleen kopen als het de grote talenten niet in de weg staat, als dat gebeurd dan heb ik er wel vertrouwen in.
Ik denk dat jij nog niet bewust bent in welke financiële crisis ajax nu zit. Ze hebben dit seizoen al 20 miljoen moeten lenen om een tekort af te dekken. AJax kan niet langer op een Champions Ligue begroting blijven functioneren. Dus dat betekent keihard gaan bezuinigen komende seizoenen.

zondag 17 maart 2024 @ 20:08:55 #162
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212864621
quote:
Dat zou inderdaad best kunnen als je wat matige spelers bij elkaar raapt uit andere competities van een jaartje of 26-28. De vraag is alleen of je dat zou moeten willen. Ajax is stuk vanaf de bodem, dat moet eigenlijk van onderaf helemaal worden herbouwd. Het probleem is alleen dat je teveel Europese inkomsten gaat missen en je goede naam naar de kloten gaat als je in de tussentijd niet een beetje fatsoenlijk eerste team samenstelt.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_212864675
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2024 19:09 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
een paar gerichte aankopen kan best schelen :) daarnaast weet je ook niet hoe het zal gaan na dit seizoen in zowel eindhoven als rotterdam he.

Maar vantevoren al die handdoek soort van in de ring gooien daar weiger ik aan mee te doen.
Henderson was zo’n gerichte aanwinst. 1x gewonnen met hem erbij? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door KlapMongeaul op 17-03-2024 20:18:02 ]
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_212864738
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 20:11 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Taylor was zo’n gerichte aanwinst. 1x gewonnen met hem erbij? :')
Weinigen dat horen zeggen hoor. Begon aardig maar daarna teveel teruggezakt. Snap ook niet helemaal wat taylor te maken heeft met toekomstige aanwinsten trouwens.
pi_212864801
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2024 20:15 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Weinigen dat horen zeggen hoor. Begon aardig maar daarna teveel teruggezakt. Snap ook niet helemaal wat taylor te maken heeft met toekomstige aanwinsten trouwens.
Excuus. Ik bedoelde natuurlijk Henderson. Voor een hoop geld laten tekenen tegen een belachelijk salaris. Een speler die over een maand of 3 al 34 is en niks meer toe kan voegen. Een hype, meer niet.
pi_212864879
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 20:17 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Excuus. Ik bedoelde natuurlijk Henderson.
ja ik sbap niet zo goed wat men denkt dan.

Heb niemand gehoord danwel gezien hier of ergens anders die verwacht dat hij de problemen oplost in zijn eentje. Geen speler die er 30 inschiet, maar is alsnog een prima speler voor eredivisiebegrippen met een berg ervaring en stukje leiderschap waar anderen van zouden kunnen profiteren.
  zondag 17 maart 2024 @ 20:23:17 #167
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_212864908
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2024 20:17 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Excuus. Ik bedoelde natuurlijk Henderson. Voor een hoop geld laten tekenen tegen een belachelijk salaris. Een speler die over een maand of 3 al 34 is en niks meer toe kan voegen. Een hype, meer niet.
Je obsessie met Henderson begint aandoenlijk te worden :'). Heb hem er graag bij om volgend seizoen Ajax op de rit te krijgen. Wss ben je gewoon bang voor volgend seizoen wanneer je clubje gaat instorten en Ajax weer gewoon boven jullie staat.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_212864999
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 20:23 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Je obsessie met Henderson begint aandoenlijk te worden :'). Heb hem er graag bij om volgend seizoen Ajax op de rit te krijgen. Wss ben je gewoon bang voor volgend seizoen wanneer je clubje gaat instorten en Ajax weer gewoon boven jullie staat.
Weer zo’n domme knurft die denkt dat ik niet voor Ajax bent. Zoek mijn meer dan 25 jarige fok geschiedenis na en trek de conclusie dat ik dus voor Ajax ben maar geen Ajax bril op mijn grote gok heb, zoals jij :W

Loop jij lekker weg met je Hendo’tje, hij heeft nog geen reet laten zien in positief opzicht. Gewoon een paniek aanschaf die niks toe weet te voegen.
pi_212865045
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2024 20:21 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
ja ik sbap niet zo goed wat men denkt dan.

Heb niemand gehoord danwel gezien hier of ergens anders die verwacht dat hij de problemen oplost in zijn eentje. Geen speler die er 30 inschiet, maar is alsnog een prima speler voor eredivisiebegrippen met een berg ervaring en stukje leiderschap waar anderen van zouden kunnen profiteren.
Leiderschap? 1x gewonnen ofzo sinds hij meespeelt. Net zo matig als de rest van de selectie. Werd niet voor niks altijd al na een uur gewisseld bij zijn laatste seizoen in Liverpool. Vergane glorie.
pi_212865050
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 20:27 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Weer zo’n domme knurft die denkt dat ik niet voor Ajax bent. Zoek mijn meer dan 25 jarige fok geschiedenis na en trek de conclusie dat ik dus voor Ajax ben maar geen Ajax bril op mijn grote gok heb :W

Loop jij lekker weg met je Hendo’tje, hij heeft nog geen reet laten zien in positief opzicht. Gewoon een paniek aanschaf die niks toe weet te voegen.
ik snap dat de afgelopen 2.5 jaar niet onze beste periode is en het echt niet zomaar in 1 klap is opgelost maar iets minder zuur zal je denk ik wel iets beter staan vermoed ik. Even een paar reacties van je teruggekeken en ik snap wel waarom men denkt dat je geen Ajacied bent.

Doe er verder mee wat je wilt hoor ^O^
pi_212865079
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2024 20:30 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
ik snap dat de afgelopen 2.5 jaar niet onze beste periode is en het echt niet zomaar in 1 klap is opgelost maar iets minder zuur zal je denk ik wel iets beter staan vermoed ik. Even een paar reacties van je teruggekeken en ik snap wel waarom men denkt dat je geen Ajacied bent.

Doe er verder mee wat je wilt hoor ^O^
Tja, ik mis de arrogantie en naïviteit die het gros hier heeft.
  zondag 17 maart 2024 @ 20:33:26 #172
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_212865103
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2024 20:27 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Weer zo’n domme knurft die denkt dat ik niet voor Ajax bent. Zoek mijn meer dan 25 jarige fok geschiedenis na en trek de conclusie dat ik dus voor Ajax ben maar geen Ajax bril op mijn grote gok heb, zoals jij :W

Gedraag je dan ff wat minder als een frusto Rotterdammer.
pi_212865106
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 20:32 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
vooral een stukje niveau. Maargoed prima verder.
pi_212865123
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2024 20:33 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
vooral een stukje niveau. Maargoed prima verder.
Dan pas ik goed bij jouw fantastische Ajax selectie.
pi_212865140
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 20:33 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Gedraag je dan ff wat minder als een frusto Rotterdammer.
De waarheid is hard voor sommige Calimero’s uit Amsterdam.
pi_212865156
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 20:34 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Dan pas ik goed bij jouw fantastische Ajax selectie.
ik heb nergens gezegd dat onze selectie goed is, laat staan fantastisch.
  zondag 17 maart 2024 @ 20:36:52 #177
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_212865174
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 20:29 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Leiderschap? 1x gewonnen ofzo sinds hij meespeelt. Net zo matig als de rest van de selectie. Werd niet voor niks altijd al na een uur gewisseld bij zijn laatste seizoen in Liverpool. Vergane glorie.
Dat ie schijnbaar genoeg toevoegde om iig dat uur te spelen zegt genoeg.. Er staan nu randdebielen om hem heen, als we volgend jaar een beetje redelijk inkopen dan voegt ie echt nog genoeg toe.. Zeker in de eredivisie.
pi_212865185
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2024 20:36 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
ik heb nergens gezegd dat onze selectie goed is, laat staan fantastisch.
Waarvan akte.
pi_212865219
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 20:36 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Dat ie schijnbaar genoeg toevoegde om iig dat uur te spelen zegt genoeg.. Er staan nu randdebielen om hem heen, als we volgend jaar een beetje redelijk inkopen dan voegt ie echt nog genoeg toe.. Zeker in de eredivisie.
’Als’. Van welk geld? Je moest in de winterstop eerst al verkopen om iets te kunnen. De afgelopen 2 jaar was er toch al goed ingekocht, voor dik 200 miljoen?
pi_212865283
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2024 20:38 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
’Als’. Van welk geld? Je moest in de winterstop eerst al verkopen om iets te kunnen. De afgelopen 2 jaar was er toch al goed ingekocht, voor dik 200 miljoen?
weinigen die de mening hebben dat het geld goed is besteed hoor.

Je verzint wel dit soort feitjes aan de lopende band he?
pi_212865339
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2024 20:42 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
weinigen die de mening hebben dat het geld goed is besteed hoor.

Je verzint wel dit soort feitjes aan de lopende band he?
Je weet mijn woorden weer goed te verdraaien knul. Als iemand het heeft over redelijk inkopen terwijl je die 2 jaar ervoor al 200 miljoen over de balk hebt gegooid, wat is dan redelijk hè? Maar goed, je speelt liever op de kan dan dat je met argumenten komt merk ik.

En weinigen? :') Men liep hier de polonaise dat Sutalo en Sosa waren gekocht _O-
pi_212865359
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 20:47 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Je weet mijn woorden weer goed te verdraaien knul. Als iemand het heeft over redelijk inkopen terwijl je die 2 jaar ervoor al 200 miljoen over de balk hebt gegooid, wat is dan redelijk hè? Maar goed, je speelt liever op de kan dan dat je met argumenten komt merk ik.
dan moet je jezelf maar wat beter leren uiten. Wellicht kan de ggz daarbij helpen.
pi_212865656
Ah, Klapmongool is weer in zijn element. Hoe is het met je wereldspits Gimenez :D ?
  zondag 17 maart 2024 @ 21:13:27 #184
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212865778
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2024 20:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
Men liep hier de polonaise dat Sutalo en Sosa waren gekocht
Dit kan ik me niet herinneren.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_212865787
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 20:01 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ik denk dat jij nog niet bewust bent in welke financiële crisis ajax nu zit. Ze hebben dit seizoen al 20 miljoen moeten lenen om een tekort af te dekken. AJax kan niet langer op een Champions Ligue begroting blijven functioneren. Dus dat betekent keihard gaan bezuinigen komende seizoenen.

[ link | afbeelding ]
Gaat helemaal goedkomen Klaas, je hoeft je niet ongerust te maken.
pi_212865792
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 21:13 schreef -XOR- het volgende:

[..]
denk 1 van de verzinsels van desbetreffende user.
  zondag 17 maart 2024 @ 21:26:25 #187
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_212865998
quote:

[..]
_O_ *O*
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 17 maart 2024 @ 21:29:33 #188
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_212866040
quote:

[..]
Werkelijk niemand maar dan ook echt helemaal niemand doet hier arrogant.
  zondag 17 maart 2024 @ 21:55:01 #189
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212866519
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 21:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Werkelijk niemand maar dan ook echt helemaal niemand doet hier arrogant.
Eens. Dit topic is verworden tot een zoete inval van keuterboertjes en havenslaafjes wier clubjes ook eens een boekhoudkundig winstgevend jaar combineren met europese overwintering (En er daarna meteen wel keihard uitvliegen tegen b-ploegen) die denken dat ze met hun middelmatigheid nu menselijk goud in handen hebben en hier eens even de grote broer komen uitlachen. Ik vind dat we dat met z'n allen met een waardige gelatenheid van ons af laten glijden, wij trekken ons jasje niet uit!
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_212866639
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 21:55 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Eens. Dit topic is verworden tot een zoete inval van keuterboertjes en havenslaafjes wier clubjes ook eens een boekhoudkundig winstgevend jaar combineren met europese overwintering (En er daarna meteen wel keihard uitvliegen tegen b-ploegen) die denken dat ze met hun middelmatigheid nu menselijk goud in handen hebben en hier eens even de grote broer komen uitlachen. Ik vind dat we dat met z'n allen met een waardige gelatenheid van ons af laten glijden, wij trekken ons jasje niet uit!
Dit is wel goed gezegd idd. Maargoed, kennelijk weinig tot geen huisregels waardoor je het allemaal niet echt serieus kan nemen. Jammer wel :)
  maandag 18 maart 2024 @ 06:14:30 #191
80382 manny
30 is best veel
pi_212868042
Ajai.... wat een martelgang dit seizoen. Grote schoonmaak (opnieuw) en neem in hemelsnaam een fatsoenlijke coach aan.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_212868046
Wij zijn Ajax en wij zijn de beste.
Groot fan van User Wotte
pi_212868156
Het is goed voor ons empathisch vermogen om ook eens een Feyenoord-seizoen te hebben. Ik snap dat opgefokte, gefrustreerde gedrag nu een stuk beter,

[ Bericht 0% gewijzigd door Bugno3 op 18-03-2024 07:12:10 ]
pi_212868219
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2024 20:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
En weinigen? :') Men liep hier de polonaise dat Sutalo en Sosa waren gekocht _O-
Namen en rugnummers !
  maandag 18 maart 2024 @ 07:30:39 #195
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_212868257
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 21:13 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Zover ik me kan heugen was het vooral een "We gaan het wel zien/Geef het tijd" kamp en mensen die het direct al niet zagen zitten.
pi_212868276
Van harte met de mooiste club van Nederland er ver daarbuiten Ajacieden O+ _O_ *;
  maandag 18 maart 2024 @ 09:02:44 #197
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212868972
quote:
19s.gif Op maandag 18 maart 2024 06:14 schreef manny het volgende:
Ajai.... wat een martelgang dit seizoen. Grote schoonmaak (opnieuw) en neem in hemelsnaam een fatsoenlijke coach aan.
De lijdensweg wordt nu even kort onderbroken vanwege interlandvoetbal.

Maar PEC-uit gaat natuurlijk ook weer een feest worden over 2 weken...
  maandag 18 maart 2024 @ 09:20:15 #198
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_212869081
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 19:06 schreef KlapMongeaul het volgende:
En dan denken sommigen dat je met een paar ‘gerichte’ aankopen volgend jaar weer om het kampioenschap mee doet :')

Dit Ajax gaat pas over een jaar of 3 weer eens meedoen om het kampioenschap.
Je hebt er duidelijk geen kijk op.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 18 maart 2024 @ 09:22:14 #199
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_212869098
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 21:55 schreef -XOR- het volgende:

[..]
^O^

Maar een verliezend Ajax is belangrijker dan hun club hé.

[ Bericht 0% gewijzigd door Houniet op 18-03-2024 09:34:40 ]
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 18 maart 2024 @ 09:28:20 #200
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_212869144
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 06:17 schreef Tjacka het volgende:
Wij zijn Ajax en wij zijn de beste.
Ajaxgoden
graag op anoniem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: