quote:
Jij mocht het ook wel lezen.Voor mij beter dat ik even een Wx deed.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Je weet dat wij ook verwijderde berichten gewoon kunnen lezen
Goed nieuws Dot.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
Krijg net een telefoontje kan vandaag Henk weer ophalen
Vind het ook eng, gek hequote:
Zegt alleen maar dat het goed is gegaan.Sterkte gewenst voor Henk en jou.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het ook eng, gek he
De vorige keer moest hij 5 dagen blijven nu nog geen 24 na de ingreep
ZO raar hoe alles zo veranderd
Trots op u.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hai allemaal 👋
Heb geloof ik veel gemist…
Zit heel erg in het stoppen met roken en dus veel in de chat zit van de stoppen met roken app.
Vanmiddag om 14:00 uur 25 dagen niet gerookt maar wel veel gegeten…..
Ik weet niet wat er aan de hand was maar bij snel ophalen is altijd goed nieuws.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
Oehhhhhh leuk kado !!! 😂quote:Op zondag 17 maart 2024 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Trots op u.![]()
Ik wil eigenlijk ook stoppen en wat gebeurde er afgelopen week.Ik krijg 16 sloffen sigaretten.
Thnx. Dat is ook weer waar.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zegt alleen maar dat het goed is gegaan.Sterkte gewenst voor Henk en jou.
Wx.
Vraag @Dotteke maar even.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:16 schreef Tuttebolleke het volgende:
Wat betekent de afkorting wx ?
Bij die QuitNow app staat er bij sommige profielen wf snapte dat niet en betekent Wordfeud 😂
Hartklachten gisteren een stent gezet.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er aan de hand was maar bij snel ophalen is altijd goed nieuws.
Hahahaha. Lul jij je er maar uitquote:
17 euro per pakje.54 stuks.quote:
Nou toppie... alles goed dus...quote:Op zondag 17 maart 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
Dan is het zeker snel maar dan gaat het gewoon top !quote:Op zondag 17 maart 2024 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hartklachten gisteren een stent gezet.
Het verhaal er achter is iets minder leuk.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Water loopt mij in de mond en dat bij sigaretten 😂😂😂😂
Je kan ze ook weggeven...quote:Op zondag 17 maart 2024 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Trots op u.![]()
Ik wil eigenlijk ook stoppen en wat gebeurde er afgelopen week.Ik krijg 16 sloffen sigaretten.
Dat is fijn te lezen.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |