Ik zou ze nooit hebben gelinkt maar ik ben dus niet alleen een botkluiver, ik kan ook een uur geheel content sabbelen op een perzikpitquote:Op zondag 17 maart 2024 10:04 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben #teamgeenbot, ik vind het echt akelig. Ook als ik het van het bot afsnij. Kippendij vind ik ook absoluut onaangenaam vlees. Het idee van kluiven kan echt mijn eetlust bederven. Zicht erop ook trouwensHeb ik ook met steenvruchten en olijven met pit, die eet ik ook maar zelden.
Dus ik snap de teleurstelling van het doen van de moeite maar ik weet ook niet of ik me er overheen zou kunnen zetten.
quote:Op zondag 17 maart 2024 09:04 schreef Yinny het volgende:
Fijne vakantie! @:madmaster en @:derludolfHet verschil tussen een Aziaat en een Hollander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het mond gevoel bij het eten. Kraakbeen, botjes en andere harde stukjes in het vlees. De ene is er dol op, de ander gruwelt er van. Ik heb het inmiddels wel leren waarderen.
Maar dit valt in de zelfde categorie als een herkenbaar dier op tafel. Die hebben dan ook direct geen trek meer. Terwijl dit wel vlees,vis eters zijn.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Ernaar kijken heb ik geen moeite mee. Maar zelf kluiven heb ik een panische hekel aan. Zet mij een kippepoot voor en ik haal hem met mes en vork uit elkaar. Had mijn opa ook. Maar mijn moeder helemaal nietquote:Op zondag 17 maart 2024 10:04 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben #teamgeenbot, ik vind het echt akelig. Ook als ik het van het bot afsnij. Kippendij vind ik ook absoluut onaangenaam vlees. Het idee van kluiven kan echt mijn eetlust bederven. Zicht erop ook trouwensHeb ik ook met steenvruchten en olijven met pit, die eet ik ook maar zelden.
Dus ik snap de teleurstelling van het doen van de moeite maar ik weet ook niet of ik me er overheen zou kunnen zetten.
Ik identificeer toch nog immer als Nederlander.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:18 schreef z80 het volgende:
[..]
Het verschil tussen een Aziaat en een Hollander.
Het mond gevoel bij het eten. Kraakbeen, botjes en andere harde stukjes in het vlees. De ene is er dol op, de ander gruwelt er van. Ik heb het inmiddels wel leren waarderen.
Maar dit valt in de zelfde categorie als een herkenbaar dier op tafel. Die hebben dan ook direct geen trek meer. Terwijl dit wel vlees,vis eters zijn.
Gelukkig niet. Zowel grijstinten als kleur zijn gewenst.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik identificeer toch nog immer als Nederlander.
Ja, Aziaten gaan gewoonlijk wat verder, o.a. met zompig kraakbeen, maar zo zwartwit is de wereld niet verdeeld hoor.
Uhu want ik hoef geen auto te rijdenquote:Op zondag 17 maart 2024 10:07 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Je gaat naar St Moritz in maar en het eerste wat je inpakt is NIET je zonnebril?!
Een goede schouderkarbonade valt zo van het bot afquote:Op zondag 17 maart 2024 10:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik hou ook niet zo van bot, zal ook nooit karbonade eten en wanneer ik kippenbouillon maak ben ik heel goed aan het pluizen.
Paar weken geleden at ik bij vrienden en toen kwam er een kwart lam (met bot) op tafel. Vond ik ook wat minder
Ik heb in mijn hoofd nog de karbonade van mijn moeder. Die kon heel goed koken maar karbonade bbbrrrrquote:Op zondag 17 maart 2024 10:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een goede schouderkarbonade valt zo van het bot af
Want je raakt alleen sneeuwblind in de autoquote:Op zondag 17 maart 2024 10:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uhu want ik hoef geen auto te rijden
Ik deed hardop 'uuuugh' toen ik dit las. Ik zou in een andere kamer gaan zitten dan jij en je pitquote:Op zondag 17 maart 2024 10:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zou ze nooit hebben gelinkt maar ik ben dus niet alleen een botkluiver, ik kan ook een uur geheel content sabbelen op een perzikpit
Tot ie schoon is.
Als je mij vleugels voert krijg je de botjes ook schoon terug. Niks zo erg als vlees aan bot over houden en weinig zo bevredigend als het laatste fliebertje vlees of kip aan een bot weten te ontfutselen.
Tijd dat ik weer eens vlees eet, als ik dit zo schrijf.
Mrs V is ook niet onverdeeld enthousiast over mijn eetjolijt.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik deed hardop 'uuuugh' toen ik dit las. Ik zou in een andere kamer gaan zitten dan jij en je pit
Dit is überhaupt de eerste keer dat ik dat woord hoor.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:41 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Want je raakt alleen sneeuwblind in de auto
Ik hoop dat je er geen last van hebt. Ik kan op die hoogte in de winter overdag echt geen voet buiten de deur zetten zonder zonnebril. Ook niet als de zon niet schijnt trouwens.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dit is überhaupt de eerste keer dat ik dat woord hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |